تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی(ERP)

۱۸ مطلب در اسفند ۱۳۹۹ ثبت شده است

مروری بر سیستم ERP

یکپارچگی، واژه ای است که در اغلب مواقع از آن جهت توصیف سیستم های ERP استفاده می شود و به جای فعالیت های جداگانه، بیشتر به معنای مشارکت کلیه فرایندها با یکدیگر می باشد.

 

قدمت سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) به چندین دهه قبل بر می گردد؛ سیستم هایی که محافظت از ارتباط مُدرن سازمان های متمرکز بر اثربخشی را برعهده دارند.

اما سیستم های ERP چه هستند؟ در دنیایی که لازم است سیستم های پیچیده در راستای افزایش اثربخشی به فعالیت بپردازند، بسیاری از سازمان ها ساخت رویکردهایی یکپارچه، از جمله دورکاری کارمندان، را برمی گزینند. یکی از راهکارهای رایج که قدمت آن به دهه ها قبل برمی گردد؛ اما بنظر می رسد که در عصر شیوع مجدداً از نو بازگشته است، برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) می باشد. سیستم های ERP ابزاری با زیرساختی گسترده است که در بخش های مختلف از یک سازمان به فعالیت می پردازد.

 

 

اما سیستم ERP چیست؟

سیستم ERP راهکاری یکپارچه است که فرایندهای اصلی کسب و کار را مدیریت می کند. همانطور که می دانید مفهوم راهکار ERP در اواسط دهه 1990 میلادی و بدنبال فعالیت های کامپیوتری سازمان ها، به ایده ای متداول تبدیل شد. این ابزارها در اغلب مواقع با پایگاه داده ای وسیعی یکپارچه می شوند و توسط بخش IT سازمان، مدیریت می گردند. اساساً سیستم های ERP مدیریت بسیاری از فعالیت های کسب و کار سازمان ها را فراهم می سازند. قسمت مالی سازمان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار می باشد. بخش مالی به مدیریت حساب های پرداختنی، حساب های دریافتنی، مدیریت درآمد، مالیات و صورت حساب، می پردازد. در واقع بخش مالی به اجراء فعالیت ها می پردازد. یکپارچگی، واژه ای است که در اغلب مواقع از آن جهت توصیف سیستم های ERP استفاده می شود و به جای فعالیت های جداگانه، بیشتر به معنای مشارکت کلیه فرایندها با یکدیگر می باشد.

سیستم های یکپارچه در واقع سیستم هایی عملیاتی هستند و تحت عنوان سیستم های قدیمی نیز از آنها یاد می شود. جدای از ماهیت یکپارچه سیستم های ERP، این سیستم ها در اغلب مواقع با ابزارهایی خارجی یکپارچه می گردند.

 

 

***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

۲۷ اسفند ۹۹ ، ۰۳:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
jam erp

دلایل اصلی یکپارچگی اینترنت اشیاء (IoT) با نرم افزار ERP در سال 2021(بخش دوم و پایان)

راهکارهای ERP متعهد شده اند که از فشار سازمان ها بهنگام حفظ فعالیت های پیچیده کسب و کار بکاهند.

 

حال که با تاریخچه راهکار ERP آشنا شدید، وقت آن رسیده است که ارتباط بین IoT و ERP را بهتر درک کنید و نیز از تأثیری که اینترنت اشیاء (IoT) بر سیستم های ERP برجای می گذارد، آگاه گردید.

 

 

ترکیب اینترنت اشیاء (IoT) و ERP جهت خلق فرصت هایی بهتر

پیش از این با فرصت های جدیدی که تکنولوژی IoT آنها را به منظور گردآوری داده ها در اختیار سازمان ها قرار می دهد، آشنا شده ایم. سازمانها به وسیله سنسورها و دوربین هایی که در محصولات تعبیه شده اند، از جزئی ترین اطلاعات پیرامون وضعیت محصول، درست از لحظه تولید، حمل و نقل، و کلیه فرایند تا رسیدن به دست مشتری را در اختیار دارند. در واقع داده همان پُل ارتباطی است که باعث اتصال IoT و ERP می شود. برای درک بهتر لازم است که عمیق تر به این مطلب بپردازیم.

 

- کیفیت و کمیت بهترِ داده ای

از آنجایی که هر سازمانی در تلاش است از تحول موفقیت آمیز دیجیتالی خود اطمینان یابد؛ بهترین دستورالعمل جهت تحقق چنین دستاوردی نیز به کیفیت و کمیت داده های گردآوری شده بستگی دارد. هرچه داده های جمع آوری شده مرتبط تر باشند، شانس سازمان ها دردستیابی بینش های عملکردی جهت استراتژی های توسعه کسب و کار نیز بیشتر خواهد بود. سازمان ها با یکپارچگی IoT و ERP دسترسی داده ای را بهبود می بخشند و بدین صورت برتری عملیاتی را منجر می گردند. داده هایی که توسط سنسورهای IoT اندوخته می شوند، مستقیماً توسط نرم افزار ERP مورد استفاده قرار می گیرند. هرگونه تغییری در این فرایند به صورت بلادرنگ گزارش می شود. بعنوان مثال، سنسورهای یکپارچه با ماشین ها در یک موقعیت ساختمانی قادر هستند اطلاعات مربوط به وضعیت فعالیت تجهیزات را به صورت بلادرنگ ارسال کنند. در صورت پیوند داده های IoT با سیستم ERP، بروز هرگونه مشکلی که به سلامت  تجهیزات مرتبط باشد مستقیاً بر اپلیکیشن انعکاس می یابد. چنین اطلاعات مهمی از طریق سکوی ERP در اختیار کارکنان حاضر در آن موقعیت قرار می گیرد و در صورت لزوم آنها را در ارائه عکس العملی مناسب یاری می رساند. ما در این قسمت تنها به ذکر یک نمونه از هزاران نمونه های موجود اکتفاء می کنیم. فرصت های حاصل از یکپارچگی اینترنت اشیاء (IoT) و سیستم ERP برای بخش های مختلف، متغیر خواهد بود و به کاری که آنها انجام می دهند، وابسته می باشد.

 

- تعامل بهبود یافته

بطورکلی فرایند تولید، از لحظه ای که کالا تولید می شود تا زمانی که به دست مشتری می رسد، افراد بسیاری را شامل می شود. انتظار می رود که تولیدکنندگان از هر محصولی که به مشتریان فروخته می شود، گزارشی را به ثبت برسانند. در شرایطی که تولیدکنندگان با مشتریان در تماس باشند؛ پیگیری محصولاتی که به فروش می رسند، بسیار آسان خواهد بود. اما در زمانی که دلالان و فروشندگان وارد این بازی می شوند؛ ممکن است سردرگمی های بسیاری در شفافیت جزئیات فروش و سطح رضایتمندی کاربرنهائی، بوجود آید. اما بهنگام ورود اینترنت اشیاء (IoT) در این چرخه، کلیه اطلاعات بصورت خودکار و بلادرنگ در سیستم ERP بروزرسانی می شود و ذی نفعان را در سطحی یکسان حفظ می کند. سیستم ERP بطور خودکار هجوم مداوم داده ای IoT را به کار می گیرد و در نتیجه موجب تقویت ارتباط بین افراد می گردد.

 

 

***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

۲۷ اسفند ۹۹ ، ۰۳:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
jam erp

دلایل اصلی یکپارچگی اینترنت اشیاء (IoT) با نرم افزار ERP در سال 2021(بخش اول)

نسل جدید سیستم ERP با قابلیت یکپارچه سازی کلیه اپلیکیشن های کسب و کار با یکدیگر و تنها در یک سکوی واحد توانسته است شفافیت داده ای، کنترل و مدیریت منابع را به ارمغان آورد.

 

پذیرش ERP در سال 2021 به گرایشی همگانی تبدیل شده است. دیگر زمان آن رسیده است که سازمان های آینده نگر به یکی سازی اینترنت اشیاء (IoT) و برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) بیاندیشند و به منظور تعالی هر چه بیشتر فعالیت ها، خودکارسازی گردش کار و خدمات مشتریان، به فکر بازگشایی درهای جدیدی از احتمالات باشند.

 

 

در دنیای دیجیتالی امروزی و با رُشد بی سابقه و انفجاری تولید داده در سطح جهان، کنترل و مدیریت دستی عملکرد گردش کار برای کسب و کارها تقریباً غیرممکن شده است. از آنجایی که دیجیتالی شدن بیشتر از یک گزینه به یک ضرورت تبدیل شده است، تنها کاری که لازم است سازمان ها آن را دنبال کنند، یافتن راهکارهایی است که بواسطه ی آنها کسب و کارشان را آسانتر سازند. نیاز فعلی کسب و کارها راهکاری یکپارچه است که کلیه فعالیت های کسب و کار را تنها در یک سکو یکپارچه سازد و امکان کنترل کامل هر یک از منابع سازمانی را برای کارمندان میسر سازد. اما نکته ای که حائز اهمیت است عملکرد فوق العاده راهکار می باشد که قادر باشد تغییر در فعالیت ها را سریعاً گزارش دهد و بنابراین کارمندان نیز می توانند مطابق با آن گزارش به مدیریت منابع خود بپردازند. امروزه چنین نیازی با ظهور تکنولوژی قدرتمند و ابزار بسیار پیشرفته، تحت عنوان برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP)، تحقق یافته است. همانطور که از نامش پیداست؛ ابزار قدرتمند ERP سازمان ها را قادر می سازد منابع خود از جمله پرسنل، مواد، سرمایه و غیره را به طور یکپارچه برنامه ریزی کرده و مدیریت سازند. طبق گزارش پانوراما، بیش از 81درصد سازمان ها در حال اتخاذ ERP هستند و یا در گذشته جهت مدیریت منابع خود، اقدام به پذیرش آن کرده اند. این بدان معناست که بسیاری از سازمان ها در حال اتخاذ راهکار ERP هستند. اگر کسب و کار شما نیز جزئی از آن سازمان ها است، چه چیزی شما را از رقبایتان متمایز می سازد؟ بدیهی است که اتخاذ راهکار ERP باعث برتری کسب و کار می گردد، اهداف سودمند را تحقق می بخشد و همچنین بازگشت سرمایه (ROI) را مهیا می سازد؛ از سویی نیز به تنهایی نمی تواند شما را در کسب مزیت های رقابتی یاری برساند. بهترین راه متمایز گشتن سازمان ها از سایر رقبا، اتخاذ نسخه ی بسیار پیشرفته سیستم های ERP به همراه قابلیت های تقویت شده تکنولوژی های نسل جدید، از جمله اینترنت اشیاء (IoT)، است. سازمان ها با ادغام IoT و ERP نه تنها کسب و کار خود را از سایر رقبا مجزا ساخته اند، بلکه به رُشد درآمد خود نیز دامن زده اند.  

 

ترسیمی از تکامل سیستم های ERP

چنانچه فکر می کنید سیستم ERP اخیراً ابداع شده است، سخت در اشتباهید. تاریخچه سیستم های ERP به دهه 1940 میلادی و ظهور ماشین های محاسباتی برمی گردد. مدت ها بعد در دهه 1960 و همزمان با افزایش سطح نیازمندی به دستگاه های محاسباتی، راهکارهایی جدید نیز معرفی شدند که قابلیت های مورد نیاز کسب و کارها را با خود بهمراه داشتند. از سویی ابداع راهکارهای برنامه ریزی مورد نیاز مواد (MRP) نیز در دهه 1960 بوقوع پیوست که یکپارچگی مفاهیم مقدار سفارش اقتصادی (EOQ) با کامپیوترهای اولیه را رقم زد و  در تهیه مواد خام جهت تولید، خرید و تحویل محصولات، بسیار مؤثر واقع شد. راهکارهای MRP در دهه 1980 به سطوح پیچیده تری ارتقاء یافتند و قادر بودند فرایندهای اضافی را نیز مدیریت کنند.

 

 

 

 

***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

۲۲ اسفند ۹۹ ، ۲۲:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
jam erp

نرم افزار CRM مبتنی بر ابرِ مدیریت شده و ابرِ چندمستاجر

امروزه حدود 90درصد از CRM های مبتنی بر ابر به صورت ابر مدیریت شده یا ابر چندمستاجر ارایه می گردند.

 

در این مقاله به بررسی مزیت ها و معایب راهکارهای CRM مبتنی بر ابرِ مدیریت شده و ابرِ چندمستأجر می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

مزیت های ابرِ مدیریت شده

مدل ابرِ مدیریت شده (Managed Cloud) شباهت زیادی به مدل ابرِ خصوصی دارد و داده ها در آن کاملاً مستقل عمل می کنند؛ از طرفی شرکت ها از کنترل بهتر داده ای، نرم افزاری و سخت افزاری، بهره مند هستند.

واگذاری مدیریت به شخص ثالث برای آن دسته از شرکت هایی که از تخصص یا منابع مورد نیاز جهت مدیریت برخوردار نمی باشند، بسیار سودمند است.

 

 

مسائل مهاجرت در اغلب مواقع جزء مسئولیت های شرکاء محسوب می گردد و بدین ترتیب شرکت ها قادر هستند به جای پرداختن به مسائل تکنیکی مدیریت راهکارهای CRM، تمرکز خود را بیشتر به سمت کسب و کار معطوف سازند. در چنین شرایطی نیاز تخصصی شرکت در زمینه هایی از جمله مدیریت پایگاه داده، پشتیبانی و بازیابی، حذف می گردد. بنابراین گزینه ابرِ مدیریت شده در درجه اول مورد پسند کسب و کارهای کوچک و متوسط است.

آغاز فعالیت با کسب و کاری کوچک و ارتقاء آن در راستای رُشد نیازمندی ها، ابرِ مدیریت شده را برای برخی کسب و کارهای کوچک جذاب ساخته است.

 

معایب ابرِ مدیریت شده

از مهمترین مشکلات موجود در راهکارهای CRM مبتنی بر ابرِ مدیریت شده، به هزینه های بالای مدیریت آن مربوط می شود. تسهیلات، برق، خدمات، ارتقاء وغیره، نیازمند هزینه های بالای دوره ای هستند. همچنین کسب و کارها در نحوه عملکرد ابرِ مدیریت شده در مقایسه با سایر گزینه ها، با شفافیت کمتری مواجه می شوند.  

 

مزیت های ابرِ چندمستأجر

کسب و کارها با بکارگیری راهکارهای CRM مبتنی بر ابرِ چندمستأجر (Multitenant Cloud) به نمونه های متعددی دست می یابند که امکان میزبانی پروژه هایی منحصربفرد یا  کمپین ها را عهده دار هستند. معمولاً چنین استقرارهایی مناسب سازمان هایی گسترده است که فعالیت های مجزایی را در مناطق یا کشورهای مختلف و همچنین در کسب و کارهایی متفاوت، دارا می باشند. اکثر فروشندگان CRM قادرند بدون هیچ مشکلی به استقرار چند مستأجر از نرم افزار خود بپردازند.

 ابرِچندمستأجر حداکثر صرفه اقتصادی را در مقایسه با وسعت کسب و کار ارائه می دهد. در چنین راهکاری فروشنده قادر است به یکباره مدیریت و ارتقاء هرچیزی را انجام دهد. در واقع با این راهکار به خدماتی یکسان و مقرون بصرفه دست می یابید.

 

 

معایب ابرِ چند مستأجر

از جمله مشکلات موجود در این راهکارها همگام سازی مسائل است؛ بعبارتی حفظ کلیه موارد و هزینه بالای استقرارهای متعدد در یک راستا می باشد.

 

 

***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

۲۲ اسفند ۹۹ ، ۲۲:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
jam erp

راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) مبتنی بر ابرِخصوصی و ابرِ میزبان

طبق بررسی های انجام شده راهکارهای مبتنی بر ابرِ میزبان بعنوان مدلی ضعیف شناخته می گردند و عمدتاً از سوی عقب افتادگان تکنولوژی و متاخران راهکار CRM مبتنی بر ابر، مورد استقبال قرار می گیرند.

 

در این مقاله به بررسی راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) مبتنی بر ابرِخصوصی و ابرِمیزبان می پردازیم و مزیت ها و معایب هر کدام را به اختصار شرح می دهیم.

 

مزایای ابر خصوصی

با در اختیار داشتن ابر خصوصی، کلیه منابع محاسباتی به یک مشتری اختصاص می یابد. کاربران سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) بیشتر تمایل دارند که به سیستم های خصوصی، به چشم سیستمی امن و تحت کنترل مستقیم خود بنگرند. شرکت های ارائه دهنده خدمات مالی و سازمان های دولتی و مراکز بهداشتی بیشتر راغب هستند راهکارهای CRM مبتنی بر ابرِ خصوصی را انتخاب کنند.

ابرِ خصوصی بهترین گزینه برای شرکت ها با سیستم های قدیمی است. بسیاری از آنها در ابتدا فعالیت خود را با ابری خصوصی آغاز می کنند و سپس به یکی دیگر از گزینه های موجود مهاجرت می کنند.

 

 

 

معایب

هزینه سیستم های CRM مبتنی بر ابرِ خصوصی با توجه به سطح سفارشی سازی، بسیار بالا می باشد. از سوی دیگر ارتقاء آن نیز بسیار چالش برانگیز می باشد. این احتمال وجود دارد که بخش ابرِ خصوصی در بازار نابود شود؛ چرا که شرکت ها با گزینه های ابری دیگری مواجه می شوند که نیازهایشان را با هزینه های کمتر و محافظت امنیتی بالاتر برطرف می سازند.

 

مزایای ابرِ میزبان

کاربران ابرِ میزبان کنترل بیشتری بر هزینه ها دارند و در نتیجه امکان کاهش هزینه ها در دراز مدت نیز میسر می باشد. هزینه ابرِ میزبان هیچ ارتباطی به اخذ مجوز آن ندارد؛ شرایط در هر کجا که فراهم باشد امکان میزبانی آن نیز متقابلاً وجود خواهد داشت.  

همچنین ابرِ میزبان از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد. حال بهتر است با یکدیگر نگاهی به سه مدل متفاوت از ابرِ میزبان بیاندازیم:

 

 http://www.jampersia.com/Userfiles/jam/ERP----- Cloud/cloudcrm9912171.jpg

 

- میزبان عمومی: از آنجایی که داده ها در سرورهای شخص ثالث ذخیره می گردند، دسترسی داده ای در راهکار CRM مبتنی بر ابر عمومی از مناطق و موقعیت های متفاوت نیز به آسانی امکان پذیر می باشد که بعنوان مثال می توان به فروشگاه اینترنتی آمازون و موتور جستجوگر گوگل اشاره کرد. هزینه های اشتراک نیز غالباً مقرون بصرفه هستند و از کارکرد و مقیاس پذیری قابل قبولی برخوردار می باشند. آغاز فعالیت، تنظیم و بکارگیری چنین نمونه هایی نیز بسیار آسان می باشد.

 

 

***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

۱۹ اسفند ۹۹ ، ۲۱:۴۷ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
jam erp

مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) مبتنی بر ابرِ عمومی

از مهمترین مزیت های راهکار (CRM) مبتنی بر ابرِ عمومی این است که شروع کار با آن بسیار آسان می باشد.

 

بیایید در ابتدا به بررسی مزیت های ابرِعمومی بپردازیم.

 

مزایا

یکی از مهمترین مزیت های راهکار (CRM) مبتنی بر ابرِعمومی این است که شروع کار با آن بسیار آسان می باشد. در سازمان های مُدرن مقوله هایی مانند فروش، خدمات و بازاریابی، با یکدیگر همگام هستند. آغاز برخی از راهکارهای CRM مبتنی بر ابرِ عمومی، از جمله فروش، در یک قسمت بسیار آسان می باشد و سپس به منظور افزایش ارزش خود در سایر قسمت ها نیز گسترش می یابد که بعنوان مثال در این زمینه می توانیم به بازاریابی یا تجارت الکترونیک، اشاره کنیم. زمانی که به تجربه ای یکپارچه دست یابید، عملکردی چندگانه را نیز در اختیار خواهید داشت.

از زمانی که شرکت ها منابع خود را به سایر سازمان ها واگذار می کنند، سریعتر می توانند به سکوهای CRM در دسترس، دست یابند و در عین حال نیز از بهترین امنیت برخوردار می گردند. یکپارچگی داده ای در راهکارهای CRM مبتنی بر ابرِ عمومی نیز نسبتاً آسان می باشد و می توانید بدون کوچکترین تردیدی ظرفیت آن را بیشتر سازید.

عملکرد راهکارهای CRM مبتنی بر ابرِ عمومی طی 10 تا 15 سال گذشته از رُشد بالایی برخوردار بوده است و چنین راهکارهایی  نزد بسیاری از شرکت ها، به گزینه ای برتر مبدل گشته است. علاوه بر این ارائه دهندگان ابر عمومی طی چند سال گذشته به ارتقاء ظرفیت بهاء داده اند و بدین ترتیب مشکلات ذخیره سازی را برطرف ساخته اند. شما می توانید در مواقع ضروری ظرفیت آن را کم و زیاد سازید.

از سوی دیگر ابرِعمومی طیف گسترده ای از گزینه های CRM را پیشنهاد می دهد،؛ گزینه هایی که از سوی کلیه ارائه دهندگان سکوی اصلی مورد حمایت و پشتیبانی قرار می گیرند.

 

 

 

***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

۱۸ اسفند ۹۹ ، ۰۹:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
jam erp

بررسی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) مبتنی بر ابر

شیوع کووید19 که منجر به تعطیلی های گسترده ای شد، از طرفی نیز فرصتی را برای کارمندان مهیا ساخت که در خانه و با راهکارهای مبتنی بر ابر به فعالیت خود ادامه دهند.

 

بسیاری از شرکت ها که راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) مبتنی بر ابر را بکار می گیرند؛ با سؤالاتی روبرو می شوند. حتی پیش از شیوع کووید19 که نصب در محل CRM و سایر نرم افزارها با چالش های بسیاری همراه بود، عموم شرکت ها و نهادهای دولتی بسرعت در حال انتقال به راهکارهای مبتنی بر ابر بودند. تحقیقات صورت گرفته نشان می دهند که " امروزه درصد بالایی از مشتریان در ابر حضور دارند ". از اوایل دهه 2000 میلادی شاهد رُشد روزافزون استقرارهای سیستم CRM در ابر بوده ایم. چنین رُشدی ریشه در خاکستر مقوله ای بنام اینترنت داشت. در آن زمان افراد از روی سرخوشی اقدام به سرمایه گذاری در ایده های سوداگرانه می کردند. شرکت ها در دوره حُباب اینترنت، (به دوره مابین سالهای 1995-2000 میلادی اشاره می کند که در آن زمان افراد اقدام به سرمایه گذاری در استارتاپ های اینترنتی می کردند و امیدوار بودند که بتوانند هرچه سریعتر به سودی کلان دست یابند)، تکنولوژی اینترنت را به منظور فائق آمدن بر مدل هایی از کسب و کار که به اثبات رسیده بودند و یا ایده هایی که از حمایت قدرتمند کسب و کارها برخوردار بود، بکار می گرفتند.

 

 

عده ای معتقد هستند که حضور CRM در تکنولوژی ابر به اوایل دهه 2000 میلادی مربوط می شود؛ در عین حال نیز سایرین عقیده دارند پیش از 10 سال گذشته هیچ درخواستی برای جذب آن وجود نداشته است. محبوبیت گزینه های ابری در گذر زمان با رشد قابل ملاحظه ای همراه بوده است و طبق گزارشی که اخیراً توسط گارتنر انجام شده است؛ گویای استقرار سه چهارم سیستم های CRM در فضای ابری می باشد. در دو سال گذشته تنها 50درصد از استقرارها در ابر انجام می شد. امروزه 80درصد از استقرارها ابری هستند و لازم است که منصفانه بگوییم شیوع کووید19 نقش بسزایی در این تغییر داشته است؛ اما این تغییر موقتی نمی باشد. ابر مزیت های بیشماری دارد.

رُشد مداوم داده های موجود در سیستم های CRM برای اکثریت راهکارهای CRM محلی بسیار بالا است؛ در حالی که این محدودیت های داده ای شامل حال سیستم های مبتنی بر ابر  نمی گردد. از سویی دیگر هزینه حفظ بلادرنگ داده ها و تداوم آن نیز در ابر بسیار مقرون بصرفه تر و اثربخش تر است. مشتریان نیز ارزش حاصل از این مزایا را مشاهده می کنند.

در مجموع شرکت ها توانستند در بحبوبه شیوع کووید19 که منجر به تعطیلی های گسترده ای شد، فرصتی را برای کارمندان مهیا سازند که در خانه و با راهکارهای مبتنی بر ابر به فعالیت خود ادامه دهند؛ اما فراتر از نیازمندی های تماس که تحت تأثیر شیوع با محدودیت مواجه شده بودند، عوامل دیگری نیز وجود داشتند که شرکت ها را وادار به انتخاب سیستم CRM ابری کردند. انتقال ابری شرکت هایی را که دارای منابع محدودی هستند، یاری می رساند؛ زیرا هزینه های ابتدائی استقرار آن نسبت به استقرار در محل بسیار پایین می باشد. شرکت ها لیست های بلندبالایی از اولویت ها را برای منابع خود در نظر می گیرند. شرکت ها دراستقرارهای مبتنی بر ابر مجبور نیستند که همانند استقرارهای محلی برای حفظ همان منابع، مبلغی را پرداخت کنند. در چنین شرایطی شرکت ها به قابلیت های جدیدتر و سریع تری در مقایسه با استقرارهای در محل دسترسی دارند و دیگر نیازی نیست که برای دریافت نسخه های جدیدتر به محل مراجعه نمایند.

 

 

***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

۱۸ اسفند ۹۹ ، ۰۸:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
jam erp

گروه نرم افزاری جام پرسیا کسب و کارتان را در بحران کووید19 مقاوم می سازد

نرم افزار جام پرسیا بعنوان سیستمی یکپارچه آماده همکاری با کسب و کارهای منحصربفرد است؛ فرصتی که در آن می توانید اپلیکیشن هایی منحصربفرد را با یکدیگر مورد استفاده قرار دهید!

 

جهان بحرانی خارق العاده را تجربه می کند؛ بحرانی که به وضوح بیانگر این نکته است که تقریباً هیچ شانسی برای مقاومت در برابر تحول دیجیتال وجود ندارد. استراتژی دیجیتال نزد شرکت ها دیگر بعنوان تدبیری لاکچری محسوب نمی گردد؛ بلکه در این روزها بعنوان ضروری ترین نیاز شناخته می شود. هم اکنون بسیاری از کسب و کارها می دانند که احتمالاً در آینده ای نه چندان دور نمی توانند به کار خود ادامه دهند؛ مگر اینکه در این میان اقدامی صورت گیرد. سیستم ERP که به عنوان گام نخست در تحول دیجیتال شناخته می گردد، می تواند بعنوان مناسب ترین ابزار برای گذر از این بحران در نظر گرفته شود.  

 

 

 

با در اختیار داشتن سیستم انعطاف پذیر مدیریت فرایندهای کسب و کار جام پرسیا، فعالیت های خود را با توجه به توسعه و نیازهای کسب و کار شکل دهید.

نظم جدید حاصل شده از شیوع کووید19 اهمیت مدیریت فرایندهای کسب و کار را بیش از پیش آشکار ساخته است. کسب و کارهایی که در گذشته بواسطه ی سیستم های قدیمی به مدیریت فرایندهای کسب و کار خود می پرداختند، امروزه قادر به فعالیت بشکل دورکار نمی باشند و سود حاصل از مزیت های سیستم های ابری که دارای اثر منفی قابل توجهی بر کسب و کار بود، را در اختیار ندارند. در نقطه مقابل نیز شرکت هایی که راهکار انعطاف پذیر مدیریت فرایندهای کسب و کار جام پرسیا را در اختیار دارند، خود را دائماً با نظم جدید متأثر از کووید19 سازگار می سازند و فرایندهای کسب و کار را با توجه به نیازهای خود شکل می دهند.

با در اختیار داشتن سیستمی از جمله راهکار مدیریت فرایندهای کسب و کار جام پرسیا که اپلیکیشن های مورد نیاز شما را میسر می سازد، بهینه سازی فرایندهای کسب و کار خود را میسر ساخته اید و انجام کلیه این امور بدون کوچکترین کدگذاری، امکان پذیر می باشد. با برخورداری از راهکار مدیریت فرایندهای کسب و کار جام پرسیا خالق تجربه ای جدید و شخصی باشید؛ تجربه ای که با آن می توانید امور کاری را که در طول چند ماه با انجام می رسند، تنها در عرض چند روز به پایان برسانید.

 

 

***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

۱۸ اسفند ۹۹ ، ۰۸:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
jam erp

دورکاری با ERP در بحران کووید 19

نرم افزار ERP با خودکارسازی وظایف و ارتقاء سودمندی توانسته است در برابر دیگر صنایع از پیشرفت بسیار بالایی برخوردار گردد. امروزه این نرم افزارها کارمندان را قادر ساخته اند با آسودگی خاطر در خانه های خود به فعالیت بپردازند.

 

بدنبال شیوع کووید19 در سرتاسر جهان شاهد افزایش هر چه بیشتر دورکاری با سیستم ERP می باشیم. صنایع تحت تأثیر فشار عظیمی که از سوی همه گیری ایجاد شده است، گیج و حیران بنظر می رسند. بازار بورس سقوط کرده است، بیمارستان ها پُر از بیمار شده اند و میلیون ها نفر نیز کار خود را از دست داده اند. بازار کار ترسناک بنظر می رسد و تصور می شود که تا پیش از پیدایش واکسنی مؤثر و ایمن، به همین صورت نیز باقی بماند. شرکت ها در تلاشند ضررهای ناشی از شیوع کووید19 را جبران کنند. بنابراین بهترین روش تأثیرگذار بر این شرایط پیاده سازی نرم افزار مدیریت کسب و کار می باشد که شرایط فعالیت کارمندان به صورت دورکار را مهیا سازد. نرم افزار ERP با خودکارسازی وظائف و ارتقاء سودمندی توانسته است در برابر دیگر صنایع از پیشرفت بسیار بالایی برخوردار گردد. امروزه این نرم افزارها کارمندان را قادر ساخته اند با آسودگی خاطر در خانه های خود به فعالیت بپردازند.

 

 

این مقاله در تلاش است شرایط دورکاری با نرم افزار ERP را مورد بحث و بررسی قرار دهد و روشن سازد که نرم افزار ERP  به شرکت های حاضر در هر صنعتی یاری می رساند تا بتوانند فعالیت های خود را بدون هیچ گونه مشکلی ادامه دهند.

 

چالش های دورکاری با ERP

 

-کاهش سودمندی کارمند

سیستم های ERP شرکت ها را قادر می سازند دست به تخریب سیلوهای اطلاعاتی خود بزنند؛ سیلوهایی که اجازه نمی دهند اطلاعات مهم کسب و کار از بخشی به بخش دیگر در جریان باشد. با بهره مندی از نرم افزارهای ERP، کلیه تیم های کاری در یک مسیر قرار می گیرند و به مثابه نیرویی واحد به فعالیت می پردازند. با این حال شیوع کووید19 اختلال جدیدی را نیز منجر شده است. از آنجایی که در این روزها کارمندان به شکل دورکار در خانه های خود به فعالیت می پردازند؛ قضاوت درباره حرفه ای بودن آنها نیز کار آسانی بنظر نمی آید. مدیران، مدارک بلادرنگی که گویای فعالیت بلادرنگ اعضاء تیم باشد را در اختیار ندارند. علاوه بر این کارمندانی که در محل کار خود حضور نمی یابند، مشکلات فراوانی در مطرح کردن سؤالات خود پیرامون اطلاعات مهم دارند. بسیاری از شرکت ها از کاهش چشمگیر سودمندی متأثر از چنین دلایلی، بسیار شاکی هستند.

 

-فاصله گذاری اجتماعی غیرقابل تحمل شده است.

در ماه های ابتدائی شیوع کووید19، بیشتر کارمندان با رضایتمندی اصول فاصله گذاری را رعایت می کردند. این حالت برای آنها تجربه ای جدید بود و از اینکه در کنار اعضای خانواده خود به فعالیت می پردازند، بسیار راضی و خوشحال بودند. اما با گذشت ماه ها انجام چنین قوانینی به تجربه ای طاقت فرسا تبدیل شده است. گزارش های ارسال شده از هر طرف بیانگر این نکته هستند که افراد از خستگی، سرگیجه و اضطراب، شکایت ها دارند. روانشناسان معتقد هستند که علت بروز چنین مشکلاتی عبارت است از: انسان ها موجوداتی اجتماعی هستند و از تنهایی نفرت دارند. نرم افزار مدیریت کسب و کار مشاوران را قادر ساخته است بصورت مجازی به تعامل با مشتریان خود بپردازند؛ اما از طرفی چنین تعاملاتی نیز نمی تواند به سودمندی ملاقات های رودررو باشد.

 

 

***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

۱۶ اسفند ۹۹ ، ۰۱:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
jam erp

بسوی تحول؛ پیش بینی های تولید ERP برای سال 2021

ابر، تحول دیجیتال و صنعت نسل چهار در این روزها محور اصلی گفتگو می باشند و مهمترین هدف از استراتژی های بهینه، کسب تجارب می باشد.

 

سال جدید زمانی مناسب برای آینده نگری است؛ اما از سویی نیز بهترین فرصت برای تأمل در گذشته است. سال 2020 زمان مطابقت بود؛ با قوانین و مقررات جدید، با روش های جدید اشتغال و برای بسیاری از سازمان ها هم محدودیت های حاصل از تکنولوژی قدیمی و از دور خارج شده را به همراه داشت. سال 2021 میلادی بهترین زمان برای بازسازی پُشته تکنولوژی و مدرن سازی فرایندهای کسب و کار و نیل بسوی مزیت های رقابتی می باشد.  

در این قسمت از مقاله به مواردی پرداخته می شود که در سال جدید با آنها مواجه خواهیم شد.

 

 

انتقالی عظیم به سوی ابر!

با شیوع کووید 19 و در پی آن تعطیلی گسترده جهان، فرصتی برای کسب و کارها ایجاد شد که مجدداً رویکردهای فناوری خود و مخصوصاً چابکی مورد نیاز در چشم انداز فعلی را مورد بررسی قرار دهند. بسیاری از شرکت ها قادر به ابراز واکنش یا پیاده سازی هر چه سریعتر تغییرات نبودند؛ در حالی که دیگر شرکت ها توانسته بودند از عهده ی انجام آن برآیند. تفاوت اصلی در کجا بود؟ ابر و امکان دسترسی به نرم افزار کسب و کار در مواقع بحرانی در هر مکان و هر زمان پدیدآورنده این تفاوت بود. فناوری انعطاف پذیری که در بسیاری از موارد قادر است چابکی لازم در برابر تغییر و نیز واکنشی سریع را فراهم سازد؛ همچنین لزوم راهکارهایی مُدرن که قادر به پاسخگوئی در برابر تغییرات موجود در شرایط کسب و کار و نیازهای آینده باشند، را به نمایش در می آورد. در ادامه خواهیم دید که بسیاری از مدیران ارشد کسب و کار سوالاتی از این قبیل را از مدیران فناوری اطلاعات و مدیران ارشد اجرائی می پرسند و بازسازی استراتژی کسب و کار خود یا فناوری اطلاعات را مطالبه می کنند و بدین منظور می خواهند از چابکی لازم در آینده اطمینان یابند.

 

تجربه ی بهبودیافته کاربر!

تولیدکنندگان بعنوان اولین کسانی که خود را با تکنولوژی مطابقت داده اند، معرفی نمی گردند. هرچند این موضوع کسب مزایایی را که سازمان ها می توانند بواسطه ی سیستم های مدرن ERP بدست آورند به تأخیر می اندازد؛ اما از طرفی شانس دستیابی به این مزیت ها برای آن دسته از افرادی که قبل از سایرین به سوی تکنولوژی ابر تغییر مکان داده اند، را مهیا می سازد. فروشندگان ERP همچنان سعی در بهبودی تجارب کاربر دارند و با این حساب تولیدکنندگانی که زمینه انتقال خود را فراهم ساخته اند، هم اکنون می توانند مزیت های حاصل از منحنی کوچکتر یادگیری و مدت زمان سریعتر برای ارزش گذاری را حاصل نمایند.

مبحث مربوط به تجربه بهبود یافته در بیشتر مواقع سازمان هایی را در بر می گیرد که برای افزایش چابکی و انعطاف پذیری دست به انتخاب نرم افزار مخصوص صنعت می زنند. این گونه از سیستم ها کاربردهای جدیدی از جمله پیش بینی تقاضا و برنامه ریزی برای آن، پیگیری و ردیابی، و قابلیت های فرمول سازی جهت حداقل هزینه و دستورالعمل آن برای تولیدکنندگان مواد غذائی و آشامیدنی را به ارمغان می آورند. از سوی دیگر به آسانی با تکنولوژی هایی از جمله صنعت نسل چهار (Industry 4.0) و مدیریت چرخه حیات محصول (PLM) ارتباط برقرار می کنند؛ چرا که چنین سیستم هایی در صنعت متداول تر می گردند و این نکته از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

 

 

 

پیاده سازی از راه دور در این روزها به حالتی عادی مبدّل گشته است.

سال گذشته نه تنها باعث شد که کسب و کارها از سرعت خود بکاهند؛ بلکه این انتظار را بوجود آورد که همگان حرکتی رو به جلو را انتخاب کنند. قابلیت پیاده سازی نرم افزار ERP از راه دور امکاناتی را با خود بهمراه دارد که برای همه یا بیشتر اعضاء تیم های پیاده سازی از راه دور، قابل استفاده می باشد؛ امکاناتی که محدوده جغرافیایی گسترده ای را در بر می گیرد و دارای استعدادی منحصربفرد است. حتی اگر قرار باشد با پایان تعطیلی ها و گستردگی هرچه بیشتر واکسن ها، محدودیت ها نیز به کنار گذاشته شوند و کسب و کارها همانند گذشته به فعالیت بپردازند، باز هم بسیاری از کسب و کارها همچنان رویکرد ملایم تری را برای بازگشت به کار برمی گزینند.  نکته ی مهم این است که تیم در دسترس قادر است تعادل سالمی را بین انتقال و دورکاری برقرار سازد و مشتریان نهائی شاهد کاهش چشمگیر هزینه های پروژه باشند؛ هزینه هایی که می تواند به منظور بودجه های دیگر مجدداً مورد استفاده قرار گیرد.

 

 

***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

۱۶ اسفند ۹۹ ، ۰۱:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
jam erp