تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی(ERP)

۴ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

آشنایی با نمونه هایی از سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان

اولین و آسان ترین وجه تمایز میان سیستم های CRM به تفاوت های موجود میان CRM های مبتنی بر ابر و CRM های محلی مربوط می شود. CRM محلی همانطور که از نامش پیداست؛ به سیستمی اشاره می کند که توسط شرکت خریداری می شود و بصورت محلی در سرور شرکت راه اندازی شده و قابل دسترسی می باشد. سیستم های محلی CRM بهترین گزینه برای شرکت هایی هستند که سخت ترین تدابیر امنیتی را دارا می باشند و اصولاً در یک مکان مشخص به فعالیت می پردازند.

CRM های دیگری نیز وجود دارند که تحت عنوان "نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS)" به فعالیت می پردازند و بیشتر اوقات تحت عنوان CRM های مبتنی بر ابر و یا CRM سفارشی، معرفی می شوند. در واقع این نرم افزارها نوعی اشتراک محسوب می شوند که حق اشتراک آنها توسط شرکت و بصورت ماهیانه یا سالیانه پرداخت می گردد و داده ها ی آنها در سرور فروشنده ذخیره سازی می شود. کسب و کار درچنین حالتی از هر کجا به پایگاه داده دسترسی کامل دارد. عمده کاربرد این نمونه از نرم افزارها برای شرکت هایی است که در بیشتر مواقع به صورت دورکار به فعالیت می پردازند.  

یکی از بهترین ویژگی های سیستم های ابری مقیاس پذیری آسان آنها می باشد؛ همگام با رشد و توسعه شرکت براحتی می توانیم پایگاه داده را بسط دهیم و برای دسترسی به این قابلیت، هیچ نیازی به تنظیمات سرور و یا سیستم ذخیره سازی نداریم.

 

بهترین نرم افزار ERPایرانی

 

CRM های اجتماعی

کانال های اجتماعی در دنیای امروزی جایگاه نخست کمپین های بازاریابی را از آنِ خود ساخته اند و مشتریان بالقوه و آینده نگر را هدف می گیرند؛ بنابراین با بهره مندی از یک سیستم CRM خاص که بتواند فعالیت شبکه های اجتماعی را پیگیری کند، احتمال جذب فرصت های فروش و بازاریابی نیز افزایش یافته و مجالی برای فضای مجازی فراهم می شود که کمپین ها و اعلامیه ها را از آنِ خود نماید. CRM اجتماعی به جمع آوری داده های موجود در کانال های اجتماعی از جمله فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و مواردی از این قبیل می پردازد و جهت اطلاع رسانی شرکت از الگوها و گرایش های مصرف کنندگان، آنها را بکار می گیرد.

پیگیری رفتارهای آنلاین به جهت حفظ  رقابتی مستمر برای کسب و کارهای آنلاین، بسیار مهم و ضروری می باشد؛ همچنین کسب و کارها به لطف سیستم کنترل خودکار می توانند کارهایی را که در اغلب مواقع منجر به از کار افتادگی کارمندان می شود، حذف نمایند. سیستم های اجتماعی CRM نه تنها کسب و کارها را قادرمی سازند که با مشتریان خود در شبکه های منتخب در ارتباط باشند؛ بلکه به آنها این امکان را می دهند که پُست ها و سایر فعالیت های موجود در سکوهای اجتماعی را پیگیری کنند و بهنگام بروزهر گونه مشکل، رویداد و یا دیگر موارد احتمالی، آنها را نشانه گذاری نمایند.

 

CRM های موبایلی

 CRM های موبایلی به جز رابط هایی که در درجه اول به منظور صفحه نمایش تلفن های همراه طراحی شده اند؛ در دیگر موارد عملکردی از کاربردی مشابه CRM های دیگر برخوردار هستند. روزگار نمایندگان فروش بواسطه حضور CRM های موبایلی آسانتر شده است؛ زیرا ممکن است این افراد بهنگامی که در محل کار خود حضور ندارند، تماس هایی را دریافت نمایند و در صورتی که بتوانند در چنین شرایطی مشکلات پیش آمده را سریعاً بوسیله موبایل یا تبلت برطرف سازند، از انباشتگی کارهای عقب افتاده جلوگیری کرده اند. کارکنان با در اختیار داشتن این قابلیت ها می توانند تقریباً از هر کجا به داده های مشتریان، فایل های شرکت و اطلاعات محصولات، دسترسی داشته باشند.

 

 

 

***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resources planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resources Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resources Management ( HRM

. برنامه ریزی منابع تولید ( Manufacturing Resources Planning ( MRP

. مدیریت فرایندهای کسب و کار ( Business Process Management ( BPM

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیریت وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboard)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

۲۹ آذر ۰۰ ، ۱۶:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
jam erp

نرم افزار ERP؛ یک تجربه موفق...

نادیده گرفتن تجارب و آموزش های کسب شده  به منظور کشف چالش های جدید با مسئولیت های بیشتر، تغییر شغل در سن 40 سالگی و یا تغییر مسیر شغلی، کار صحیحی نمی باشد. اگر بخواهیم کمی عقب تر برویم و به بررسی مهارت های انتقالی حاصل از تجربه نرم افزار ERP بپردازیم، با حجم زیادی از فرصت های شغلی مواجه خواهیم شد.

دراین مقاله می کوشیم  به اختصار به بررسی مهارت هایی که با تجربه ویژگی های شاخص ERP حاصل می شوند، بپردازیم. همچنین نگاه کوتاهی  به ارزشمندی این تجربه خواهیم داشت که چگونه می تواند بدون در نظر گرفتن شغل مورد علاقه تان، آن را به فرصتی جذاب مبدل سازد.

 

برجسته سازی مهارت ها با ERP

بطور کلی نرم افزار ERP برای سازماندهی، تجزیه و تحلیل و پیگیری کلیدی ترین نقاط داده ای کسب و کار بکار گرفته می شود؛ از اموال، منابع انسانی و زنجیره تأمین گرفته تا مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) و...، کلیه بخش های نامبرده از مهم ترین قسمت های هر کسب و کاری  بشمار می آیند.

به این ترتیب فرد با تجربه نرم افزار ERP قادر است در سایر موارد نیز باتجربه عمل کند، مواردی از جمله:

 

- سازماندهی داده ای

- تجزیه و تحلیل داده ای

- ساده سازی

- اولویت بندی

لازم به یادآوری نمی باشد که یادگیری نرم افزار ERP نیازمند یکسری مهارت های تکنیکی نیز می باشد.

 

نرم افزار جام پرسیا ERP

 

تجربه ERP به کدام  فرصت  شغلی انتقال می یابد؟

حتی تصور موقعیت یا جایگاهی که تجربه ERP در آنها بعنوان یک دارائی باارزش شناخته نشود، بسیار دشوار است. ممکن است ERP  نتواند نماینده جلوه  خاصی از مهارت های درونی و یا مهارت های عمومی افراد باشد. این احتمال نیز وجود دارد که هر موقعیت داخلی منجر به ارتباط مستقیم با مشتری نشود؛ در عین حال یک فرد  با تجربه ERP  می تواند بیشترین سود ممکن را برای کسب و کار رقم بزند.

 

 

***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resources planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resources Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resources Management ( HRM

. برنامه ریزی منابع تولید ( Manufacturing Resources Planning ( MRP

. مدیریت فرایندهای کسب و کار ( Business Process Management ( BPM

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیریت وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboard)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

۲۷ آذر ۰۰ ، ۱۶:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
jam erp

عناصر کلیدی زنجیره تامین و اهمیت آن

هدف اصلی سازمان های زنجیره تأمین، برنامه ریزی منابع و ظرفیت مورد نیاز آنها جهت برآورده سازی نیازهای مشتریان می باشد؛ کما اینکه بهینه سازی هزینه، سرویس ها، موجودی، پایداری و سایر اهداف موجود نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشند. مهمترین فرایندهای زنجیره تأمین عبارتند از:

 

- تأمین منابع و خرید

- برنامه ریزی زنجیره تأمین که شامل برنامه ریزی تولید، پیش بینی تقاضا، مدل سازی شبکه و بهینه سازی عرضه و تقاضا می باشد.

- حمل و نقل ( ورود و خروج ) که شامل واردات، برون مرزی و صادرات (مدیریت تجارت جهانی یا GTM) تحت نظارت صادرات و واردات است.

- انبارداری و توزیع که شامل دریافت، ذخیره سازی، چیدمان، بسته بندی و حمل و نقل موجودی می باشد.

- تولید ( برخی سازمان ها مقوله تولید را در حوزه زنجیره تأمین خود قرار می دهند )

- عملیات فروشگاهی

- سرویس ها از جمله سرویس پس از فروش، مرجوعی ها، تعمیر و ارتقاء محصولات فیزیکی و دیجیتال.

 

سازمان های زنجیره تأمین با وجود این فرایندها به مدیریت پیش بینی تقاضا می پردازند؛ تأمین کنندگان (از جمله تأمین کنندگان قراردادی ) را انتخاب و مدیریت می کنند، برای محصولات و تولید آنها برنامه ریزی می کتتد (با در اختیار داشتن مواد خام )، کالاهای ساخته شده را ذخیره کرده و تحویل مشتری می نمایند ( بوسیله امکانات لجستیکی و یا تأمین کنندگان ثالث خدمات لجستیک (3PLs) به هماهنگی و برنامه ریزی سفارشات و تحویل آنها می پردازند)، و نیز مدیریت محصولات مرجوعی، معیوب و یا مازاد بر نیاز را بر عهده دارند.

 

بهترین نرم افزار ERP ایرانی

 

 

 

***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resources planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resources Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resources Management ( HRM

. برنامه ریزی منابع تولید ( Manufacturing Resources Planning ( MRP

. مدیریت فرایندهای کسب و کار ( Business Process Management ( BPM

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیریت وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboard)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

۲۷ آذر ۰۰ ، ۰۹:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
jam erp

مروری بر یک فرایند و اجزاء تشکیل دهنده آن

در این مقاله کوتاه می کوشیم شما را با مهمترین اجزاء موجود در هر فرایند آشنا سازیم. از همراهی شما سپاسگزاریم.

 

رویدادها

رویدادها شرایطی هستند که حضور آنها برای انجام یک فرایند الزامی می باشد. رویدادها هنگامی رخ می دهند که با انجام قطعی یک عمل در تضاد باشند. رویدادها را می توان بعنوان اثری تصور کرد که پس از ارائه علتی اثربخش، بوقوع می پیوندند. شروع و پایان هر فرایند با یک رویداد همراه می باشد.

 

وظائف

وظیفه کوچکترین واحدی است که در قالب آن می توان به تجزیه یک فعالیت پرداخت. تجزیه وظیفه برای یک هدف در حال انجام، امکان پذیر نمی باشد. فرایند کسب و کار به معرفی فعالیت های مختلف می پردازد و به همان میزان نیز روابط متقابل میان آنها را بیان می کند. لازم است بگوئیم روابط متقابل در مقایسه با وظائف از اهمیت بیشتری برخوردار می باشند. در هر ساختاری، کلیات بسیار جامع تر از مجموع جزئیات است. لازمه انجام روش های مدیریت فرایندهای کسب و کار(BPM) برخورداری از دیدی مشارکتی می باشد.  

یکی از مشکلات اساسی مدیریت فرایندهای کسب و کار در این روزها این است که عمده کارورزان قادر به درک این سیستم و دیدگاه آن نمی باشند. کارکنان در کسب و کارهای مشابه، اهدافی متفاوت را دنبال می کنند. بنابراین ممکن است یک متخصص منابع انسانی باعث بهبودی یک فرایند شود؛ در حالی که این احتمال نیز وجود دارد که یک تبلیغ بر عملکرد بخش بازاریابی تأثیرگذار باشد. بنابراین به جای حل واقعی مشکلات، تنها شاهد تغییر و تحول آنها می باشیم. با درکی روشن از چگونگی اتصال یک فرایند به سایر فعالیت ها و فرایندها می توانیم در حل این مشکل اثر گذاشته و پیشرفتی پایدار را رقم بزنیم.

 

 

تصمیم گیری

ممکن است تصمیمات خاصی وجود داشته باشند که بعنوان بخشی از یک فرایند در نظر گرفته شوند. واگذاری تصمیم گیری به افراد درگیر، عواقب نامطلوبی را نیز بهمراه دارد. عدم دستورالعمل های مشخص باعث می شود که تصمیمات اتخاذ شده از سوی افراد مختلف، متفاوت باشد. این امر تجربیاتی ناسازگار را برای مشتریان بهمراه دارد و از کیفیت فرایند می کاهد.  

بعنوان مثال فرایند اعطای برگه مرخصی را در سازمان های بزرگ در نظر بگیرید. برای تعداد برگه های مرخصی که یک فرد می تواند از آنها استفاده کند و روش تأیید آنها، قوانین مشخصی وجود دارد. بنابراین اگرچه بنظر می رسد تصمیم گیرنده اصلی در این زمینه مدیر می باشد؛ ولی مهم ترین کاری که باید انجام شود پیروی از یک روش از پیش تعیین شده است. به همین دلیل اهمیتی ندارد که مدیر چه کسی می باشد و آیا تصمیمات برای همیشه باقی می مانند یا نه؛ چرا که تصمیمات بیشتراز آنکه طبق نظر فرد تدوین شوند دراغلب مواقع بر اساس قانون شکل می گیرند. این قوانین به طور معمول بگونه ای وضع می شوند که در برخی مواقع شرایط دیگری را در فرایند جای دهند.




***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resources planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resources Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resources Management ( HRM

. برنامه ریزی منابع تولید ( Manufacturing Resources Planning ( MRP

. مدیریت فرایندهای کسب و کار ( Business Process Management ( BPM

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیریت وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboard)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

۱۷ آذر ۰۰ ، ۱۰:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
jam erp