در این مقاله به 9 نکته ی کلیدی برای بالا بردن عملکرد راهکار ERP در دورانی که دورکاری به حالتی طبیعی مبدل گشته است، اشاره شده است... با ما همراه باشید.

 

 

 

9 روش جهت تقویت سیستم برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) در دوران دورکاری

 

 

از زمانی که کارکنان به جهت پائین آمدن منحنی رشد کرونا ویروس در خانه مانده اند، اکثر سازمانها برای اولین بار سیستم برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) را دریک اکوسیستم دورکاری استفاده می کنند. با آنکه ارتباط از راه دور در میان برخی از کارکنان ایالات متحده متداول گشته است، هرگز تلاشی درجهت آزمایش آن در مقیاسی وسیع ترو یا اجرایی سریع، انجام نشده است.

 

شرکتها حتی شاید نتوانند با ایجاد برنا مه های دورکاری، سیاستهایی خاص برای سیستمERP و کارکنان ایجاد و یا بروزرسانی کنند. فقدان برنامه های دورکاری باعث ایجاد اختلالاتی از جمله  مشکلات در ارتباط، کاهش سودمندی، مشکلات گزارش به موقع، مسدود شدن امورمالی، و بالا رفتن خطرات امنیت سایبری می شوند.

 

ارتقای سیستم ERP همگام با اصل حقیقت دورکاری در این مقطع اززمان نیازمند ارزیابی ، بروزرسانی و خودکار بودن فرآیندها و فناوریها و همچنین، اطمینان از آموزش کافی کارکنان  در هنگام پیچیدگی در انجام کلیه ی وظایف خارج از محیط کارشان می باشد.

 

در ادامه، به 9 نکته ی کلیدی برای بالا بردن عملکرد راهکار ERP در دورانی که دورکاری به حالتی طبیعی مبدل گشته است، اشاره شده است.

 

erp

 

1- تقویت دورکاری و بهره وری

 

از همین حالا مطمئن شوید که فناوریهای صحیح دورکاری، فرآیندها و آموزش های بموقع در جای درست خود قرار گرفته اند و عملکرد صحیح آنها، از اصلی ترین اولویت ها در کسب و کارها می باشد. بروز رسانی سیاست های دورکاری برای کمک به بهره وری کارمند و تداوم کاری وی در زمان قطعی خدمات اینترنتی و سایر مشکلات ارتباطی، ضروری می باشد. همچنین کسب و کارها نیازمند ایجاد دسترسی به فرآیندهای کاری از راه دور یا  بروزرسانی دسترسی ها و همچنین تست ارتباطات شبکه ای و عملکرد VPN می باشند.

 

کارکنان اصلی شرکت نیازمند دسترسی اینترنتی برای کاربردهایی با پهنای باند بالا مانند ویدئوکنفرانس و همچنین پشتیبانی سیستم ERP می باشند. بهره مندی هرچه سریعترکارکنان از دستورالعمل ها ی ضروری و تجهیزاتی مانند لپ تاپ و تلفن های هوشمند جهت امنیت شبکه خانگی و حفاظت از اطلاعات مهم و داده ها مانند حساب فروشنده، بسیار مهم می باشد.

 
erp

 

لازم می باشد تا کسب و کارها در راستای حفظ بهره وری، ابزارها و سیاست هایی را بکار بگیرند تا کارکنان در خانه بتوانند بدون هیچ گونه مشکلی به همکاری با تیم های اینترنتی ادامه بدهند. سازمان ها همچنین لازم است تا گردش کاری مشترک با سیستمERP ایجاد بکنند و سپس کارمندان خود را مطابق با فرآیندهای جدید و پروتکل های امنیتی آموزش بدهند.

 

ازجمله نکات مهم دیگر، امنیت سایبری می باشد. علاوه بر خطرات مربوط به توانمندی های بالای کارکنان فناوری اطلاعات ، موضوعات تهدیدآمیزدیگری از جمله جدیدترین حملات فیشینگی این روزها، خطر کروناویروس، کارکنان را دستخوش پریشان احوالی می کند. ضروریست که سازمانها بازنگری ای  در امنیت سایبری خود و برنامه های حفظ حریم خصوصی برای اطمینان از تحکیم پایه های سیاست رمزعبور، انتقال امن فایل ها و برنامه های پاسخگویی به اتفاقات نابهنگام جهت اطمینان از اینکه هر مؤلفه ای در جای خود قرار گرفته است و در دنیای دورکاری این روزها بخوبی کار می کند، داشته باشند.

 

***جهت مشاهده ی ادامه ی مطلب کلیک کنید***

 

جویا افزار ماندگار پرسیا (جام)

 

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی

 

•  برنامه ریزی منابع سازمانی ( Enterprise resource planning  ( ERP

 

•  مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

 

•  مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

 

•  مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

 

•  مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

 

•  مدیریت منابع تولید  ( Manufacturing Resource Management ( MRP

 

•  مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

 

• انبار داده ها ( Data Warehouse ( DW

 

• داده کاوی ( Data Mining ( DM

 

 

درصورت نیاز با ما تماس بگیرید 

 

*** 02188844244 ***

 

 

جهت پیام دادن در واتساپ روی عکس زیر کلیک کنید