اینترنت اشیاء می تواند به خوبی با راهکار ERP ابری شرکتهای متوسط، کار کرده و براحتی با انبوهی از سنسورها و پردازش حجم عظیمی از داده انطباق پیدا کند. این راه حل، برای شما امکان ایجاد گزارشاتی با جزییات بالا فراهم نموده و به تحلیل کارکردها با استفاده از هر داده‌ی درک شده و قابل‌تصور، کمک خواهد کرد. باما همراه باشید...

 

 

چگونه ERP ابری در مقیاس های مختلف اینترنت اشیاء صنعتی (IIoT) را در فرایند تولید بکار می گیرد

 

کامپیوترها و خودکارسازی فعالیت‌ها به بخشی مهم در خط تولید مبدل گشته‌اند، در حقیقت آنها امضای توسعه فناوری بودند که موج سوم انقلاب را شکل داد. در ادامه، صنعت نسل چهارم بر مبنای آنچه قبلا بوده و ارتقای آن با استفاده از سیستمهای هوشمندی که با داده و یادگیری ماشین تقویت می شود، وارد گردید.

 ERP

 

عنصر کلیدی این پیشرفت، ظهور اینترنت اشیاء (IoT) بود. (به سناریوهایی مختلفی که در آن هر روز اشیاء زیادی به اینترنت متصل می‌شود ، اشاره می‌کند، ولی اینترنت اشیاء صنعتی به‌عنوان رخدادی جادویی قلمداد می‌گردد). این سنسورها، ابزارها و دستگاه‌های متصل (که با یکدیگر بصورت شبکه ای متصل می باشند)، به داده‌ها این امکان را می‌دهند که در راستای افزایش سودمندی و بهره‌وری تحلیل و مبادله شوند.

برای آن دسته از موارد تشدیدکننده کسب‌وکار، مزایای این پیشرفت در همین‌جا محسوس می‌باشد درحالی‌که برای سایرین به‌عنوان بهترین انتخاب جهت استفاده در موضوعاتی شخصی و یا صنعتی تلقی می‌گردد.

هر کسب‌وکاری اهداف موردنظر خودش را که می‌تواند اطلاعاتی هدفمند از عملکرد روزانه‌شان باشد، دنبال می‌کند. با اتصال به اینترنت، آنها می‌توانند اطلاعات را در مسیری سودمندجمع‌آوری و تجزیه‌وتحلیل کنند.

 

امکانات بی‌پایان جهت استفاده

یکی از موارد شگفت‌آور درباره‌ی اینترنت اشیاء امکانات بی‌پایانی می‌باشد که این تکنولوژی دارا می‌باشد. به‌عنوان‌مثال با به‌کارگیری سنسورها، جمع‌آوری داده‌ها در کلیه‌ی تجهیزات سالم کارخانه، پیش‌بینی زمان خرابی‌ تجهیزات قبل از به وقوع پیوستن آن‌ها میسر می‌گردد. خرابی تجهیزات، ظرفیت بهره وری کارخانه را به طور متوسط بین 5 تا 20 درصد کاهش می دهد. خرابی‌هایی غیرمنتظره‌، هزینه ای بالغ بر 50 میلیون دلار در سال بر خطوط تولیدی تحمیل می کند. با تعمیر و تغییر وضعیت دستگاه ها از حالت غیر فعال به حالت فعال، در زمان و سرمایه صرفه جویی می شود.

اینترنت اشیاء می تواند به خوبی با راهکار ERP ابری شرکتهای متوسط، کار کرده و براحتی با انبوهی از سنسورها و پردازش حجم عظیمی از داده انطباق پیدا کند. این راه حل، برای شما امکان ایجاد گزارشاتی با جزئیات بالا فراهم نموده و به تحلیل کارکردها با استفاده از هر داده‌ی درک شده و قابل‌تصور، کمک خواهد کرد. همچنین شما را قادر می‌سازد تا هرگونه ناهنجاری در عملکرد را قبل از اجرا، بیابید و با آن به صورت فعالانه برخورد نمایید.

بنابراین همان‌طور که مشاهده می‌کنید امکانات، بی‌پایان است.

 

***جهت مشاهده ی ادامه مطلب اینجا کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ