آینده‌ی ERP ، ابر می‌باشد. از طرفی آینده‌ی ERP ابری مقوله‌ای متفاوت می‌باشد. با وجود این تمایز، هر دو موضوع جالب‌توجه می‌باشند. با ما همراه باشید...

 

 

چرایی تداوم کار با مدل ابری

همگام با پیشرفت روزافزون ERP ابری، بسیاری از شرکت‌ها دغدغه های حفظ حریم خصوصی را به کنار می‌گذارند و در مسیر انطباق با نرم‌افزار ERP پیش می‌روند. کسب‌وکارهای کوچک و متوسط سریع‌تر از سایرین پذیرای راه کارهای ابری می‌باشند، درحالی‌که سازمان‌های بزرگ‌تر تحت تأثیر پیچیدگی‌شان همچنان در پس سایرین متوقف گشته‌اند. بسیاری از شرکت‌ها نیز خواستار حفظ جایگاه فعلی خود می‌باشند.  

ERP

آینده‌ی ERP در واقع بازتابی از آینده‌ی کسب‌ وکار می‌باشد. همگام با جهان و بهره‌مندی از تلفن‌های هوشمند و داده‌های محوری بالاتر، بیشتر از همیشه نیازمند راهکارهای در دسترس ERP به منظور پشتیبانی از عملکرد خود می‌باشیم. همانا این نیازمندی به معنای راهکار ابری ERP می‌باشد که سیستم‌های محلی و موروثی از انجام عملکردی مشابه عملکرد آن عاجز می‌باشند.

 

عملکرد منعطف

لازم به یادآوری می باشد که تمامی انتقالات ابری به یکباره انجام نمی‌گیرند. بسیاری از شرکت‌ها عملکرد مالی را به‌عنوان نقطه‌ی شروع در نظر می‌گیرند. درمرحله ی بعد و با جلب اعتمادشان، به سراغ عملکردهای دیگر از جمله مدیریت پروژه و زنجیره‌ی تأمین می‌روند. برای آن دسته از شرکت‌های متوسط که گزینه‌ی کل مجموعه در قالب یک بسته را انتخاب و سرمایه‌گذاری می‌کنند، این فرایند بسیار راحت‌تر می‌باشد چرا که در سیستم ERP تمامی عملکردها از ابتدا مشخص می‌باشند.

چنین محصولاتی به آن شکل که می‌بایست، شناخته شده نیستند. به‌عنوان‌ مثال، اپلیکیشنی تحت عنوان Business By Design، با وجودی که یکی از مؤثرترین راه کارهای جامع برای متوسط بازار می‌باشد در عین حال از قابلیت‌های نسبتاً کمی برخوردار می‌باشد. بااین‌حال، ذکر این مثال گویای این مطلب می‌باشد که مطالبه کنندگان تکنولوژی نوین در آینده چه توقعاتی از ابر خواهند داشت.

 

ERP در قالب یک بسته

گزینه‌ی کل مجموعه در قالب یک بسته، بیشتر مورد استقبال شرکت‌هایی متوسط با تعداد 50 الی 1000 کارمند قرار می گیرد که نیازمندی‌های پیچیده‌ی شرکت‌های بزرگ‌تر (شرکت هایی که اغلب به دنبال راهکارهای سفارش سازی بیشتر سیستم‌های محلی خود می‌باشند) را دارا نمی‌باشند. ارائه‌ی یک مقایسه‌ی سازنده برای روشن ساختن این مفهوم، دستگاه جداسازی غلاف از قهوه می‌باشد. غلاف قهوه خوشمزه است و بسیاری از عناصر موردنظر را در عین سادگی و استفاده‌ی آسان دارا می‌باشد. بااین‌حال سفارش مشتریان در اغلب مواقع چیزی فراتر از آنچه که می پسندند، می‌باشدو این مسیری ایده‌آل است چرا که انتخاب آنها می‌باشد.

 

ERP

 

آینده ERP ابر، تکنولوژی‌های اخلالگر

تمایل به شنیدن خواسته‌ی کاربران و بهبود زندگی آنها به‌عنوان یک اصل مهم در مسیر تولید، هر ساله پیشرفت‌های جدیدی را به همراه خواهد داشت. بسیاری از این پیشرفت‌ها با تکنولوژی‌های اخلالگری همچون هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی قابل‌دسترسی خواهند بود.

آرمان بهترین شرکت‌های ابری ارائه‌دهنده‌ی تکنولوژی‌ها این می باشد که به جای یافتن مشکلاتی سازگار با راهکار فناوری پیشرفته‌شان، مزایایی محسوس در کسب‌وکار و صرفه‌جویی در وقت کاربررا به همراه داشته باشند. (در آینده به این مبحث خواهیم پرداخت)

 

***جهت ادامه ی مطلب اینجا کلیک کنید***

 

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ