به بررسی ویژگی های نمادین هر نسل بپردازید؛ چرا که متوجه می شوید نسل جدیدی که از آنها با عنوان نسل هزاره یاد می شود بدلیل نوع استفاده ازتکنولوژی بسیار متمایز گشته اند. نسل اول که به آنها بومیان دیجیتال گفته می شود، در تلاش بودند که بدون دسترسی به کتاب راهنما ( مفهومی که امروزه هیچ گونه کاربردی ندارد و تنها بصورت آنلاین موجود می باشد)، مفاهیم را بصورت غریزی درک کنند.

اما نسل امروزی نسل هزاره نام دارد که با سرعت به ثبت وقایع و ارسال آنها می پردازد و در مجموع نمی تواند منتظر چیزی بماند. این نسل همیشه طالب بهترین هاست؛ از جمله سرعت در ارتباطات، سرعت در پردازش ها، اپلیکیشن های موبایلی، جدیدترین سرویس ها، و بدون شک توقع ندارد که دو روز دیگر به تماس هایش ترتیب اثر داده شود!! . 

از طرف دیگر آیا مهارت بالا در بکارگیری تلفن های هوشمند و رسانه های اجتماعی آن هم درست در زمانی که تکنولوژی کسب و کار سوژه مدنظر می باشد؛ این مفهوم را تلقی می سازد که استفاده از سیستم های ERP بسیار آسان بوده و درک و برداشت از چنین سیستم هایی با انتظارات نیروی کار نسل جدید در این روزها همخوانی دارد؟

در این قسمت از مقاله به 5 مورد اشاره می شود که لازم است به آنها توجه کنیم.

 

نرم افزار ERP  

 

دسترسی همه جانبه

دسترسی به سیستم های مدرن ابری ERP از طریق اینترنت امکان پذیر است و این بدان معناست که نرم افزار بومی ابری برای نسل بومیان دیجیتال بسیار جذاب و خوشایند به نظرخواهد رسید. همه ما در این روزها به زمان بیشتری برای دورکاری نیاز داریم و دسترسی به سیستم از هر کجا نیز بسیار مهم و ضروری می باشد. نسل جدید، افرادی که هنوز هم از سیستم های محلی استفاده می کنند را متعلق به دوران دایناسورها می داند و چه بسا که بهتر است این هشدار جدی گرفته شود و به آن رسیدگی گردد.

 

رابط کاربرپسند

طراحی بی نظیر و کنترل آسان از جمله مواردی هستند که نسل امروزی را بسیار متوقع کرده اند؛ چرا که نسل هزاره در دنیای امروزی و تحت تأثیر شور و اشتیاق کمپانی اَپل برای ارائه طرح های بی نظیر، بسیار متوقع شده است و این دقیقاً همان چیزی است که از یک تکنولوژی استاندارد مطالبه می شودد. داشبوردهای شخصی سازی شده به همراه تنوع کم نظیر در رنگ و Modeهای مخصوص روز و شب از جمله آپشن هایی هستند که در نظر گرفته شده اند.  

 

 

***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resources planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resources Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resources Management ( HRM

. برنامه ریزی منابع تولید ( Manufacturing Resources Planning ( MRP

. مدیریت فرایندهای کسب و کار ( Business Process Management ( BPM

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

مدیریت وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboard)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ