تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی(ERP)

۵ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

ERP دولایه ای؛ نهایت رضایتمندی

هنگامی که شرکتی در هر یک از قسمت های کسب و کار خود سیستم های متفاوتی از برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) را بکار می گیرد؛ چنین رویکردی تحت عنوان استراتژی دو لایه ای ERP شناخته می گردد. اساساً این نیاز سازمان های بزرگ و پیچیده است که در مقایسه با سازمان های کوچک تر و ساده تر، باعث تکامل این رویکرد می شود.

 

هنگامی که شرکتی در هر یک از قسمت های کسب و کار خود سیستم های متفاوتی از برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) را بکار می گیرد؛ چنین رویکردی تحت عنوان استراتژی دو لایه ای ERP شناخته می گردد. اساساً این نیاز سازمان های بزرگ و پیچیده است که در مقایسه با سازمان های کوچک تر و ساده تر، باعث تکامل این رویکرد می شود. در یک مجموعه کوچکتر، مثلاً یک شرکت تابع، پیاده سازی راهکار ERP که بیشترین تناسب را با نیازهای خاص آن مجموعه کوچک داشته باشد و تحت تأثیر نیازهای پیچیده ی سازمان اصلی و مادر بیش از اندازه بارور نشده باشد؛ کاری بسیار معقول و سودمند می باشد.

 

مشکلات موجود در مدیریت شبکه تابعه از یک سیستم مادر

چنانچه قصد دارید شرکت های تابع خود را هم سطح سیستم ERP سازمانی موجود دربیاورید؛ با مشکلاتی از این قبیل روبرو می شوید:

- سطوح بالایی از پیچیدگی ها و هزینه های فناوری اطلاعات

- عدم اثربخشی عملیاتی

- هزینه های بالای عملیاتی در شرکت های تابعه

دشواری در یکپارچه سازی اکتسابات جدید

 

مختصری از برنامه های سازمانی؛ با توجه به نیازمندی ها

بطور معمول سازمان های جهانی به برخی فرایندها با بیشترین میزان سفارش سازی های کسب و کاری، وابسته هستند و پس از گذشت سال ها توسعه یافته اند. راهکارهای محلی توسط تیم های IT و در محل، سفارش سازی می شوند و به ایجاد و ساخت مزیت های رقابتی که موفقیت آنها را موجب می گردد، می پردازند. مثلاً فرایند تولید را در نظر بگیرید که راهکارهای مخصوص صنعت یا عملکردی که مورد نیاز شرکت تابعه نمی باشد، را بکار می گیرد.

ضمناً شرکت تابع ترجیح می دهد که عملکردی چابک و سریع داشته باشد. نیازهای آنها با سیستمی که بهترین روش های استاندارد را بکار می گیرد و یادگیری و نگهداری آن نیز آسان است؛ تا حدودی متناسب تر است. در اینجا باید راهکاری مدنظر قرار گیرد که مبتنی بر ابر بوده و بآسانی مقیاس پذیر می باشد.

 

نرم افزار ERP جام پرسیا

 

ERP دولایه ای دَریست بسوی صنعت نسل چهار...

هرچند کلیه شرکت ها بدنبال بهره مندی شرکت های تابعه از این استراتژی هستند؛ چنین رویکردی توانسته است شرکت های تولیدی که در حال پیشروی بسوی صنعت نسل چهار هستند را نیز یاری برساند.

تکنتولوژی مبتنی بر صنعت نسل چهار، نوید بروزرسانی شرکت های متصل، یکپارچه و سازمانی هوشمند را با خود بهمراه داشته است.



***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***
 

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resources planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resources Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resources Management ( HRM

. برنامه ریزی منابع تولید ( Manufacturing Resources Planning ( MRP

. مدیریت فرایندهای کسب و کار ( Business Process Management ( BPM

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیریت وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboard)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

۲۴ خرداد ۰۰ ، ۱۰:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
jam erp

مزیت های CRM برای مدیریت فروش؛ حفظ و مدیریت پایگاه مشتریان

متُدهای مدیریت ارتباط با مشتریان قادرند شرکت ها را در رُشد و ماندگاری مشتریان یاری برسانند.

 

مزایای CRM برای مدیریت فروش چیست؟ CRM چگونه می تواند برای پیاده سازی اقدامات مؤثر در مدیریت مشتریان، به بهترین شکل ممکن بکار گرفته شود؟

این واقعیت که وفاداری مشتری نه تنها بسیار مهم می باشد؛ بلکه در مقایسه با جذب مشتریان جدید نیز تنها ضرورت به اثبات رسیده، بشمار می آید. بهرحال چیزی که امروزه شاهد هستیم تصدیق این مطلب است که وجود فلسفه مشتری مداری در هر صنعت واقعی به اندازه ای مهم است که نتایج کسب و کار می توانند بواسطه آن و با ترویج روابط، بصورت اصولی بهبود یابند. همچنین اگر جذب مشتری جدید در مقایسه با حفظ آن دارای هزینه ای پنج برابری می باشد؛ با این حساب قانون اول در هر کسب و کاری باید براساس سرمایه گذاری جهت ساخت روابط ارزشمند، کاهش ریسک حاصل از ترک مشتریان و به حداقل رساندن یا پرهیز از هزینه های اضافی، ابداع گردد.

هر مصرف کننده ای  در نقاط  تماس موجود درهر مرحله از مسیر خرید که توسط برند کسب و کار طراحی شده است، ارزشمندترین اثرات اطلاعاتی را از خود بر جای می گذارد: نه تنها داده های شخصی مجاز به شناسایی می باشند؛ بلکه داده های کیفیتی و کمیتی نیز تعریف می گردند و تجارب حاصل در صورتی که بدرستی تفسیر شوند، به مصرف می رسند. در میان ابزارهایی که امروزه جهت مدیریت پایگاه مشتریان در دسترس قرار دارند و نیز گنجینه ارزشمندی از اطلاعات ذخیره شده، حضور اپلیکیشن های CRM بسیار چشمگیر بنظر می آیند.   

هرچند هدف اصلی افزایش وفاداری مشتریست؛ اما چگونه می توانیم پتانسیل موجود در پایگاه مشتریان را به منظور بقاء آنها مورد استفاده قرار دهیم؟

 

نرم افزار CRM جام پرسیا 

 

به شناخت مشتریان خود بپردازید؛ فرصت های تماس را چند برابر سازید، و به فعال سازی حیاتی ترین کانال های ارتباطی بپردازید.

مدیریت پایگاه مشتریان به بهترین شکل ممکن در هر سازمان و بازاری، ازمهم ترین اولویت ها به حساب می آید. برای کسب چنین رویکردی، هیچ قانون مشخصی وجود ندارد و لازم است هر پایگاهی با توجه به نیازمندی های مشخص کسب و کار ایجاد شود. سعی ما بر این است که با در نظر گرفتن این اصل، بهترین تجارب را در قالب یکسری پیشنهادات ارائه دهیم.

 

 - مشتریان فعلی و بالقوه خود را شناسائی کنید.

در اختیار داشتن دانش عمیقی از مشتریان می تواند شما را در درک نیازهای آنها و توسعه سرویس های مفیدتر، توانمند سازد. در صورتی که قادر باشید از تحقق خواسته های آنها (حتی بهترین درخواست ها!) چشم بپوشید و یا به پیش بینی آنها بپردازید، طراحی جذاب تری از تجارب مشتری برایتان میسر می گردد؛ می توانید حس کنجکاوی را زنده نگاه دارید و به پرورش اعتماد بپردازید. 

 

 

***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resources planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resources Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resources Management ( HRM

. برنامه ریزی منابع تولید ( Manufacturing Resources Planning ( MRP

. مدیریت فرایندهای کسب و کار ( Business Process Management ( BPM

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیریت وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboard)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

۲۴ خرداد ۰۰ ، ۱۰:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
jam erp

مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی

امروزه لازمه موفقیت هر کسب و کاری، برخورداری از وب سایتی حرفه ای و بروز است. بدون شک بقاء یک کسب و کار به میزان حضور آن در فضای مجازی و نشر اطلاعات جدید بستگی دارد. هدف از این مقاله، آشنایی شما خواننده عزیز با اصول ابتدایی و مهم راه اندازی وب سایت است. با ما همراه باشید...

 

راه اندازی وب سایت دارای مراحل مختلفی است که در اینجا سعی کرده ایم آنها را برای شما شرح دهیم. اما مهم ترین نکته کلیدی که باید در ابتدا در نظر بگیریم؛ این است که تبادل اطلاعات با کارفرما در مراحل مختلف انجام کار بسیار ضروری می باشد.

 

مراحل اصلی راه اندازی وب سایت عبارت اند از:

  1. ثبت دامنه
  2. خرید " هاست " مناسب
  3. طراحی سایت
  4. پشتیبانی سایت
  5. گرافیک سایت
  6. خدمات سئو سایت
  7. تولید محتوا
  8. بقاء سایت 

 

 خرید و ثبت دامنه

اولین قدم در راه اندازی وب سایت، انتخاب نام سایت و ثبت دامنه آن است. دامنه  در واقع آدرس ورود به وب سایت شما خواهد بود و از هر کجای دنیا در دسترس می باشد. نام دامنه می تواند پسوند های مختلفی داشته باشد و طبق سلیقه و نیاز کاربر قابل انتخاب می باشد.

 

خرید " هاست"

دومین مرحله در راه اندازی یک وب سایت ، انتخاب هاست و خرید آن می‌باشد. سرویس های میزبانی وب انواع مختلفی دارند. هاست وب می تواند بر روی سرور های لینوکس و ویندوز ایجاد گردد و از نظر کارائی ، هزینه ، و نیز سهولت در استفاده با یکدیگر متفاوت می باشند.

 

طراحی سایت

سومین قدم در راه اندازی وب سایت ، طراحی وب سایت و انتخاب یک سیستم مدیریت محتوا مناسب است.

 

پشتیبانی سایت

پشتیبانی سایت شامل موارد زیر می باشد که هر کدام از اهمیت خاصی برخوردارند:

 

  • بروز رسانی منظم هسته اصلی و قالب های بکار رفته در سایت
  • رفع ایرادات موجود در قالب ها و افزونه های سایت
  • افزایش سرعت سایت و همخوانی با تکنولوژی های جدید جهت نگارش سایت
  • تنظیمات امنیتی سایت برای ایجاد سپر امنیتی و جلوگیری از هک شدن سایت

 

گرافیک سایت

در ابتدا با این سؤال مواجه می شویم که:

چرا طراحی گرافیک سایت بسیار مهم است؟!

طراحی گرافیک سایت به اندازه محتوای آن قابل توجه است. اگر شما یک وب سایت با طراحی مناسب گرافیکی داشته باشید، می توانید مخاطبان بسیاری را جذب وب سایت خود کرده و در ادامه آن ها را به مشتری مبدل سازید. وب سایت هایی که از گرافیک خوبی برخوردار نباشند برای بازدیدکنندگان هم جذاب نیستند. موفقیت سایت شما در زمینه گرافیک به قرارگیری مؤثر و کارآمد عناصر در وب سایت شما بستگی دارد. برخورداری از مناسب ترین گرافیک سایت نه تنها می تواند کاربران را به سمت خود جلب کند؛ بلکه باعث می شود وب سایت شما در ابعاد خود از نظر طراحی، به یک سایت عالی تبدیل شود.

 

 

طراحی ها در سایت شامل موارد زیر می باشند:

 

  • طراحی اسلایدر (برای سایت)
  • طراحی بنر (برای سایت)
  • طراحی بنر متحرک (گیف)
  • طراحی پست اینستاگرام
  • طراحی استوری اینستاگرام
  • طراحی صفحه فرود (لندیگ پیج)
  • طراحی ایمیل مارکتینگ
  • طراحی عناصر گرافیکی سایت

 

طراحی عناصر گرافیکی سایت

یک وب سایت زمانی تکمیل می‌شود که دارای کد های بهینه باشد، از محتوای عالی برخوردار باشد و نیز در لایه گرافیکی آن، از ترکیب رنگ و عناصر زیبا استفاده شود؛ چرا که رسانه های اینترنتی راهی جز ایجاد ارتباط بصری با کابران ندارند. با توجه به این امر، نیاز روز افزون مدیران کسب‌ و کار‌‌‌ به خدمات گرافیکی زیبا و مطابق با جدید ترین متد های طراحی بچشم می خورد ، لذا وجود یک طراح متخصص و مطابق با سلیقه شما بعنوان نیاز اساسی احساس می گردد.

 

 

***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

۱۱ خرداد ۰۰ ، ۱۶:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
jam erp

نرم افزار ERP و اهمیت آن در دوران شیوع

راهکارهای ERP با مشترک ساختن بخش های متعدد کسب و کار و ادامه فعالیت به صورت نیرویی منسجم توانسته اند راهکاری موثر را ارایه دهند.

 

سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) از مدت ها قبل حُکم ستون فقرات کسب و کارها را داشته اند. شیوع کووید 19 تنها توانسته است نقش سیستم های ERP را در کمک به شرکت ها جهت مقاومت در برابر فشار قابل ملاحظه حاصل از همه گیری، نمایان تر سازد و کسب و کارها بدینوسیله می توانند به موقع با تقاضاهای مشتری مواجه شوند. کارکنان در شرایط فعلی مجبورند در خانه به ادامه فعالیت بپردازند؛ چرا که ملزم به رعایت فاصله اجتماعی هستند. و سیستم های ERP نیز به همان میزان نقش مهمی را در فعالیت بی عیب و نقص آنها و همچنین در هر موقعیت جغرافیایی، ایفاء می کنند. از طرفی این سیستم ها عملکردهای اصلی در سرتاسر بخش ها را مدیریت می کنند؛ عملکردهایی از جمله فروش، بازاریابی، اموال و حسابداری، زنجیره تأمین و مدیریت فروشندگان را تسهیل می سازند و منجر به حفظ ارتباطات درازمدت و مستحکم با مشتریان می شوند.

 

اهمیت نرم افزار ERP در شیوع

 

موج دوم حاصل از همه گیری سرتاسری به این صورت است که ویروس هیچ نشانه ای مبنی بر کاهش بیماری از خود نشان نمی دهد. روزانه افراد زیادی به این بیماری مبتلا می شوند و آمار مرگ و میر نیز به سرعت افزایش می یابد. این بدان معناست که فرهنگ دورکاری شاید تنها در آینده مفهومی ناآشنا باشد. راهکارهای ERP با مشترک ساختن بخش های متعدد کسب و کار و ادامه فعالیت به صورت نیرویی منسجم توانسته اند راهکاری مؤثر را ارائه دهند.

این مقاله در تلاش است نشان دهد که سیستم های ERP چگونه می توانند در شرایط همه گیری سودمند واقع شوند و چه آینده ای را در پیش خواهند داشت.

 

وابستگی به راهکارهای ابری ERP به شدت افزایش می یابد.

راهکارهای محلی ERP درواقع سیستم های نرم افزاری قدیمی هستند که به سرمایه گذاری چشمگیر سخت افزاری و زیرساختی نیاز دارند. بزرگترین نقطه ضعف آنها، سکون و عدم تحرک می باشد؛ بدین معنا که کارکنان نمی توانند بوسیله تلفن همراه یا سایردستگاه های هوشمند خود به آنها دسترسی داشته باشند. فروشنده ای را در نظر بگیرید که باید به جمع آوری اسناد مهم مشتری بپردازد. در چنین شرایطی لازم است که وی به محل حضور مشتری برود؛ کاغذهای موجود را جمع آوری کند، به دفترکار خود بازگردد و کلیه اسناد را در سیستم ERP بارگذاری کند.

متأسفانه تقریباً تمامی کشورها با زنجیره ای از تعطیلی های گسترده مواجه شدند و تسهیلات حمل و نقل تحت تأثیر آن، بشدت محدود شد؛ جابه جایی از مکانی به مکان دیگر عملاً غیر ممکن شد. شرایط کنونی با رُشد حضور سیستم های ERP مبتنی بر ابرمواجه است؛ سیستم هایی که کسب و کارها را قادر می سازند حتی در دورترین موقعیت های جغرافیایی نیز به فعالیت بپردازند. حال بیایید به مثالی که در قسمت پیش به آن پرداختیم، بازگردیم و خواهیم دید که نرم افزار ERP مبتنی بر ابر فروشنده را قادر می سازد تنها با حضور در محل کار خود، به جمع آوری و بارگذاری اسناد مشتری بپردازد.

 

علاوه بر این، سیستم های ERP مبتنی بر ابر شامل مزیت های دیگری نیز می شوند؛ که عبارت اند از:

- سیستم های ERP مبتنی بر ابر امکان بررسی جامع تری از موجودی و انبار را برای کلیه ذینفعان کسب و کار فراهم می سازند.

- سیستم های ERP مبتنی بر ابر گزارش های بلادرنگ را با پرسنل مجاز به اشتراک می گذارند و بدین وسیله آنها را در ایده پردازی استراتژی های مؤثر، یاری می رسانند.

- سیستم های ابری، کسب و کارهای کوچک را قادر می سازند بدون سرمایه گذاری چشمگیر در نیروی کار و هزینه های سخت افزاری، فعالیت با سیستم ERP را شروع کنند.

- بروزرسانی این سیستم ها با سرعت هر چه تمام تر و بدون کوچکترین اختلال در تولید یا آسیب پذیری های امنیتی ، انجام می شود.

- سیستم های ERP مبتنی بر ابر کسب و کارها را قادر به توسعه پذیری سریع تر، می سازند.

- این سیستم ها، کسب و کارها را در کاهش اثرات کربنی یاری می رسانند.

 

 

***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

۰۶ خرداد ۰۰ ، ۱۰:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
jam erp

گذر از حکایت های ERP

هیچ زمانی بهتر از امروز برای استقرار راهکار ERP وجود نداشته است. راهکارهای امروزی از نظر میزان پیشرفت تکنولوژی، قابلیت بالایی دارند و پیاده سازی و کار با آنها بسیار آسان شده است.

 

در گذشته نرم افزارERP به دلایلی از جمله پیچیدگی، عملکرد بد و هزینه بالا، از  اعتبار خوبی برخوردار نبود. از سویی تولیدکنندگان و سایر شرکت ها نیز به این فکر افتادند که نصب یا بروزرسانی راهکار ERP خود را با توجه به ضرورت امروزی آن به انجام برسانند.

سرویس ها و نرم افزار ERP در سال های اخیر بطرز چشمگیری بهبود یافته اند. هزینه آنها بالا نیست و نیز پیاده سازی آنها هیچ ارتباطی به سن و سال ندارد. استفاده از ERP نیز بسیار آسان شده است.

حال بیایید به چهار حکایت متداول که حول پیاده سازی ERP تأکید دارند و نیز چگونگی غلبه بر این حکایات، نگاهی بیاندازیم.

 

حکایت اول: بدترین حالت ممکن زمانی است که پروژه های ERP با مشکل مواجه می شوند.

عنوان خرابی پروژه های ERP تحریک آمیزترین روش برای اشاره به شکست آنها می باشد. اما اگر بخواهیم به درک درستی از شکست برسیم لازم است در ابتدا اهداف اولیه از یک پروژه خاص را بخوبی بشناسیم. ممکن است دلایل اجرای پروژه ERP بسیار منحصربفرد باشد یا عمومی بنظر برسد؛ اما معمولاً چهار زمینه را شامل می شود:

 

- توسعه برند (نام تجاری)

- بهبودی در سود بیشتر

- افزایش معاملات و گردش مالی

- همسو سازی حاکمیت

 

سؤالات اصلی بهنگام ارزیابی راهکارهای ERP باید پیرامون ارتقاء یا حفاظت از چهار زمینه فوق  مطرح گردد؛ لازم است بازگشت سرمایه (ROI) به اثبات برسد و میزان سرمایه مورد نیاز نیز باید مشخص باشد.

اگر بازگشت سرمایه از تاریخ شروع و پایان مشخصی برخوردار نباشد، پس وجود خارجی ندارد و فاقد اعتبار می باشد. این بدان معناست که لازم است به تحقیق و بررسی بیشتری بپردازیم.

پیاده سازی ERP از دیدگاه یک ارائه دهنده سرویس زمانی با شکست مواجه می شود که هیچ جوابی برای سؤالات مهم وجود نداشته باشد و یا اینکه اهداف اولیه ازهمان ابتدا تحقق یابند.  

از طرفی لازم به ذکر می باشد که مزیت های ERP تنها در آسان سازی فعالیت های کسب و کار و کاهش هزینه ها خلاصه نمی شود. حتی اگر یک سیستم ERP  پیاده سازی مشکوکی داشته باشد؛ باز هم می تواند  با بهبودسازی اثربخش و کنترل فرایندهای کسب و کار، شرکت ها را در خدمت رسانی بهتر به مشتریان یاری رساند.

 

 

حکایت دوم: میلیون ها دلار صرف پیاده سازی ناموفق ERP شده و از میان رفته است.

این حکایت باید زمینه سازی شود. هرچیزی می تواند اشتباه باشد؛ حتی زمان و دامنه ای که مشخص شده باشند، اما چیزی که در اینجا اهمیت زیادی دارد؛ ارتباط میان مشتری و ارائه دهنده سرویس است. ارتباط موجود میان آنها باید شفاف باشد و لازم است در مدت زمانی که با یکدیگر در تعامل بسر می برند؛ حول دامنه و اهداف پروژه اتفاق نظر داشته باشند و در ادامه، اجرای پروژه تا انتها را تقویت سازند.   

 

 

***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

۰۳ خرداد ۰۰ ، ۱۲:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
jam erp