تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی(ERP)

۱۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

10 مورد از چالش های اجرایی ERP ابری در دوران شیوع کووید 19

استقرار نرم افزارهای ERP همیشه چالش برانگیز بوده است. حال، با وجود شیوع کووید 19 و بحران اقتصادی حاصل از این شیوع، پیاده سازی این نرم افزار بیش از پیش ریسک پذیر شده است.

 

erp

 

همگام با پیشرفت رهبران فناوری اطلاعات و مدیران ارشد اطلاعاتی، در اجرای ERP، شما نیز لازم است تا از چگونگی اثرگذاری این چالش ها بر روی پروژه تان اطلاع حاصل نمایید. در این مقاله، 10 مورد از چالش های بالقوه استقرار ERP و استراتژی های فائق آمدن بر این چالشها، ارایه گردیده اند.

 

 

1- مقاومت

 

 

سهامداران با قرار گرفتن در شرایط خاص شیوع کووید 19، احتمالاً تمایلی به پیشرفت همگام با اجرای ERP ندارند. عدم ثبات اقتصادی و نگرانی های حاصل از کووید 19 رشدی فزاینده داشته است و بیشتر شرکت ها همچنان فرآیند کاری خود را بر اساس دورکاری کارکنان تنظیم کرده اند.

 

بمنظور کاستن از مقاومت شرکتها در این زمینه، لازم است که قابلیت های پروژه ی ERP از قبیل صرفه جویی در هزینه های شرکت، قرار گرفتن سازمان در جایی که منجر به افزایش سودآوری شود و یا هر دو مورد، ارائه شود. تمام مراحلی که به منظور کاهش این مخاطرات توسط پروژه طی می گردند، باید برجسته شوند. با فروشندگانتان به منظورگرفتن تخفیفات بیشتر که باعث می گردد پروژه تان در این لحظات طاقت فرسا مقرون به صرفه تر بنظر برسد، همکاری لازم را داشته باشید. در پایان، هدفتان از به اشتراک گذاشتن این موارد، اثبات این نکته باشد که با وجودی که دورکاری کارکنان مبحثی جدید در این روزها قلمداد می گردد ولی انجام کارها از راه دور، اتفاق جدیدی بشمار نمی رود. به کارکنانتان توضیح دهید که قادر هستید بسیاری از بحران های موجود در شرایط فعلی را با بکارگیری ابزارها و استراتژی هایی الهام گرفته از تجربیات گذشته، از میان بردارید.

 

 

2- مشغله های فکری کارکنان بنا به دلایل شخصی

 

 

بدنبال تعطیلی مدارس و مراقبت های روزانه، مشغله های شخصی اکثر کارکنان در این روزها نگهداری از فرزندانشان به همراه رسیدگی به تکالیف مدرسه و مراقبت از کودکان می باشد. علاوه بر اینها، شاید لازم باشد تا کارکنان مراقبت های بیشتری را به افراد مسن خانواده اختصاص دهند. این مبحث واقعیتی می باشد که برای بسیاری از افراد خارج از کنترل است. بهتر است که با کارکنان تعامل کاری داشته باشید تا چالش هایشان را دریابید و انتخابهایی را در نظر بگیرید که به کارکنان اجازه ی ادامه ی همکاری با پروژه در این روزهای سخت را بدهد. بعنوان مثال، به کارکنان اجازه دهید که در طول روز، در ساعاتی متفاوت به فعالیتشان بپردازند، همانند آغاز فعالیت در هنگام صبح  و یا فعالیت در هنگام عصر و یا در آخر هفته ها. همچنین می توانید از کلیه ی کارکنان بخواهید که برای ساعاتی مشخص در طول روز، در دسترس باشند و با این حساب، آنها می توانند فعالیت های مربوط به منزل خود را مطابق با آن زمان برنامه ریزی نمایند. اکثر مواقع انجام جلسات در دقایق پایانی روز ایده ی مناسبی تلقی نمی گردد، چرا که در آن لحظات کارکنان در حال رسیدگی به امور فرزندان و خانواده ی خود می باشند.

 

 

 

 

3- امنیت داده

 

 

اجرای موفقیت آمیز ERP مدل ابری تا حد زیادی به میزان برقراری امنیت، بستگی داشته و کسب این مزیت در شرایط فعلی می تواند دشوار بنظر برسد. با بالا رفتن تعداد کارکنان دورکار، مشاهده اطلاعات محرمانه توسط افرادی غیر از کارمندان، ریسک بالایی به حساب می آید. بسیاری از کارکنان احتمالاً فضایی مشترک را با سایر افراد حاضر در خانه برای پرداختن به امور کاریشان اختصاص می دهند. آنها احتمالا از یک کامپیوتر مشترک با سایر اعضای خانواده استفاده می کنند یا از تجهیزات کامپیوتری ناامن همانند Wi-Fi استفاده می کنند که دارای رمز عبور امن نمی باشد و یا از کامپیوتری استفاده می کنند که آنتی ویروس بر روی آن نصب نشده است.

 

از آنجایی که شاید نتوانید دست به ایجاد فضایی امن برای فعالیت های فیزیکی کارکنان دور کارتان بزنید، می توانید بمنظور کاهش این مشکل و تحقق خواسته تان، کارهایی را انجام دهید. در ابتدا مطمئن شوید که شرکت با کلیه کارمندان قوافق محرمانگی و عدم افشای اطلاعات را امضاء نموده است. در  گام بعدی، آن توافق محرمانه را به کارکنانتان یادآوری نمایید تا مطمئن شوید که این موضوع برای آنها نیز در این شرایط، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. بنا به دلایلی ممکن است که کارکنان در سالهای گذشته و در هنگام اشتغالشان در شرکت، توافقی را به ثبت رسانیده باشند. علاوه بر این، می توانید تجهیزات کامپیوتری مورد نیاز و ملزومات نرم افزاری کارکنانتان را جهت امنیت کاریشان در خانه فراهم سازید. اگر تهیه ی لپ تاب یا کامپیوترهای شخصی برای کلیه  کارکنان شرکت امکان پذیر نمی باشد، احتمالاً باید هزینه ای را برای نصب نرم افزار ویروس یاب بر روی هر کامپیوتر شخصی اختصاص بدهید. در پایان، می توانید اطلاعات مورد نیاز کارکنانتان را در قالب مستندات یا آموزش آنلاین فراهم سازید. این موضوع به آنها کمک می کند تا با هرگونه ریسک امنیتی که احتمالاً با آن مواجهه شده اند، آشنا گردند و از پس حل آن مشکل برآیند. از جمله ی این خطرات می توان به چرایی نیاز به رمز عبور در هنگام اتصال به Wi-Fi اشاره کرد.

 

***جهت مشاهده ی ادامه مطلب اینجا کلیک کنید***

 

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

۲۹ مرداد ۹۹ ، ۱۴:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
jam erp

تفاوتهای عمده بین نرم افزار ERP و SCM چیست؟

هردو نرم افزار ERP و SCM بمنظور آسان سازی فرآیندهای کسب و کار در راستای افزایش اثربخشی استفاده می شوند.

 

erp

 

نرم افزار ERP چیست؟

 

ERP، عنوان یک نرم افزار کسب و کار است که برای ثبت و مدیریت تمام داده های شرکت استفاده می شود. در اتوماسیون یکپارچه ی کسب و کار اصلی شرکت، اجراهای روزانه نقشی مؤثرتر دارد. سیستمهایی که قابلیت یکپارچگی را دارند شامل موارد زیر می باشند:

 

گرفتن سفارش از مشتری

. حفظ موجودی ها

. ثبت اطلاعات مالی

 

 سیستم های ERP دارای مزایای بی شماری هستند که برای کمک به مدیریت اجرایی در همه ی کسب و کارها با ارائه ی اصولی از جمله هوش، دید، قدرت تجزیه و تحلیل و کارآیی در کلیه ی بخش ها طراحی شده اند.

 

erp

مدیریت زنجیره ی تأمین (SCM) چیست؟

 

قبل از توضیح در باره جزییات مدیریت زنجیره تامین (SCM)، لازم است که معنای زنجیره ی تأمین (SC) را بدانیم. زنجیره تامین شبکه ای متشکل از افراد، سازمان ها، منابع، فعالیت ها و فن آوریها می باشد، سیستمی که با تولید و فروش محصولات و ارائه ی خدمات در ارتباط می باشد.  با استفاده از زنجیره ی تأمین، مواد خام از تأمین کننده به تولید کننده می رسد، این زنجیره همچنین تحویل محصول یا سرویس نهایی به مصرف کننده را نیز دربر می گردد.

 

مدیریت زنجیره ی تأمین همانطور که از اسمش پیداست، مدیریت کلیه ی فرآیند تبدیل مواد خام به محصول نهایی و همچنین تحویل به مشتری را عهده دار می باشد. هدف ازمدیریت زنجیره ی تأمین (SCM)، روان سازی فعالیت های تأمین مواد بمنظور بالا بردن سطح رضایتمندی مشتریان می باشد.

 

مدیریت زنجیره ی تأمین (SCM) کلیه ی محاسبات در تمامی جنبه های زنجیره ی تأمین که شامل موارد زیر می باشد را هماهنگ می کند:

 

. استراتژی

. منبع مواد خام یا خدمات

تولید

. تحویل و لجستیک

. سیستم برگشت کالا برای محصولات خراب یا نامطلوب

 

 

فواید ERP چیست؟

 

اگر به استفاده از ERP برای کسب و کارتان می اندیشید، موارد زیر  جزء فواید بکارگیری این نوع از نرم افزار می باشد. این موارد شامل:

 

-حفظ سرمایه: ERP به شکلی مؤثر هزینه های اداری یا عملیاتی موجود در کسب و کار را با فرآیندهایی خودکار کاهش می دهد. به این معنا که اتلاف کاهش پیدا می کند و در ادامه افزایش اثر بخشی را در پی داشته و در نهایت منجر به حفظ سرمایه می گردد.

 

ERP

 

-آسان سازی فرآیندها: سیستم های ERP همه داده های سازمان را متمرکز نموده و آنرا به سهولت در دسترس قرار می دهند، به این معنا که همه ی عملیات به صورت بلادرنگ ثابل پایش بوده و موجودی نیز در زمان مناسب تامین خواهد گردید.

 

-بهینه سازی زنجیره ی تأمین: نکته ی ذکر شده ی مشاهده به صورت بلادرنگ به این معناست که سیستم ERP به تصمیم گیرنده ی شرکت این اجازه را می دهد تا از راندمان اجرای زنجیره ی تأمین تا جایی که امکان دارد اطمینان حاصل نماید و تغییرات را در موقع ضروری انجام دهد.

 

-مواجهه با نیازمندیهای بازار: متمرکز سازی اطلاعات منجر به افزایش راندمان تجزیه و تحلیل اطلاعات می شود و کسب و کار را قادر به پاسخگویی نسبتاً سریع به تغییرات بازار و در عین حال، بهره مندی ازپیش بینی های بازار می کند.

 

-انعطاف پذیری بالا: این مدل از کسب و کار بسیار روان می باشد و این سازگاری دقیقاً همان کلید موفقیت است.سیستم ERP رشد می کند وبا نیازمندیهای متغیر کسب و کار، امکان بروزرسانی را فراهم می آورد. 

 

-بهبود در پاسخگویی: با اجرای سیستم ERP ، کسب و کارها قادر به پیگیری موجودی، پیدا کردن عیوب و خطرات، و بررسی و ارزیابی مجدد در مواقع موردنیاز هستند. 

 

-بهبود خدمات مشتری: بالا رفتن راندمان و نظارت در نهایت منجر به دریافت محصولی با کیفیت وتحویل به موقع آن به دست مشتری می گردد. این موضوع افزایش ارتباطات مشتری با شرکت را در پی خواهد داشت. 

 

 

فواید سیستم مدیریت زنجیره تامین (SCM)چیست؟

 

برای کسب و کارها ، جستجوی راهی جهت روانسازی زنجیره ی تأمین و در ادامه ی آن، اجرای نرم افزار مدیریت زنجیره ی تأمین از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. دراینجا به تعدادی از مزایای مرتبط با SCM اشاره می شود:

 

ERP

 

-بهره وری بالا: در مهم ترین بخش از این قسمت، نرم افزارمدیریت زنجیره ی تأمین (SCM) با تکمیل محاسبات باعث افزایش بهره وری در سرتاسر کسب و کارتان می شود و استراتژی های خلاقانه ی تولیدی را به اجرا می گذارد. بهتر است که کسب و کاردر دنیای امروز، بمنظورسازگاری با اقتصادهای در حال نوسان و بازارهای درحال تغییرآماده باشد.

 

-بهبود ارتباطات: با سیستم مدیریت زنجیره ی تأمین (SCM) تمام راههای ارتباطی مابین شرکتهای حمل و نقل و ترابری، فروشندگان و تأمین کنندگان در حین همکاری بهبود خواهند یافت.

 

-صرفه جویی در هزینه: استفاده از سیستم مدیریت زنجیره ی تأمین (SCM) باعث بهبودی سیستم های موجود، سازگاری فضای ذخیره سازی، بهبود سیستم پاسخگویی و بالا بردن ارتباط می شود و در نتیجه منجر به افزایش بهره وری و سود، خواهد گردید.

 

-جلوگیری از تأخیردر اجراها: افزایش ارتباط با سیستم مدیریت زنجیره ی تأمین (SCM) به معنای کاستن از خطاهای محاسباتی و تعویق ها می باشد و می تواند بر مشکلات موجود در خط تولیدی غلبه کند.

 

-شبکه ی زنجیره ی تأمین مناسب تر: مدیریت مؤثر سبب زنجیره ی تأمین مؤثرتر در کل می گردد.

 

ERP

 

***جهت مشاهده ی ادامه مطلب اینجا کلیک کنید***

 

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

۲۹ مرداد ۹۹ ، ۱۴:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
jam erp

نقش ERP در پیشرفت سازمان ها

ERP  نرم افزار مدیریت کسب و کار است که به هماهنگی و مدیریت کلیه فعالیت های تجاری در یک مکان مرکزی کمک می کند و اطلاعات را در تمام سطوح سازمانی در دسترس قرار می دهد.  با ما همراه باشید...

 

در اواخر دهه ی هشتاد میلادی، بسیاری از شرکت ها به جای توسعه سیستم های اطلاعاتی خود، به دنبال خرید یک نرم افزار جامع بودند. با نزدیک شدن به پایان دهه ی نود، میزان تمایل به خرید، روندی صعودی داشت. این سیستم های استاندارد، متشکل از «جزیره های IT » بودند و هرکدامشان یک بخش عملیاتی خاصی را پشتیبانی می کردند.

 

از آن زمان به بعد محیط کسب و کار به طرز چشمگیری تغییر پیدا کرده است. امروزه شرکت ها با چالش افزایش رقابت، گسترش بازارها و بالا رفتن سطح انتظارات مشتری روبرو هستند.

 

به همین خاطرتولیدکنندگان نرم افزارهای بزرگی همانند SAP، Oracle ، Microsoft وinfor ، با ارائه ی راه کارهایی همگانی توانسته اند سیستمهای اطلاعاتی پیچیده تری را توسعه دهند که قابلیت ادغام چندین ماژول کسب و کار ازیک شرکت بدون درنظر گرفتن موقعیت جغرافیایی و تنها بر پایه ی یک بانک اطلاعاتی را دارا باشند.

 

آن سیستم های استاندارد به آنچه که امروزه با عنوان "ERP" یا سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی شناخته می شوند، تکامل یافته اند. در اصل ERP یک نرم افزار مدیریت کسب و کار است که به هماهنگی و مدیریت کلیه فعالیت های تجاری در یک مکان مرکزی کمک می کند و اطلاعات را در تمام سطوح سازمانی در دسترس قرار می دهد.

 

ERP

 

دلایل اصلی برای استقرار سیستم ERP عبارتند از:

 

- شر کت به شدت پیچیده شده است.

- ناتوانی سیستم کسب و کار نصب شده. سیستم های مختلف بصورت جداگانه و بدون یکپارچگی اجرا می شوند.

- عدم صحت داده ها .

- عدم وجود داده های قابل اندازه گیری و مشخص جهت شناسایی.

 

 

سیستم ERP ، موارد چند سکویی(قابلیت اجرا در چند سیستم عامل مختلف) را برطرف نموده و کارایی را با در دسترس قرار دادن اطلاعات به صورت بلادرنگ و پاسخگویی در سریعترین زمان ممکن، بهبود می بخشد. علاوه بر این، ERP تعامل بین کارکنان داخلی و سازمان های خارجی را افزایش داده وجریان کاری را ساده می سازد.

 

سیستم های ERP با درنظر گرفتن نیازمندیهای مشتریان توسط مشاوران متخصص، سفارشی سازی می شوند. سیستم ERP نه تنها برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ توصیه می گردد، بلکه به شرکتهای کوچک این فرصت را می دهد تا همانند شرکتی در مقیاس بزرگتر ظاهر شده و فعالیت داشته باشند.

 


ERP

 

پیاده سازی

 

یک مشاور  متخصص ERP،  نقشی مهم در مرحله ی استقرار و پیاده سازی ایفا می کند. مشاور بعد از ارزیابی نیازمندی های مشتری، راه حل نرم افزاری ERP را پیشنهاد داده و با موفقیت آن را توسعه می دهد.

 

برخی شرکتها ممکن است که تمایلی به نصب ERP نداشته باشند زیرا اجرای ERP نه تنها نیازمند بودجه ای قابل ملاحظه است، بلکه به تلاش زیادی از سوی منابع انسانی و ... نیز نیازمند می باشد.

 

***جهت مشاهده ی ادامه ی مطلب اینجا کلیک کنید***

 

جویا افزار ماندگار پرسیا (جام)

 

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی

 

•  برنامه ریزی منابع سازمانی ( Enterprise resource planning  ( ERP

 

•  مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

 

•  مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

 

•  مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

 

•  مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

 

•  مدیریت منابع تولید  ( Manufacturing Resource Management ( MRP

 

•  مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

 

• انبار داده ها ( Data Warehouse ( DW

 

• داده کاوی ( Data Mining ( DM

 

 

درصورت نیاز با ما تماس بگیرید 

 

*** 02188844244 ***

۲۶ مرداد ۹۹ ، ۱۴:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
jam erp

نقش ERP در مدیریت زنجیره ی تامین چیست؟

ثابت شده است که سیستم های ERP ، دارایی ارزشمندی  در مدیریت زنجیره ی تامین (SCM) به شمار می رود که باید از این تکنولوژی به دلیل داشتن قابلیت یکپارچه سازی داده ها و فرآیندهای سازمانی سپاسگزار بود. با ما همراه باشید...

 

برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) از سال 1960 تا به امروز شاهد پیشرفتی چشمگیر بوده است. این تکنولوژی در سازمان های صنعتی، ابتدا تحت عنوان مدیریت و کنترل موجودی شناخته می شد و برای حفظ موجودی انبار در سطحی مناسب بکار گرفته می شد. نرم افزار ERP در دنیای امروزی که بعنوان کلید اصلی یکپارچه سازی فرآیندهای کسب و کار است، دارای کاربردهای متعددی در چندین بخش مختلف می باشدکه شامل خودکارسازی عملکردهای کسب و کار به منظور ساده سازی فرآیندها، افزایش درآمد و در نهایت  کسب سودی بالاتر است.

 

erp

 

 

علاوه بر این، ثابت شده است که سیستم های ERP ، دارایی ارزشمندی  در مدیریت زنجیره ی تأمین (SCM) به شمار می رود که باید از این تکنولوژی به دلیل داشتن قابلیت یکپارچه سازی داده ها و فرآیندهای سازمانی سپاسگزار بود.

 

 

 

استفاده از سیستم های ERP در مدیریت زنجیره ی تأمین (SCM)

 

 

مدیریت زنجیره ی تأمین ابزارها و فرآیندهایی را در بر می گیرد که توسط تولیدکنندگان، توزیع کنندگان و متخصصان بمنظور پیش بینی، برنامه ریزی، اجرا و مشاهده ی همه جنبه های زنجیره ی تأمین استفاده می شوند. مدیریت مؤثر زنجیره ی تأمین (SCM) در توانایی های سازمان دارای آثار زیر است:

 

  • مدیریت مؤثر جریان کالا و مواد اولیه در سرتاسر زنجیره ی تأمین
  • تنظیم تولید به منظور پاسخگویی به تأمین و تقاضا
  • تحویل کالای با کیفیت در زمان و مکان مناسب

 

در سالهای اخیر، زنجیره های تأمین پیچیده تر و  عمومی تر شده اند. این موضوع باعث تمایل کسب و کارهای صنعتی به استفاده از ERP ای یکپارچه در سیستم های مدیریت زنجیره ی تأمین (SCM) و همچنین ارتقاء سیستم های موجود، شده است.

در اینجا، راههای ارتقای فرآیندهای زنجیره تأمین با کمک سیستمهای ERP تشریح شده است:

 

 

erp

 

 

 

***جهت مشاهده ی ادامه ی مطلب اینجا کلیک کنید***

 

جویا افزار ماندگار پرسیا (جام)

 

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی

 

•  برنامه ریزی منابع سازمانی ( Enterprise resource planning  ( ERP

 

•  مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

 

•  مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

 

•  مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

 

•  مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

 

•  مدیریت منابع تولید  ( Manufacturing Resource Management ( MRP

 

•  مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

 

• انبار داده ها ( Data Warehouse ( DW

 

• داده کاوی ( Data Mining ( DM

 

 

درصورت نیاز با ما تماس بگیرید 

 

*** 02188844244 ***

 

 

 

 

۲۶ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
jam erp

ابتکار در مدرن سازی سازمان

سه حوزه ی اصلی مدرن سازی سازمانی وجود دارد که باعث ایجاد ابتکار می شود… با ما همراه باشید.

 

ابتکار در مدرن سازی سازمان- بخش هایی که باید مدنظر قرار بگیرند

 

ازآنجایی که با گذشت زمان چشم انداز سازمانی رقابتی تر می شود، متمایز بودن، تنها راه ماندن در اوج است. بهترین روش برای متمایز بودن،  بکارگیری هرچه سریعتر فناوری قبل از رقبایتان می باشد. هرچند صحبت از نوآوری از عمل به آن بسیار راحت تر است، بخصوص اگر کسب و کارتان به برنامه ها و سیستم قدیمی عادت کرده باشد، بااین وجود، تلاش در جهت مدرن سازی آنها ارزشمند بوده و باید از هر راهی برای کسب نتایج ارزشمند وارد شد. اما قبل از اینکه دست بکار شوید لازم است ازنحوه عمل مدرن سازی، آگاه شوید.  سه حوزه ی اصلی مدرن سازی سازمانی وجود دارد که باعث ایجاد ابتکار می شود:

 
ERP

 

 

مدرن سازی برنامه کاربردی

 

 

مدرن سازی مجموعه برنامه های سازمانی (شامل مهاجرت کامل از برنامه های قدیمی به برنامه هایی جدید، سیستم ها یا سکوها) کار زیادی می برد و یا می تواند شامل یکپارچگی عملکردهایی جدید در سیستم های قدیمی باشد و یا احتمال هرچیزی وجود دارد و با این حساب باید از عملکرد هماهنگ سیستم های قدیمی مدرن سازی شده با سایر برنامه ها در اکوسیستم  کسب و کارتان، اطمینان حاصل کنید. در عین حال، کل فرآیند باید با نیازها، اولویت ها و بودجه ی سازمان مطابقت داشته باشد. هدف از انجام این جابه جایی بهتر کردن شرایط کسب و کار، برطرف نمودن چالش و دادن فرصتی دوباره به سازمان می باشد.

 

***جهت مشاهده ی ادامه ی مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا (جام)

 

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی

 

•  برنامه ریزی منابع سازمانی ( Enterprise resource planning  ( ERP

 

•  مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

 

•  مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

 

•  مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

 

•  مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

 

•  مدیریت منابع تولید  ( Manufacturing Resource Management ( MRP

 

•  مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

 

• انبار داده ها ( Data Warehouse ( DW

 

• داده کاوی ( Data Mining ( DM

 

 

درصورت نیاز با ما تماس بگیرید 

 

*** 02188844244 ***

 

 

جهت پیام دادن در واتساپ روی عکس زیر کلیک کنید

 

۲۱ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
jam erp

راهکار ERP برای آینده تولید کنندگان

ERPها آینده تولید کنندگان هستند، من می دانم که این مسیر سختی برای بسیاری از کسب و کار ها ، به ویژه تولید کنندگان خواهد بود.

 

 

در سال های اخیر تولیدکنندگان از هنجار جدید عدم اطمینان که بر اختلافات و تعرفه های تجاری آنها تأثیر می گذارد ، پیروی کنند.

 

خوشبختانه تولید کنندگان مقاوم بوده و آموخته اند که چگونه با عدم قطعیت مقابله کنند و این روش به آنها کمک می کند تا در طی این بحران فعلی با اطمینان بیشتری نسبت به برخی از صنایع دیگر به جلو حرکت کنند.

 

راه کارهای فنی همچنان برای تولید کنندگان مهم خواهد بود تا به آنها کمک کند تا با تأثیرات ناخوشایند بحران COVID-19 مقابله کنند و بسیاری از آنها سرمایه گذاری های بیشتری را برای راه حل های اتوماسیون و اینترنت اشیاء صنعتی (IIoT) پیش بینی می کنند. برای تولید کنندگان بسیار مهم است که یک سیستم ERP خوب باشند.

 

هیچ چیز نمی توانند مانند ERP، به تولیدکنندگان در بسیاری از سطوح مختلف کمک کند ، و تولیدکنندگان قادر می شوند تا عوامل کلیدی کسب و کار خود را مدریت کنند .هوش مصنوعی، اینترنت اشیاء صنعتی و دیگر راه کارهای  اتوماسیون به تولیدکنندگان کمک می کند تا خطوط تولید را بهبود ببخشند .اما هیچ یک از این کارها در صورتی که تولید کنندگان مواد خام و موادی که نیاز دارند را نداشته باشند، مهم نیست.

 

***جهت مشاهده ی ادامه ی مطلب کلیک کنید***

 

جویا افزار ماندگار پرسیا (جام)

 

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی

 

•  برنامه ریزی منابع سازمانی ( Enterprise resource planning  ( ERP

 

•  مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

 

•  مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

 

•  مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

 

•  مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

 

•  مدیریت منابع تولید  ( Manufacturing Resource Management ( MRP

 

•  مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

 

• انبار داده ها ( Data Warehouse ( DW

 

• داده کاوی ( Data Mining ( DM

 

 

درصورت نیاز با ما تماس بگیرید 

 

*** 02188844244 ***

 

 

جهت پیام دادن در واتساپ روی عکس زیر کلیک کنید

 

۲۱ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
jam erp

9 روش جهت تقویت سیستم برنامه ریزی در دورکاری

در این مقاله به 9 نکته ی کلیدی برای بالا بردن عملکرد راهکار ERP در دورانی که دورکاری به حالتی طبیعی مبدل گشته است، اشاره شده است... با ما همراه باشید.

 

 

 

9 روش جهت تقویت سیستم برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) در دوران دورکاری

 

 

از زمانی که کارکنان به جهت پائین آمدن منحنی رشد کرونا ویروس در خانه مانده اند، اکثر سازمانها برای اولین بار سیستم برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) را دریک اکوسیستم دورکاری استفاده می کنند. با آنکه ارتباط از راه دور در میان برخی از کارکنان ایالات متحده متداول گشته است، هرگز تلاشی درجهت آزمایش آن در مقیاسی وسیع ترو یا اجرایی سریع، انجام نشده است.

 

شرکتها حتی شاید نتوانند با ایجاد برنا مه های دورکاری، سیاستهایی خاص برای سیستمERP و کارکنان ایجاد و یا بروزرسانی کنند. فقدان برنامه های دورکاری باعث ایجاد اختلالاتی از جمله  مشکلات در ارتباط، کاهش سودمندی، مشکلات گزارش به موقع، مسدود شدن امورمالی، و بالا رفتن خطرات امنیت سایبری می شوند.

 

ارتقای سیستم ERP همگام با اصل حقیقت دورکاری در این مقطع اززمان نیازمند ارزیابی ، بروزرسانی و خودکار بودن فرآیندها و فناوریها و همچنین، اطمینان از آموزش کافی کارکنان  در هنگام پیچیدگی در انجام کلیه ی وظایف خارج از محیط کارشان می باشد.

 

در ادامه، به 9 نکته ی کلیدی برای بالا بردن عملکرد راهکار ERP در دورانی که دورکاری به حالتی طبیعی مبدل گشته است، اشاره شده است.

 

erp

 

1- تقویت دورکاری و بهره وری

 

از همین حالا مطمئن شوید که فناوریهای صحیح دورکاری، فرآیندها و آموزش های بموقع در جای درست خود قرار گرفته اند و عملکرد صحیح آنها، از اصلی ترین اولویت ها در کسب و کارها می باشد. بروز رسانی سیاست های دورکاری برای کمک به بهره وری کارمند و تداوم کاری وی در زمان قطعی خدمات اینترنتی و سایر مشکلات ارتباطی، ضروری می باشد. همچنین کسب و کارها نیازمند ایجاد دسترسی به فرآیندهای کاری از راه دور یا  بروزرسانی دسترسی ها و همچنین تست ارتباطات شبکه ای و عملکرد VPN می باشند.

 

کارکنان اصلی شرکت نیازمند دسترسی اینترنتی برای کاربردهایی با پهنای باند بالا مانند ویدئوکنفرانس و همچنین پشتیبانی سیستم ERP می باشند. بهره مندی هرچه سریعترکارکنان از دستورالعمل ها ی ضروری و تجهیزاتی مانند لپ تاپ و تلفن های هوشمند جهت امنیت شبکه خانگی و حفاظت از اطلاعات مهم و داده ها مانند حساب فروشنده، بسیار مهم می باشد.

 
erp

 

لازم می باشد تا کسب و کارها در راستای حفظ بهره وری، ابزارها و سیاست هایی را بکار بگیرند تا کارکنان در خانه بتوانند بدون هیچ گونه مشکلی به همکاری با تیم های اینترنتی ادامه بدهند. سازمان ها همچنین لازم است تا گردش کاری مشترک با سیستمERP ایجاد بکنند و سپس کارمندان خود را مطابق با فرآیندهای جدید و پروتکل های امنیتی آموزش بدهند.

 

ازجمله نکات مهم دیگر، امنیت سایبری می باشد. علاوه بر خطرات مربوط به توانمندی های بالای کارکنان فناوری اطلاعات ، موضوعات تهدیدآمیزدیگری از جمله جدیدترین حملات فیشینگی این روزها، خطر کروناویروس، کارکنان را دستخوش پریشان احوالی می کند. ضروریست که سازمانها بازنگری ای  در امنیت سایبری خود و برنامه های حفظ حریم خصوصی برای اطمینان از تحکیم پایه های سیاست رمزعبور، انتقال امن فایل ها و برنامه های پاسخگویی به اتفاقات نابهنگام جهت اطمینان از اینکه هر مؤلفه ای در جای خود قرار گرفته است و در دنیای دورکاری این روزها بخوبی کار می کند، داشته باشند.

 

***جهت مشاهده ی ادامه ی مطلب کلیک کنید***

 

جویا افزار ماندگار پرسیا (جام)

 

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی

 

•  برنامه ریزی منابع سازمانی ( Enterprise resource planning  ( ERP

 

•  مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

 

•  مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

 

•  مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

 

•  مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

 

•  مدیریت منابع تولید  ( Manufacturing Resource Management ( MRP

 

•  مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

 

• انبار داده ها ( Data Warehouse ( DW

 

• داده کاوی ( Data Mining ( DM

 

 

درصورت نیاز با ما تماس بگیرید 

 

*** 02188844244 ***

 

 

جهت پیام دادن در واتساپ روی عکس زیر کلیک کنید

 

۲۱ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
jam erp

چگونه بهترین سیستم ERP را انتخاب کنیم؟

بدون شک ، امروز بازار سیستم های ERP چنان محبوبیت و سودمندی کسب کرده اند . که شرکت های موفق تقریبا بدون آنها نمی توانند وجود داشته باشند. سیستم های ERP در کلیه اندازه ها و شکل ها برای کلیه سکوها و محیط های توسعه در دسترس می باشند.

 

ارزیابی سیستمهای ERP موجود در فروشگاهها و انتخاب یکی از آنها برای شرکتتان یکی از اقدامات حیاتی می باشد. به دلیل وجود تعداد زیاد سیستمهای ERP در بازار، انتخاب بهترین گزینه یکی از کارهای وقت گیر و سخت می باشد. هدف نهایی از این کار انتخاب یک سیستم ERP متناسب با نیازمندیهای شرکتتان است.

 

 

 

 

فرآیند انتخاب ERP شامل چند مرحله است. در همان مرحله اول ، باید یک تیم منتخب تشکیل شود که روند ارزیابی را انجام دهد. این تیم باید از  پرسنل بخشها ، مدیران عالی و مشاوران تشکیل شود. تیم منتخب باید وظیفه انتخاب بسته ERP برای شرکت را به عهده داشته باشد. در مرحله اول فرآیند ، تیم منتخب باید تحقیقات بازار را انجام دهد تا تصمیم بگیرد که کدام سیستم های فروشنده کاندیداهای واجد شرایط می باشند.

 

فروشندگان ERP را می توان از منابع مختلف ، از جمله وب سایت ها ، مجلات صنعتی و نمایشگاه های تجاری شناسایی کرد. فروشندگان همچنین ممکن است از طریق تأمین کنندگان و سایر شرکاء شناسایی شوند .شرکتها به طور معمول لیست خود را به چند فروشنده محدود می کنند. و سپس ، با کمک خبرگان محصل ، مرور نسخه دومی نرم افزار به صورت آنلاین ، خواندن کاتالوگ محصولات و یا با مشاوره گرفتن از یک مشاور متخصص اطلاعاتی را کسب می کنند.

 

تیم انتخاب نرم افزار از فروشندگان نرم افزار تقاضا می نمایند تا ملاقاتی را با استفاده کنندگان قبلی نرم افزار فراهم نمایند. این بازدیدها به تیم منتخب اجازه می دهد تا آنچه که در نسخه دموی ارایه شده توسط تیم فروش تامین کننده ارایه شده بود را با سیستمی که در محیطی واقعی با داده های زنده و کاربران واقعی استفاده می شود، مقایسه نمایند.

 

در طی این بازدیدها،تیم انتخاب قادر خواهند بود که تایید کنند که آیا سیستم ERP مورد نظر دارای ابعاد مناسب بوده و برای آن صنعت مناسب می باشد. و همچنین می تواند بررسی کنند که این نرم افزار دارای چه میزان پشتیبانی فنی و این نسخه از نرم افزار چگونه اجرا می شود.

پس از تصمیم گیری در مورد بسته ERP ، شرکت باید معیارهای انتخاب را تهیه کند که امکان ارزیابی تمام بسته های موجود را فراهم کند. برای انتخاب بهترین سیستم ERP ، شرکت باید سیستمی را تأمین کند که نیازهای تجاری را برآورده کند و با شیوه های کسب و کار شرکت تطابق داشته باشد.

 

 

فاکتورهای مهم در تصمیم گیری در مورد سیستم ERP:

 

 

یک رویکرد ساخت یافته داشته باشید. اولین مرحله در فرآیند انتخاب ، رویکرد ساخت یافته  است. که مجموعه روشهایی است که قبل از شروع فرآیند انتخاب به کلیه نمایندگان و ذینفعان درون سازمان ارائه می شود. همه بخش ها و ذینفعان باید در تعریف الزامات سهیم بوده  و از روند انتخاب ERP آگاه باشند.

 

 

ماژول های مورد نیاز خود را خریداری کنید. بسته های ERP به صورت مجموعه  فروخته می شوند ، اما لزوماً مجبور به خرید آنها به این روش نیستید. می توانید ماژول هایی را که سازمان شما در حال حاضر به آن احتیاج دارند خریداری کنید. این ماژول ها در زمان استقرار یکپارچه می شوند ، خواه در زمان استقرار اولیه شما باشد و یا اینکه چند ماه بعد بعدا اضافه شده باشند.

 

***جهت مشاهده ی ادامه ی مطلب اینجا کلیک کنید***

 

جویا افزار ماندگار پرسیا (جام)

 

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی

 

  برنامه ریزی منابع سازمانی ( Enterprise resource planning  ( ERP

 

  مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

 

•  مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

 

  مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

 

  مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

 

•  مدیریت منابع تولید  ( Manufacturing Resource Management ( MRP

 

•  مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

 

 انبار داده ها ( Data Warehouse ( DW

 

 داده کاوی ( Data Mining ( DM

 

 

درصورت نیاز با ما تماس بگیرید 

 

*** 02188844244 ***

 

 

جهت پیام دادن در واتساپ روی عکس زیر کلیک کنید

 

۱۵ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
jam erp

سیستم مدیریت قوانین کسب و کار (BRMS)

سیستم مدیریت قوانین کسب و کار به مثابه انباری مرکزی برای قوانین کسب و کار رفتار می کند. صاحبان تصمیم گیری و کارکنان IT در راستای توسعه، تفسیر و ویرایش قوانین در محیطی واحد با یکدیگر همکاری می کنند. با ما همراه باشید.

 

 

سیستم مدیریت قوانین کسب و کار (BRMS) چیست؟

 

 

سیستم مدیریت قوانین کسب و کار (BRMS) برای توسعه، ذخیره سازی، ویرایش و اجرای قوانین کسب و کار بکار گرفته می شود. قوانین کسب و کار احکامی منطقی هستند که قادر به تشخیص الگوهای رفتاری و عملکرد کسب و کار می باشند. بعنوان مثال، اگر کاربری از ادامه ی عضویتش منصرف گردد، به سیستم مدیریت ایمیل ارسال می شود. این قوانین می تواند در اسناد فرایند نوشته شده باشد یا در کد برنامه جاسازی شده باشد. این روش پیاده سازی قوانین به دلیل بروزرسانی یا تغییر با مخاطراتی همراه می باشد.

 

erp

سیستم مدیریت قوانین کسب و کار به مثابه انباری مرکزی برای قوانین کسب و کار رفتار می کند. صاحبان تصمیم گیری و کارکنان IT در راستای توسعه، تفسیر و ویرایش قوانین در محیطی واحد با یکدیگر همکاری می کنند. سیستم مدیریت قوانین کسب و کار (BRMS)، به کسب و کارها امکان انجام خودکار وظایف، افزایش پایداری و کم کردن زمان تغییرات،یاری می رساند.

 

فروشندگان سیستم مدیریت قوانین کسب و کار، ابزاری را در راستای توسعه، پیگیری و ویرایش قوانین کسب و کار وضع می کنند. این ابزارها برنامه نویسان و غیر برنامه نویس را پشتیبانی می کنند. فروشندگان همچنین موتوری را برای شبیه سازی و اعتباربخشی قوانین کسب و کار قبل از اجرای آنها، فراهم می نمایند. هنگامی که قوانین کسب و کار تکمیل شد، سیستم مدیریت قوانین کسب و کار، قوانین را به سایر سکوها بسط می دهد و به کاربران این اجازه را می دهد تا قوانین خود را به صورت منبعی واحد دربیاورند.

 

***جهت مشاهده ی ادامه ِ مطلب اینجا کلیک کنید***

 

جویا افزار ماندگار پرسیا (جام)

 

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی

 

•  برنامه ریزی منابع سازمانی ( Enterprise resource planning  ( ERP

 

•  مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

 

•  مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

 

•  مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

 

•  مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

 

•  مدیریت منابع تولید  ( Manufacturing Resource Management ( MRP

 

•  مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

 

• انبار داده ها ( Data Warehouse ( DW

 

• داده کاوی ( Data Mining ( DM

 

 

درصورت نیاز با ما تماس بگیرید 

 

*** 02188844244 ***

 

 

جهت پیام دادن در واتساپ روی عکس زیر کلیک کنید

 

۱۵ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
jam erp

تفاوتهای عمده بین نرم افزار حسابداری و ERP

افراد از اصطلاحات حسابداری و نرم افزار ERP به شکل جایگزین  استفاده می کنند، ولی در عمل نرم افزار حسابداری و ERP در دو مورد از یکدیگر متفاوت هستند. عملکرد و کاربردهایشان در حد قابل توجهی با یکدیگر فرق دارند. با ما همراه باشید.

 

افرادی که درگیر کسب و کار هستند، اغلب مواقع از اصطلاحاتی فنی استفاده می کنند. اغلب مواقع آنها حتی فراموش می کنند که این اصطلاحات مخصوص صنعتی، برای همه قابل فهم نیست. این شرایط برای نرم افزار ERP نیز صدق میکند، آنها ابزاری ضروری برای متخصصان هستند اما شاید اصطلاحی پیچیده برای کارآموزان باشند.

بنابراین هنگاهی که شما راغب هستید که تفاوتهای بین سیستم ERP را در برابر نرم افزار متداول حسابداری بدانید، بهتر است که به شکل عمیقی درباره ی این دو موضوع اطلاعات کسب کنید. مشاهده می شود که بسیاری از افراد از این اصطلاحات به شکل جایگزین  استفاده می کنند، ولی در عمل نرم افزار حسابداری و ERP در دو مورد از یکدیگر متفاوت هستند. عملکرد و کاربردهایشان در حد قابل توجهی با یکدیگر فرق دارند.

 

 

تفاوتهای عمده بین نرم افزار حسابداری و ERP

 

 

امروزه با کمک تکنولوژی پیشرفته ابری شما می توانید از نرم افزارهای سفارشی حسابداری و نرم افزارهای ERP (برنامه ریزی منابع سازمانی) مانند JAM ERP برای مدیریت تراکنشهای مالی خود استفاده نموده و از حسابداری بدون استرس اطمینان حاصل نمایید. این موضوع براحتی می تواند در مدل ابری و با به اشتراک گذاشتن سرویس به جای نصب برسرورهای خودتان و خرید مجوز برای نرم افزار امکان پذیر باشد.


اما قبل از اینکه تصمیم بگیرید که کدام نرم افزارنیازهای شما را بهتر برطرف می کند ، لازم است که تفاوتهای هرکدام را بدانید.

 

 

ERP و نرم افزار حسابداری:

 

 

 تفاوت اساسی این دو اصطلاح در این است که نرم افزار حسابداری معمولاً به پوشش مناطقی مثل بانکداری، حساب های قابل پرداخت و قابل وصول؛ گزارش مالی و تعدادی فروش های اصلی ثبت شده کمک می کند. به زبان ساده تر، نرم افزار حسابداری برای مدیریت چند قسمت کسب و کارخاص طراحی شده است. با این  حساب ، نرم افزار ERP بیشترشامل عملکردهای اصلی حسابداری به همراه تعدادی قابلیت های اضافه شده در زمینه ی مدیریت نیازمندیهای منطقی، زنجیره ی تأمین، انبار، موجودی، تجارت الکترونیک و مدیریت تماس به شکلی صحیح می باشد.ERP می تواند به عنوان ابزاری کاملاً یکپارچه با یک راه حل نهایی برای صاحبان کسب و کار بهتر شناخنه شود.

 

آن دسته از افرادی که این اصطلاحات برایشان تازگی دارد، شاید لازم باشد که برایشان تعاریف دقیق تری برای درک بهترارائه شود. ما در قسمت بعدی تمایز بین این اصطلاحات را با تعاریفی واضح، مشخص کرده ایم:

 

***جهت مشاهده ی ادامه ی مطلب کلیک کنید***

 

جویا افزار ماندگار پرسیا (جام)

 

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی

 

•  برنامه ریزی منابع سازمانی ( Enterprise resource planning  ( ERP

 

•  مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

 

•  مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

 

•  مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

 

•  مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

 

•  مدیریت منابع تولید  ( Manufacturing Resource Management ( MRP

 

•  مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

 

• انبار داده ها ( Data Warehouse ( DW

 

• داده کاوی ( Data Mining ( DM

 

 

درصورت نیاز با ما تماس بگیرید 

 

*** 02188844244 ***

 

 

جهت پیام دادن در واتساپ روی عکس زیر کلیک کنید

 

۱۵ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
jam erp