در این مقاله ما قصد داریم که ابزارهوشمندی کسب و کار را شرح داده و مهمترین مزایایی را که یک شرکت با استفاده از این ابزارها می تواند به دست آورد، را توصیه کنیم.

 

 

بازنگری بر سکوها و درخواست های برتر هوشمندی کسب وکار

 

کسب اطمینان از اینکه همه ی فرآیندهای کسب کار تحت کنترل می باشد، به دلیل وجود چالش تغییرات بسیار زیاد در حجم داده در شرکتها هر سال سخت تر می شود. در نهایت، سازمانها و شرکت ها در هنگام اخذ تصمیماتی مفید و قابل تأمل به کمک ویژه ای نیاز پیدا می کنند. با استفاده ازابزارهای مدرن و حرفه ای هوشمندی کسب و کار، هر چالشی سریع و بدون نیاز به درگیری وسیع  فناوری اطلاعات قابل حل می باشد.

 

این ابزارها با ایجاد چشم اندازی روشن از تمام داده هایی که شرکت مدیریت می کند، به منظور جمع آوری،  تحلیل، نظارت و پیش بینی سناریوهای آینده ی کسب و کار تنظیم می شوند. شناسایی روندها، توانایی تحلیلهای سلف سرویس، بکارگیری ابزارهای تجسم سازی قدرتمند و پیشنهاد تحلیل آنلاین داده ها، به ابزارهایی استاندارد در عملیات کسب و کار، توسعه ی استراتژیک و در نهایت به ابزارهای ضروری جهت افزایش سودمندی، مبدل گشته اند.

 

 

 

 

الف - ابزارهای هوشمندی کسب و کار چه می باشند؟

 

ابزارهای هوشمندی کسب و کار نمونه هایی نرم افزاری هستند که در جهت جمع آوری، فرآیند، تجزیه و تحلیل و تجسم حجم وسیعی داده در گذشته، زمان فعلی و آینده، و به منظور رسیدگی به  بینش کسب و کار، خلق گزارش های تعاملی، و آسان سازی فرآیندهای تصمیم گیری، بکار گرفته می شوند.

 

این ابزارها شامل خصوصیات کلیدی از جمله تجسم داده ها، تجزیه و تحلیل تجسم، داشبورد تعاملی و کارتهای امتیاز شاخص عملکرد اصلی می باشند. علاوه بر این، آنها کاربران را قادر می سازند تا از گزارش خودکار و ویژگی های پیش بینی تحلیلی براساس سلف سرویس، استفاده بکنند.

اما مزایای دقیق حاصل از این ابزارها چیست و چه چیزهایی را توصیه می کنند که ابزار سنتی مدیریت داده ها قادر به انجام آن نمی باشند؟

 

 

ب - مزایای ابزارهای هوشمندی کسب و کار

 

 

    ابزارها و نرم افزارهای حرفه ای، فواید مهم و مختلفی را ارایه می کنند که در اینجا به ارزشمندترین آنها می پردازیم:

 

 

1- کلیه ی داده های مرتبط گردآوری می شود:

 

 

اینکه در شرکتی کوچک مشغول به کار هستید یا درشرکتهای بزرگ، فرقی نمی کند، احتمالاً داده های مختلفی را از درگاه هایی همچون سیستم های ERP ، مدیریت ارتباط با مشتریان، فایلهای متنی، پایگاه های داده، رابط برنامه ریزی کاربردی (API) و موارد بیشمار دیگری گرد آوری می کنید. لازم است که سطح بالایی از هوشمندی داده ها را بدست آید تا بتوانید همه این منابع را مدیریت نموده و درکی بهتر از اطلاعات جمع آوری شده را ایجاد نمایید. این همان دلیل بکارگیری رابط های داده های مدرن، برای متمرکز سازی منابع متفاوت و ایجاد دیدگاهی واحد از کلیه ی فرآیندهای کسب و کار می باشد. بر طبق این روش، شناسایی مسائل، روندها، و اقدامات رابطه ی تنگاتنگی با یکدیگر داشته و منحصراً بر پایه ی داده ها می باشند.

 

 

 

***جهت مشاهده ی ادامه ی مطلب کلیک کنید***

 

جویا افزار ماندگار پرسیا (جام)

 

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی

 

•  برنامه ریزی منابع سازمانی ( Enterprise resource planning  ( ERP

 

•  مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

 

•  مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

 

•  مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

 

•  مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

 

•  مدیریت منابع تولید  ( Manufacturing Resource Management ( MRP

 

•  مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

 

• انبار داده ها ( Data Warehouse ( DW

 

• داده کاوی ( Data Mining ( DM

 

 

درصورت نیاز با ما تماس بگیرید 

 

*** 02188844244 ***

 

 

جهت پیام دادن در واتساپ روی عکس زیر کلیک کنید