تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی(ERP)

۱۸ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

استراتژی پیش از انتخاب نرم افزار ERP

پیاده سازی نرم افزار ERP ناگزیر از در اختیار داشتن فرایندهای جدیدی خاصِ کسب و کار می باشد که نیازمند مدیریت تغییر در سرتاسر کسب و کار است.

 

با افزایش مهاجرت سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) از نصب هزینه بردارآنها به راهکارهای پرداخت همزمان حین فعالیت ، هم اکنون تعداد بیشتری از کسب و کارهای متوسط و کوچک (SMBs) می توانند به این نرم افزار نفوذ کنند و آن را به مرحله بعدی رُشد کسب و کار سوق دهند. اما هنگامی که کسب و کارهای متوسط و کوچک (SMBs) برای اولین بار با ERP مواجه می شوند و همچنین آن دسته از افرادی که سیستم های فعلی خود را ارتقاء داده اند، بدون آنکه گوشه چشمی به دراز مدت داشته باشند، بخصوص در اهداف استراتژیکی و بالقوه برای تحول در کسب و کارشان، در اغلب مواقع سیستم های بالقوه ERP را با ذهنیتی استراتژیکی ارزیابی می کنند. این بدان معناست که آنها در هنگام انتخاب و فرایند درخواست پیشنهاد (RFP)، سؤالاتی اشتباه را در میان می گذارند.

 

http://www.jampersia.com/UserFiles/jam/erp/ERP99826.jpg

 

اجتناب از چک لیست عملکرد

درخواست های پیشنهادی (RFPs) در اغلب مواقع به چک لیست هایی عملکردی مبدل گشته اند و فاقد زمینه ی استراتژیکی مورد نیازجهت سؤالها و جواب ها می باشند. 

این اتفاق چگونه می افتد؟

در سناریویی، یک مجری اجرایی از سوی شرکتی مشابه که در آن نرم افزار ERP به همراه نتایجی چشمگیر پیاده سازی شده است، به کار گرفته می شود. او از فروشنده قبلی سیستم ERP تقاضای الگو و انطباق نیازهای خود با سیستم ERP را خواهد داشت. این رویکرد نشان می دهد الزامات سیستم ERP عمومی می باشند.

دراکثر مواقع شرکت ها فرایند انتخاب ERP را تنها با یک بخش هدایت کرده و پیش می برند و در صورتی که فرایند بر عدم اثربخشی های فعلی و ادراک کننده بیشتر ازکسب  پیشرفت های استراتژیکی و عظیم متمرکز شود، می تواند مشکل سازتلقی گردد. به عنوان مثال ممکن است که توجه بر روی گروهی از نمایندگان خدمات مشتریان باشد که در طول روز بر روی صفحه کلید کلیک می کنند و به دنبال تسریع فرایند ورود سفارش فروش هستند. اما در بسیاری از مواقع کسب مزیت های حاصل از منافع ERP ممکن است به معنای اضافه کردن مراحل مورد نیاز برای ورود سفارشات فروش باشد زیرا با انجام این کار اطلاعات سودمند را به صورت همزمان با بخش های دیگر سازمانی از جمله حسابداری، بازاریابی و تأمین منابع به اشتراک می گذارد.

اگربخواهیم به ارتقاء سطحی دیگر بپردازیم با این موضوع روبرو می شویم که اگر شرکتی مشابه بخواهد طی 5 سال آینده  فروش خود را تنها با افزایش 30% مخارج کلی به دو برابر برساند چه در پیش روی خواهد داشت؟ چالش بعدی تنها انتشارداده های فروش به کلیه بخش ها نمی باشد، بلکه به چگونگی ساده سازی فرایند جمع آوری سفارش نقدی اشاره می کند که کسب و کارها با رُشد در حجم نقدینگی، سریعتر به جمع آوری پول می پردازند و سیستم ERP با بکارگیری بهبودی تغییر فرایند می تواند از پسِ این کاربخوبی برآید.

اگرفرایند انتخاب نرم افزار ERP از منظر نزدیک بینی بر اجرای توابع از هم گسسته متمرکز باشد مزایای گسترده سازمانی حاصل از تغییر فرایندهای کسب و کار در ازای ارسال داده های مهم کسب و کار در سرتاسر عملیات از دست می روند؛ مزیت هایی که باعث ایجاد هوشمندی باارزش می گردد و بواسطه ی آن توانمندی رقابتی مهیا می شود.

مشخص است که نمی توانید نیاز به سیستم های ERP  را به منظور پشتیبانی از الزامات تاکتیکی روزانه نادیده بگیرید، توسعه ی مِتُد MoSCoW (باید داشته باشد، باید داشته باشد، می تواند داشته باشد و دوست داشتن) بسیار سودمند می باشد. از طرفی رویکرد استراتژی شما را وادار می سازد چگونگی مدیریت متفاوت کسب و کار در طول یک سال، سه سال و پنج سال دیگر را نیز در نظر داشته باشید. سپس اگر آموختید که پیشروی همگام با نیازهای آتی مستلزم سفارشی سازی حدود 40% از محصول یک فروشنده است، بدانید که مسیری اشتباه را طی کرده اید.

 

 http://www.jampersia.com/UserFiles/jam/erp/ERP998263.jpg

 

چالش کسب و کار چیست؟

بهترین راه برای ایجاد گفتگویی معنادار با ارائه دهندگان بالقوه ERP، تهیه زمینه ای استراتژیکی می باشد. کسب و کارتان دارای چشم اندازی می باشد؛ لازم است تا شریکتان به درک درستی از آن چشم انداز برسد و زمینه ی سفر را فراهم سازد.

 

 

***جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

۲۸ آبان ۹۹ ، ۱۳:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
jam erp

جام پرسیا؛ بهترین نرم افزار مدیریت فرایندهای کسب و کار(BPM)

جام پرسیا به عنوان سیستمی یکپارچه برای کمک به کسب و کارهایی منحصربفرد، یعنی درست در جایی که امکان بکارگیری برنامه های منحصربفرد با یکدیگر وجود دارد، آماده می باشد!

 

هر فرایند کسب و کار از هر سازمانی ساختار منحصربفرد خود را دارا می باشد که از عناصری قابل اندازه گیری تشکیل شده است. این ساختار منحصربفرد هنگام انتخاب مناسب ترین نرم افزار مدیریت فرایندهای کسب و کار (BPM) بسیار مهم واقع می شود. از آنجایی که صنعت نرم افزار با وجود شیوع کووید 19 همچنان به عنوان یکی از بخش های در حال رشد جهانی باقی مانده است، رقابت نیز از شدت بیشتری برخوردار شده است و سایر گزینه ها همچنان رو به افزایش می باشند. در میان این گزینه ها، هزینه و محبوبیت نرم افزار به عنوان دو معیار مهم برای کسب و کارها قلمداد می گردند. هر چند باورِ غلط محبوب ترین نرم افزار موفقیت کسب و کار را به همراه دارد بنوعی " قدیمی " شده است، از طرفی تعداد کسب و کارهایی که گمان می کنند گران ترین نرم افزار بهترین نرم افزار می باشد نیز کم نمی باشد که ارزش نادیده گرفته شدن را داشته باشد. با این حساب لازم است به منظور جلوگیری از عواقب بعدی  و خطرفرایندی تکرار شونده، کسب و کارها به هنگام انتخاب نرم افزاری مناسب به تجزیه و تحلیل نیازهای خود بپردازند. برای بررسی 3 معیار برتر که هنگام انتخاب فروشنده ی نرم افزار مدیریت فرایندهای کسب و کار (BPM) مورد ارزیابی قرار می گیرند، ما را همراهی بفرمایید.

 

 

 

با در اختیار داشتن نرم افزار منبع باز، در آینده سرمایه گذاری کنید.

بزرگترین دغدغه کسب و کارها هنگام سرمایه گذاری در نرم افزار، موضوع سوددهی سرمایه گذاری (ROI) می باشد. یکی از راه های حذف این نگرانی انتخاب یک منبع باز می باشد. کسب و کارها قادر هستند با در اختیار داشتن راهکار منبع باز نه تنها برای زمان حال خود که برای آینده نیز سرمایه گذاری خواهند کرد.

با در اختیار داشتن راهکار جام پرسیا (JAMERP) و با ایجاد برنامه هایی کاربردی، کلیه فرایندهای کسب و کار بهینه سازی می شوند. علاوه بر این کلیه ی فرایندهای کسب و کار بدون ایجاد حتی یک کُد انجام می شوند. با در اختیار داشتن این نرم افزار کار چندماهه در عرض چند روز به اتمام می رسند و مزیت های تجربه ای شخصی  در دسترس قرار می گیرند. از طرفی مدیریت فرایندهای کسب و کار منبع باز (Open Sources BPM) جام پرسیا که کاملاً با اکوسیستم یکپارچه شده است، از ماژول هایی کاملاً سفارش سازی شده برخوردار می باشد و کسب و کارها را قادر می سازد در سریع ترین شکل ممکن پاسخگوی تقاضاهای متغیر مشتریان و کاربران باشند. جام پرسیا با در اختیار داشتن ساختاری قابل تنظیم که به توسعه ی فرایندها حین تکامل آنها کمک می کند، در مبحث سودمندی سرمایه (ROI) برای کسب و کارها جای هیچ گونه نگرانی باقی نمی گذارد. 

 

 

***جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید***
 

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

۲۷ آبان ۹۹ ، ۱۱:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
jam erp

انتخاب درست نرم افزار ERP

نرم افزار ERP سرعت و اثربخشی شرکت را به شکلی سرسام آور افزایش می دهد. انتخاب نرم افزار ERP مطمین ترین راه برای افزایش چندین برابری تولید، انجام معاملات با سرعتی بسیار بالا و ارایه ارزشی بی نظیر به مشتریان می باشد.

 

بازار نرم افزار مملو از سیستم های ERP در شکل ها و اندازه های مختلف است. هر کدام از آنها دارای ویژگی های منحصر بفردی هستند که بواسطه ی آنها شرکت ها را در ارتقاء اثربخشی و لمس بلندی های جدید، یاری می رسانند. باور اینکه ثروت بازار جهانی نرم افزار ERP تا سال 2026 میلادی به رقمی بالغ بر 78 میلیارد دلار دست خواهد یافت، دشوار به نظر نمی آید. هرچند نرم افزار ERP ارائه دهنده مزایای بیشماری است، با این وجود همه ی آن مزیت ها مناسب هر کسب و کاری نمی باشند.

همگان بر این اعتقاد هستند که شرکت ها باید ابتدا اقدام به خرید نرم افزار ERP بکنند و سپس خود را با عملکرد نرم افزار سازگار سازند. از طرف دیگر عدم توجه می تواند هزینه ای سرسام آور را به اثبات برساند.

نرم افزار ERP می تواند نحوه عملکرد کسب و کارها را کاملاً متحول سازد. بنابراین شرکت ها باید قبل از خرید نهایی ، استراتژی کاملاً اندیشیده شده ای را ارائه دهند. آنها باید تمام جوانب مثبت و منفی را بسنجند و بررسی کنند که آیا نرم افزار ERP  آنها را از مزیتی رقابتی نسبت به سایر فعالان صنعت برخوردار می سازد.

حال بیایید به بررسی 5 فاکتور اصلی که شرکت ها هنگام انتخاب نمونه ی درستی از نرم افزار ERP باید در خاطر داشته باشند، بپردازیم.

 

 

1-حصول چشم اندازی 360 درجه از نیازهای کسب و کار.

کسب و کارهای متفاوت نیازهایی متفاوت دارند. اگر تولیدکننده هستید، نیاز اصلی فرایند مواد اولیه در محصولات نهایی می باشد. اگر تأمین کننده یا توزیع کننده هستید، نیاز اصلی شما حفظ یک شبکه لجستیکی مناسب است. اگر ارائه دهنده خدمات مشتریان هستید، نیاز اصلی داشتن شبکه ارتباطاتی قدرتمند و سریع می باشد. بنابراین لازم می باشد پیش از جستجوی فروشنده ای مناسب، لیستی از چالش های کسب و کار فراهم گردد.

 

2- اشتغال مدیریت ارشد امری ضروری می باشد.

آیا شرکت کلیه سلسله مراتب، از بالا به پایین، مطابق با تصمیمات اتخاذ شده از سوی مدیریت ارشد را دنبال می کند؟ آیا کاربر نهایی  در تصمیم سازی حرفی برای گفتن دارد؟

با این حساب نمی توانید تغییر زیادی در چگونگی عملکرد شرکت خود اعمال کنید اما با در اختیار داشتن روش هایی که در اینجا ذکر می گردند، دستیابی به ورودی های مثبت امکان پذیر می گردد: 

ویژگی های مهمی که یک نرم افزار ERP باید مطابق با صنعت کسب و کار داشته باشد.

مزیت های مازادی که نرم افزار ERP مهیا خواهد ساخت.

تجزیه و تحلیل دقیق هزینه به اثربخشی انواع سیستم ERP موجود در بازار.

لیستی از بهترین فروشندگان حاضر در این صنعت.

رقبا از کدام نرم افزار ERP استفاده می کنند؟

رقبا با نصب نرم افزار ERP چه مزیت هایی را به دست آورده اند؟

 

 

***جهت مطالعه ی مقاله کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

۲۴ آبان ۹۹ ، ۰۹:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
jam erp

اثر شیوع کووید 19 بر صنعت ERP

اثر حاصل از شیوع کووید 19 بر صنعت ERP ، منجر به تقویت و صعود این صنعت در انطباق تکنولوژی مدرن و برنامه ریزی دقیق فرایند شده است.

 

شیوع شدید کووید 19 ومتعاقب آن انتقال به سایر کشورها تقریباً هر صنعتی را به بن بست رسانده است. زنجیره های تأمین داخلی و جهانی با اختلال مواجه شده اند و تولیدکنندگان برای بهره وری بیشتر از حداقل ها، بیشتر از همیشه تحت فشارقرار گرفته اند. تولید کنندگان با تولید ضدعفونی کننده های دست و سیستم های تنفسی،  درمبارزه با شیوع بیماری کمک می کنند. با این وجود تأثیر موج دار  کرونا ویروس در صنایع پایین دستی و اقتصاد سراسری نمود یافته است. با این حال دولت از زمان شیوع به حالت آماده باش قرار دارد و به طور مداوم از کسب و کارهای محلی پشتیبانی می کند تا به موجب این حمایت، غول های صنعتی به هر شکل ممکن موقعیت خود را حفظ کنند.

مخصوصاً هنگامی که درباره ی صنعت زنجیره تأمین صحبت می کنیم، لازم است کسب و کارها فرایندهای مقیاس پذیر را حفظ کنند. نرم افزار ERP با حفظ ارتباطات فروشنده و تأمین کننده و با به همراه داشتن وضعیت در دسترس بودن مواد اولیه، نقش مهمی در پشتیبانی کسب و کارهای زنجیره تأمین ایفا می کنند. به منظور دسترسی به استانداردهای کیفیت و ثُبات، این اطلاعات به مثابه کتاب راهنمای جزئیات فروشنده و مواد اولیه عمل می کند. لیست تأمین کننده تأیید شده منجر به صرفه جویی در زمان مورد نیاز جهت شکار فروشندگان جایگزین هنگام بحران زنجیره تأمین یا عدم دسترسی در لحظه آخر شده است، چرا که سایر گزینه ها آزمایش و ثبت شده اند و دارای راهکار نیز می باشند.  سیستم نرم افزار ERP امکان کنترل ردیابی و بازنگری را توسط راهکاری بنام لایحه مواد (BOM) فراهم ساخته است، قابلیتی که توسط آن تولیدکنندگان قادر هستند درصورت عدم دسترسی به مواد اولیه اصلی، مواد خام مربوط به آنها را انتخاب کنند.

شیوع کووید 19 تولیدکنندگان را وادار ساخته است دفاتر فیزیکی خود را به صورت دورکاری تغییر حالت دهند. تولید کنندگان از زمان طراحی راهنمایی هایی جهت کار در منزل تا مدیریت نامشخص عرضه و تقاضا، در چرخشی مداوم به سر می برند و نرم افزار ERP همچنان به ارائه پتانسیل خود در این بحران پرداخته است. سیستم های ERP  در ایجاد اطمینان از ثُبات کسب و کار بواسطه ی دسترسی از راه دور، پردازش خودکار داده ای، تبادل داده ای آنلاین و کنترل های بلادرنگ ، نقشی حیاتی دارند.

تأثیر شیوع کووید 19 برصنعت ERP در بسیاری از جهت های مثبت تا حدودی چالش برانگیز می باشد. سیستم های ERP با ظرفیت موجود خود به منظور دسترسی از راه دور، بررسی وضعیت تسهیلات تولید و مدیریت الگوهای تقاضای غیرقابل پیش بینی تکامل یافته اند.

 

 

تأثیری که شیوع کووید 19 برصنعت ERP وارد ساخته است

شیوع کووید 19 سیستم های مدرن را در ارتقاء قابلیت های خود برای پشتیبانی دورکاری واستفاده از پتانسیل کامل خود، یاری رسانیده است.

در این قسمت به نحوه ی عملکرد دورکاری می پردازیم:

 

 

***جهت مشاهده ی ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

۲۴ آبان ۹۹ ، ۰۹:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
jam erp

یکپارچگی ERP با اینترنت اشیاء (IoT)

دستگاه های اینترنت اشیاء (IoT) از نظر جریان داده ای ارایه دهنده ی مزیت هایی بیشمار برای کسب و کارها می باشد. چنانچه متقاضی کسب مزایای حاصل از یکپارچگی اینترنت اشیاء با سیستم ERP هستید، مقاله ی زیر را مطالعه فرمایید.

 

برای کسب و کارهایی با در اختیار داشتن جریان داده ای از سوی دستگاه های اینترنت اشیاء، فرصت های فراوانی برای کسب درآمد وجود دارد. تنها مشکل موجود در حال حاضر به هدر رفتن بیشتر داده ها می باشد.

طبق تحقیقات اخیر از سوی بنیاد بین المللی علوم (IFS) تنها 16 درصد از شرکت ها داده های اینترنت اشیاء موجود در سیستم های ERP خود را مورد استفاده قرار می دهند. این مطلب بدان معناست که اکثریت مشاغل تا این لحظه اقدام به یکپارچگی اینترنت اشیاء و ERP نکرده اند.

چنین آماری، فرصتی از دست رفته را نمایان می سازد. لازم است شرکت ها درنتایج حاصل از اینترنت اشیاء سرمایه گذاری و بدنبال آن، کسب درآمد کنند.

یکپارچه سازی اینترنت اشیاء (IoT) با ERP همیشه آسان به نظر نمی رسد. حجم بالای داده های حاصل از دستگاه های اینترنت اشیاء (IoT) ، تسخیر و تحلیل را به مسئله ای قابل توجه تبدیل می کند. یکپارچگی اینترنت اشیاء با ERP دشوار می باشد، و به همین دلیل بسیاری از کسب و کارها از انجام آن منصرف گشته اند.

اما یکپارچگی این تکنولوژی ها امکان پذیر می باشد و انجام آن، آسانتر از آن چیزی است که به نظر می آید. در این قسمت به نکاتی جهت یکپارچگی اینترنت اشیاء و ERP اشاره می شود.

 

 

1-اتصال به ERP

اولین قدم اتصال کامل سیستم ERP به دستگاه های مختلف اینترنت اشیاء (IoT) سازمان می باشد.  

شرکت های وسیع تر باید به معنای واقعی مطمئن شوند که نرم افزار سازمان، یکپارچگی دوجانبه با دستگاه های متصل را ساده سازی می کند یا ریسک از دست دادن مسابقه ی تحول دیجیتال به شرکت های کوچک تر و چابک تر را متقبل می شود.

نرم افزار سازمانی باید ارتباط دو طرفه بین ERP و طیف وسیعی از دستگاه های متصل یک شرکت را آسان سازد ؛  فرقی نمی کند که کنترل کننده های قابل برنامه ریزی منطقی یا سنسورهای دما یا لرزش باشند، و یا کل سلول های کاری باشند که از طریق سیستم های کنترل نظارتی و اکتساب داده ها (SCADA) متحد شده اند، این ارتباط دو طرفه باید برقرار گردد.  ارتباط مستقیم بین سیستم برنامه ریزی منابع سازمان (ERP)، مدیریت دارایی سازمان (EAM)، نرم افزار مدیریت خدمات میدانی و دستگاه های اینترنت اشیاء (IoT)  موجود دربستر کارخانه یا میدان به منظور دستیابی به موارد استفاده پیشرفته با اینترنت اشیاء (IoT)، برای سازمان ها الزامی می باشد.  

 

2-به جای یکپارچه سازی از گزینه های پیش فرض ERP استفاده کنید.

در صورتی که سیستم دارای پشتیبانی داخلی اینترنت اشیاء (IoT) است، از آن استفاده شود. فعالیت بسیاری از کسب و کارها که از داده ها ی اینترنت اشیاء (IoT) موجود در سیستم ERP خود استفاده می کنند، به گستردگی وسیع سیستم ها منتهی گشته است. با این وجود این انتخاب، انتخابی پرهزینه است. اگر تکنولوژی های استانداردی را بکار گیرید که یکپارچگی اینترنت اشیاء با سیستم ERP را در دسترس قرار دهند، بهره وری سرمایه (ROI) سریع تر اتفاق خواهد افتاد.

تا جایی که امکان دارد از پروژه های گسترده یکپارچگی سیستم ها که منجر به ایجاد خطر و هزینه ی بالا و مزایای محدود می شود، بپرهیزید. انجام این کاردر ابتدا با دیدن راه های استانداردی که فروشندگان نرم افزار سازمانی به منظور انتقال داده های اینترنت اشیاء به نرم افزارهای سازمانی انجام می دهند، آغاز می گردد. کسب و کارهایی که از نرم افزار ERP استفاده می کنند و راهی برای دسترسی داده های اینترنت اشیاء به برنامه ها به عنوان یک ویژگی استاندارد ندارند، با اینترنت اشیاء بیشتر در تقلا خواهند بود.

 

http://www.jampersia.com/UserFiles/jam/Industry 4.0 era/IoT191.jpg

 

3-مبارزات خود را انتخاب کنید.

ماشین آلات متصل قادر هستند حجم عظیمی از داده را تولید کنند. استراتژی شرکت در زمینه ی اینترنت اشیاء (IoT) باید انتخاب مبارزات را نیز شامل شود. به جای تلاش برای انتقال کلیه داده ها به نرم افزار ERP ، شناسایی مشکلات خاص و تعریف روش هایی جهت حل آنها بواسطه ی افشای داده ها از سوی ماشین آلات متصل موجود در سیستم های سازمان و همچنین عملیاتی ساختن داده ها، بسیار منطقی تر خواهد بود.

 

***جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

۲۱ آبان ۹۹ ، ۱۲:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
jam erp

تحول دیجیتال راهکار نیست!!!

تحول دیجیتال راهکار نیست؛ بلکه چگونگی بهره مندی از آن می باشد.

 

سودمندی در کشورانگلستان کاهش یافته است و سرنوشت بسیاری از کسب و کارهای بخش تولیدی در آینده نامشخص می باشد. دلایلی از این قبیل منجر به ایجاد سوالات بیشماری در زمینه هایی ازجذب و حفظ استعداد گرفته تا مدیریت فرایندها، تأمین کنندگان، و تدارکات شده است؛ سوالاتی که با کمبود جواب مواجه می باشند.  

اما لزومی ندارد که کشور انگلستان در مقوله ای به نام سودمندی از سایرکشورهای اروپایی عقب بیفتد. حرکت به سوی تحول دیجیتال در آنجا وجود دارد؛ دارای فناوری می باشند و بطور قطع، انگیزه ی تقویت بخش تولید نیز باید وجود داشته باشد.

 

 

با این حساب کمبود چه چیزی محسوس می باشد؟

برای کسب و کارهای انگلستان، مشکل فقط و فقط نبودِ آموزش می باشد. از آنجایی که بسیاری از کسب و کارها به منظور دستیابی اهداف دیجیتالی در فناوریهایی از جمله ERP سرمایه گذاری کرده اند، از طرفی بخش بزرگی ( حدود نیمی از آنها) نیز فاقد دانش مورد نیاز جهت استقرار و استفاده ی مفید این گونه ابزار می باشند. از طرفی نیز تنها کسب و کارها مقصر نیستند؛ قسمت فناوری اطلاعات (IT) نیز نقش بسزایی داشته است. تاکنون داستان های بیشماری درباره فروش بالای راهکارها و استقرار بسیار پیچیده ی آنها شنیده شده است. در نتیجه خدمات ارائه شده از سوی کسب و کارهای بریتانیایی بسیار کم می باشد و این کسب و کارها نمی توانند نهایت استفاده از آنچه که از سوی راهکارهای ERP ارائه می شود، را ببرند.

 

مشکل کجاست؟

پیاده سازی استراتژیکی دیجیتال سازی برای شرکت هایی که قصد پیشروی داشتند، گامی حیاتی به شمار می رفت. اما این مقوله امروزه به معنای واقعی ماندن در سطح رقابت می باشد؛ یعنی همان عاملی که اتخاذ راهکارهای ERP را موجب گشته است. قابلیت هایی از جمله خودکارسازی، مشاهده ی داده های بلادرنگ، پیش بینی دقیق، مدیریت فرایند مؤثر و سودمندی در پیِ این فناوری، قابل اکتساب می باشند.

  

 

***جهت مطالعه بیشتر کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

۲۰ آبان ۹۹ ، ۱۰:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
jam erp

موتور قانون

یک موتور قانون می تواند جهت تعیین ترتیب اجرای قوانین متضاد و برطرف نمودن آنها، استراتژی های متفاوتی را بکار گیرد. با ما همراه باشید...

 

موتور قانون نمونه ای نرم افزاری می باشد که قوانین را مطابق با تعدادی الگوریتم اجرا می کند. یک موتور قانون مجموعه ای از حقایق می باشد که به منظور نتیجه گیری  برای راه اندازی یک یا چند عمل توسط قوانین موجود در سیستم ایجاد شده است. این قوانین به طور معمول منطق کسب و کار را به شیوه ی اعلانی که باید در محیط پیاده سازی شوند ( و تصور بر این است که به ندرت تغییر می یابند)، توصیف می کنند.  از طرف دیگر واقعیت ها، شرایط هر سیستمی که قرار است مورد بهره برداری قرار گیرد را توصیف می کنند و ممکن است که مرتب در حال تغییر باشند.

منطق یا قوانین موجود، دانش هایی هستند که غالباً بدین صورت بیان می شوند:" هنگامی که برخی از شرایط بدرستی ارزیابی می شوند، پس می توان برخی از وظایف را انجام داد".

یک سیستم با حجم بالایی از قوانین و حقایق ممکن است با صحت قوانین در مورد همان حقایق خاتمه یابد؛ در چنین حالتی گفته می شود که قوانین دارای مغایرت می باشند. یک موتور قانون می تواند جهت تعیین ترتیب اجرای قوانین متضاد و برطرف نمودن آنها، استراتژی های متفاوتی را بکار گیرد.

 

 

 

روش های اجرایی موجود در موتور قانون

- زنجیره رو به جلو: این روش "داده محور" می باشد. موتور قانون با درج یا بروزرسانی حقایق، از حقایق در دسترس و قوانین استنباطی جهت استخراج حقایق بیشتر به منظور تحقق هدف استفاده می کند؛ یعنی درست در جایی که یک یا چند قانون به صورت هم زمان درست خواهند بود و برای اجرا برنامه ریزی خواهند شد. با این حساب، کار موتور قانون با حقایق شروع می شود و با نتیجه گیری پایان می یابد.

- زنجیره رو به عقب: روشی "هدف محور" یا استنباطی می باشد که با زنجیره رو به جلو وارونه می گردد. زنجیره رو به عقب با نتیجه گیری یا لیستی از اهداف آغاز می گردد؛ یعنی همان چیزی که موتور برای کسب آنها در تلاش است. در صورتی که دستیابی به این اهداف میسر نباشد به جستجوی اهداف فرعی می پردازد که حصول این اهداف، دستیابی به اهداف فعلی را امکان پذیر خواهد ساخت. موتور این فرایند را تا زمانی ادامه می دهد که نتیجه گیری ابتدایی ثبت گردد و یا هدف فرعی دیگری وجود نداشته باشد.

 

***جهت مطالعه بیشتر کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

۱۸ آبان ۹۹ ، ۱۴:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
jam erp

استفاده از تجارب مشتری در نرم افزار ERP

یکپارچگی سیستم های اصلی کسب و کار با جدیدترین راهکارهای دیجیتالی برای بسیاری از سازمان ها امکان پذیر نمی باشد. با ما همراه باشید...

 

امروزه هر شرکتی با موج عظیمی از انتظارات مشتری مواجه می باشد و به همین دلیل، یکی از متداول ترین سؤالاتی که اخیراً مورد بحث قرار می گیرد بکارگیری تجارب مشتری می باشد.

مقایسه در این کار می تواند به معنای تفاوت میان بُرد و باخت باشد. گذشته از همه اینها، مشتریان حیات هر سازمانی به شمار می روند. با این وجود چه چیزی سد راه ارائه ی تجارب شخصی افراد شده است؟ طبق نظرسنجی Harvey Nash/ KPMG survey که تقریباً از سوی 4000 افسر ارشد اطلاعاتی صورت گرفته است، یکپارچگی به چالشی فزاینده مبدل گشته است. "یکپارچگی سیستم های اصلی کسب و کار با جدیدترین راهکارهای دیجیتالی ... که ثابت شده است برای بسیاری دست نیافتنی می باشد."

 

 

هدفِ بسیاری از سرمایه گذاری های کسب و کار، جذب مشتری و حفظ آن می باشد. به منظورمدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) و  خط مشی فرصت ها و ارتباطات، در خودکارسازی و برنامه های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) سرمایه گذاری های هنگفتی انجام می شود.

 

***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

۱۷ آبان ۹۹ ، ۱۵:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
jam erp

ERP در صنعت نسل چهار (قسمت دوم)

سیستم ERP بشکلی قابل توجه به تکامل رسیده است. کاربران فهمیده اند که با داده های بیشتر، سریعتر تصمیم گیری می کنند و در کسب مهارت، موفق ترند.

 

همانطور که پیشتر اشاره گردید بیشتر ارائه دهندگان ERP، قابلیت هایی از جمله تهیه ی گزارش و نظارت نرم افزاری شان را پیشنهاد می دهند. در این بخش به ادامه ی آنچه که در قسمت اول گذشت، می پردازیم.

 

 

 

برابری دلار و داده

با تصمیم گیری خودکار، امکان کنترل مقدار داده ی گردآوری شده وجود دارد و به همان نسبت می تواند هزینه ی این گردآوری را هم برآورد سازد. بنا به اشتراک گذاری سرویس ابری، میزان مبلغ پرداخت شده توسط مشتری در هر ماه ارتباط مستقیمی با اعداد و داده هایی که به صورت دوره ای ایجاد می گردند، دارد. به عنوان مثال در مرحله ی میعان، نیازی به چک کردن آن در هر دقیقه نمی باشد، بلکه ساعتی یکبار و یا حتی به صورت روزانه کفایت می کند. استراتژیکی رفتار کردن در این مقوله، کنترل هرچیزی مرتبط با اینترنت اشیاء صنعتی (IIoT) را مهیا می سازد.

تولیدکنندگان در ورای عملکرد ERP سنتی شاهد بکار گیری این تکنولوژی بعنوان ابزاری جهت نفوذ آنها در کلان داده که توسط صنعت نسل چهارمهیا گشته است، می باشند.

این موارد همچنین در پشتیبانی تولید وابسته به صنعت نسل چهار و اینترنت اشیاء صنعتی(IIoT) یکپارچه، مشاهده ی فرایندهای موجود در بستر فروشگاه در زمان واقعی خود، ابزارهای واقعی چندمنظوره جهت اهداف آموزشی و ابزارهایی که برای ناظران، تنظیم کنندگان زمان و نظارت بیشتر بر کسانی که با دستگاه کار می کنند وخلق تصمیماتی مؤثر مورد استفاده قرار می گیرند، به چشم می خورند. 

به واقعیت پیوستن موارد ذکر شده را در نظر بگیرید. درباره اش مطالب زیادی خواهید شنید و با پیشرفت در این مسیر ، واقعیت به صورت کامل و مجازی پدیدار خواهد گشت. هر کدام از این تکنولوژی ها می توانند به منظورعملی متقابل با سایر ابداعات صنعت نسل چهارکه دوقلوی دیجیتالیست، بکار روند. ارائه ی کاربردهای لوازم الکترونیکی یا تراکتورها بصورت تکنولوژی سه بعدی (3D)، ایستگاه های بادزنی، موتورهای جت، کنترل کامپیوتری امور(CNC) و یا دوقلوی دیجیتالی، انجام فعالیت های مهمی را که تا این اواخراجرایی غیرممکن یا غیرفعال داشته اند، فراهم می آورند.

بعنوان مثال احتمال دارد که متخصص تعمیر و نگهداری، ابزار ماشینی دوقلوی دیجیتال را بمنظور پیش بینی این نکته که چه هنگام دستگاه به سرویس نیاز دارد، مورد استفاده قرار دهد. داده ی سنسور موجود در خط مونتاژ تغذیه ی دوقلوی دیجیتال را عهده دار می شود و در مقایسه با پارامترهای کیفیتی از قبل تعریف شده، منجر به کاهش مدت زمان مورد نیاز برای بازرسی فیزیکی گردد. دوقلوی دیجیتال به طراحان روشی جهت بهینه سازی محصولات و خط تولیدی شان در این زمینه ارائه می دهد. همچنین لازم است تا آموزش اپراتورهای دستگاه ها ، شبیه سازی فرایندهای تولیدی وپیاده سازی آنها در بستر کارخانه، همه در فضایی مجازی تعبیه شوند.

 

http://www.jampersia.com/UserFiles/jam/Industry 4.0 era/iiot121.jpg

 

اینها همان دلایلی هستند که باعث می گردند دوقلوی دیجیتال درمدت زمانی کوتاه به عضو مهم سیستم ERP فعلی یا سیستم ERP آتی شرکتتان مبدل گردد. از آنجایی که تنها سیستم ERP قادر به خواندن اعلام های اینترنت اشیاء صنعتی (IIoT) می باشد، به همان نسبت دوقلوی دیجیتال نیز قادر به دریافت این ورودی ها می باشد. این قابلیت، نظارت بیشتربرسرتاسر فروشگاه را در پی دارد و همچنین اطلاعات مورد نیازمرتبط با اجرای شاخص های کلیدی(KPIs) سودمندی را ارائه می نماید. 

فعالیت سازگار با صنعت نسل چهار قابلیت هایی از جمله پردازش داده هایی پرقدرت، اتصالی عالی و ذخایر فراوان داده ای را می طلبد. محاسبات ابری باعث بکارگیری بانک های وسیعی از سرورهای امن و محافظت شده توسط متخصصان ارشد فناوری اطلاعات (IT) ودارای خطوطی با پهنای گسترده جهت ارتباط با دنیا می گردد. بنابراین هنگامی که کارخانه های تولیدی در مقیاس کوچک و متوسط با این موانع مواجه می گردند، آرزوی بهره مندی از رویکرد تولید دیجیتالی را در سر می پرورانند.

 

***جهت مطالعه بیشتر کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

۱۴ آبان ۹۹ ، ۱۵:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
jam erp

مراحل انتخاب آسان ERP ابری

از آنجایی که راهکارهای ابری ارایه دهنده مزیت های بی شماری به رقبای شما هستند، جای هیچ گونه معطلی نیست. این فرصتی برای جسارت وسبقت از دیگران است، آن هم درست در زمانی که آنها عقب افتاده اند.

 

بسیاری از افراد تحت تأثیر شرایط شیوع کووید19 ( COVID 19) مجبور به تغییر روال کاری و اتخاذ هزاران تصمیم جهت حفظ کسب و کار خود شده اند، از جمله ادامه ی فعالیت بصورت دورکاری (Remotely) از هر جایی که امکانش مهیا باشد و یا حتی هنگامی که لازم است بسیاری از کارکنان به محل کار خود بازگردند. این امر کسب و کارها را ملزم به  تفکری متفاوت می سازد و همچنین تسریع دردستیابی به طرح های تحولی دیجیتالی را باعث می گردد. ذکر این نکات حداقل به این معناست که دسترسی کلیه کارکنان به تکنولوژی ابری هم اکنون لازم می باشد زیرا بدون در اختیار داشتن این قابلیت، کارکنان دورکار به منظور دسترسی به پایگاه های داده ای مشترک و مشارکت در وظائف خود ملزم به سخت کوشی می باشند.  

بنابراین با در نظر گرفتن این موضوع لازم است کسب و کارها در روشی که در آن مؤظف به انتخاب نرم افزار ERP هستند، تغییری ایجاد نمایند. با سرمایه ی موجود، مدل ابر بدون هیچ گونه تفکری ایجاد می گردد حتی اگر مربوط به کسب و کاری متوسط و یا کوچک باشد. برای سازمان هایی با پیچیدگی های وسیع تر، همیشه افرادی وجود دارند که به انتخاب راهکارهای محلی (On- premise) راغب می باشند و در این صورت محصولات دیگری نیز وجود دارد، اما اجازه دهید تحقیق کنونی را بر این اساس که شما خواستار مدل ابر هستید ادامه دهیم.

 

گزینش راهکار صحیحی از ERP ابری

 

 

1-دامنه

از خود بپرسید که به چه دلیل نیازمند نرم افزار ERP می باشید؟ درک دقیق و تفکیک نیازهای شرکت و فرایندهای موجود شروع خوبی برای کسب و کارتان خواهند بود. خارج از بسته ی نرم افزار ابری، نرم افزار ERP با در اختیار داشتن بهترین روش ها به منظور اجرای روزانه فرایندهای کسب و کار طراحی شده است با این حساب ممکن است کارهایی که هم اکنون به انجام آن ها می پردازید را متناسب با بهترین ترین رویکرد عملی تنظیم کنید.  

 

2- سفارشی سازی

آیا از تناسب فرایندهای استاندارد کسب و کار خود با این مدل نهایت رضایت را دارید یا اینکه لازم است تغییراتی در آن اعمال شود؟ با ارائه دهندگان بالقوه نرم افزار صحبت کنید و از مدت زمانی که جهت اعمال تغییر لازم می باشد و همچنین هزینه ی آن، مطلع گردید چرا که در غیر این صورت اعمال تغییرات می تواند افزایش هزینه ها را به همراه داشته باشد و دستاوردهای خارج از بسته نرم افزار را در همان قدم اول از بین می برد. در راهکارهای ابری، تصور ما بر این است که این انتخاب فرصتی برای صداقت با مشتریانی می باشد که در واکنش به ایجاد راهکاری سفارشی بدون درک مزیت های حاصل از ایجاد این تغییرات،  تنها به پیش بینی اثربخشی های بیشتر در آینده بسنده می کنند.

  

3- کنترل

با در اختیار داشتن نرم افزار ERP ، بهره مندی از کنترل کیفی و کمی تا چه میزان مفید می باشد؟ سیستم بر پایه ابر بر روی سرورهای شخصی دایر نمی باشد و متخصصان فناوری اطلاعات ( IT ) نیازمند دسترسی به  آنها نمی باشند. از شریک یا فروشنده خود در مورد هرگونه به روزرسانی خودکار، تعداد دفعات مورد نیاز برای انجام آنها و میزان پشتیبانی که بدنبال فراگیری کارکردی جدید بدان نیاز دارید، سؤال کنید.

 

***جهت مطالعه مقاله کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

۱۴ آبان ۹۹ ، ۱۵:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
jam erp