توانایی ERP در نظارت بر سازمان‌ها، کاهش ضایعات و بسط منافع شما، بهره‌مندی از یک سازمان خوب برای سازمان‌های مختلف را ضروری کرده است. با ما همراه باشید ...

 

 

نرم ‌افزار مدیریت رستوران مبتنی بر CLOUD ERP

 

از دیدِ افراد غیرمرتبط، مفهوم صنعت رستوران ممکن است به‌سادگی در تهیه‌ی غذا و سرو آن توسط مشتریان خلاصه گردد، اما شروع آن و به‌کارگیری روش‌های مختلف، سرآغاز فرایندهایی پیچیده می‌باشد. از این روی، جای تعجبی ندارد که مدیران و مسئولان رستوران‌ها همیشه در حال تقلا هستند، زیرا سعی آنها ارائه‌ی بهترین خدمات ممکن به مشتریان خود می‌باشد. از چالش‌برانگیزترین مشکلات اکثریت رستوران‌ها در هنگام افتتاح، نظارت بر کسب‌وکار هر بخش می‌باشد. ازآنجاکه امکان کنترل همه‌ی خروجی‌ها و عملیات‌ها به‌آسانی وجود ندارد، شرکت جام پرسیا نرم‌افزار ERP مبتنی بر ابر را به‌ منظور مدیریت رستوران پیشنهاد می‌دهد.

 

ERP

 

نرم‌افزار ERP مبتنی بر ابر، مدیریت نقطه‌به‌نقطه ی همه‌ی خروجی‌ها را فراهم می‌کند و شما را قادر می‌سازد عملیات را از یک نقطه مرکزی کنترل کنید. بااین‌حال با توجه به پیچیدگی مبحث مدیریت، راهکارهای نرم‌افزار ERP مبتنی بر ابر می‌توانند راهکار نهایی به‌حساب بیایند و شما را از تمام دردسرهای کاری در رستوران نجات دهند. توانایی ERP با نظارت بر سازمان، کاهش ضایعات و افزایش سود، آنرا بعنوان یک ضرورت برای سازمان‌ها مطرح نموده است.

صنعت رستوران، صنعتی با تقاضاهایی بسیار در حوزه‌ی خدمات و شروعی ایده‌آل برای بسیاری ازعلاقه مندان به این صنف می‌باشد. به‌طورکلی، تجزیه‌وتحلیل فرایند رستوران ممکن است برای ما آسان به نظر برسد اما با شروع کار در صنعت رستوران، فرایندهای پیچیده آغاز می‌گردند؛ بنابراین جای تعجب ندارد که مدیران و سرپرستان رستوران‌ها همیشه در تکاپو باشند، زیرا سعی می‌کنند بهترین خدمات ممکن را به مشتریان خود ارائه دهند.

 

***جهت مطالعه ی مقاله اینجا کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ