سیستم مدیریت قوانین کسب و کار به مثابه انباری مرکزی برای قوانین کسب و کار رفتار می کند. صاحبان تصمیم گیری و کارکنان IT در راستای توسعه، تفسیر و ویرایش قوانین در محیطی واحد با یکدیگر همکاری می کنند. با ما همراه باشید.

 

 

سیستم مدیریت قوانین کسب و کار (BRMS) چیست؟

 

 

سیستم مدیریت قوانین کسب و کار (BRMS) برای توسعه، ذخیره سازی، ویرایش و اجرای قوانین کسب و کار بکار گرفته می شود. قوانین کسب و کار احکامی منطقی هستند که قادر به تشخیص الگوهای رفتاری و عملکرد کسب و کار می باشند. بعنوان مثال، اگر کاربری از ادامه ی عضویتش منصرف گردد، به سیستم مدیریت ایمیل ارسال می شود. این قوانین می تواند در اسناد فرایند نوشته شده باشد یا در کد برنامه جاسازی شده باشد. این روش پیاده سازی قوانین به دلیل بروزرسانی یا تغییر با مخاطراتی همراه می باشد.

 

erp

سیستم مدیریت قوانین کسب و کار به مثابه انباری مرکزی برای قوانین کسب و کار رفتار می کند. صاحبان تصمیم گیری و کارکنان IT در راستای توسعه، تفسیر و ویرایش قوانین در محیطی واحد با یکدیگر همکاری می کنند. سیستم مدیریت قوانین کسب و کار (BRMS)، به کسب و کارها امکان انجام خودکار وظایف، افزایش پایداری و کم کردن زمان تغییرات،یاری می رساند.

 

فروشندگان سیستم مدیریت قوانین کسب و کار، ابزاری را در راستای توسعه، پیگیری و ویرایش قوانین کسب و کار وضع می کنند. این ابزارها برنامه نویسان و غیر برنامه نویس را پشتیبانی می کنند. فروشندگان همچنین موتوری را برای شبیه سازی و اعتباربخشی قوانین کسب و کار قبل از اجرای آنها، فراهم می نمایند. هنگامی که قوانین کسب و کار تکمیل شد، سیستم مدیریت قوانین کسب و کار، قوانین را به سایر سکوها بسط می دهد و به کاربران این اجازه را می دهد تا قوانین خود را به صورت منبعی واحد دربیاورند.

 

***جهت مشاهده ی ادامه ِ مطلب اینجا کلیک کنید***

 

جویا افزار ماندگار پرسیا (جام)

 

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی

 

•  برنامه ریزی منابع سازمانی ( Enterprise resource planning  ( ERP

 

•  مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

 

•  مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

 

•  مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

 

•  مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

 

•  مدیریت منابع تولید  ( Manufacturing Resource Management ( MRP

 

•  مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

 

• انبار داده ها ( Data Warehouse ( DW

 

• داده کاوی ( Data Mining ( DM

 

 

درصورت نیاز با ما تماس بگیرید 

 

*** 02188844244 ***

 

 

جهت پیام دادن در واتساپ روی عکس زیر کلیک کنید