با در اختیار داشتن سیستم مدیریت کسب و کار JAMERP می توانید فرایندهای کسب و کار را خودکار نموده و کلیه ی عملیات کسب و کار شرکت را کنترل کنید. با ما همراه باشید...

 

در طول چند سال گذشته تحول دیجیتال به عنوان یک جابجایی مهم برای کسب‌وکارها بوده است. معمولاً در این مسیر که هر کسب‌وکاری خواهان گذر به آینده است و می بایست آن را طی نماید، موانعی دشوار و علامت سؤال هایی وجود دارد. در سال های اخیر، انتخاب نرم افزاری مناسب از بین حجم انبوهی از پیشنهادهای مختلف در صنعت نرم افزار، برای صاحبان شرکت ها دشوار شده است. هر چند که انتخاب نرم افزاری مناسب برای فرایند انتقال در تحول دیجیتال بشدت چالش برانگیز می باشد، اما مزیت های بکارگیری یک نرم افزار مناسب نیز برای شرکت بی شمار است.

 

 

مدیریت کسب و کار که یکی از مهمترین بخشهای سازمان می باشد، قسمتی است که شرکتها در آن کمتر احساس نیاز به تحول دیجیتال را حس می کنند. هر کسب و کاری که می خواهد از رقبایش جلوتر باشد به دنبال ابزار فناورانه ای است که بتواند با صرفه جویی در زمان و هزینه، او را در صدر قرار دهد. اگر شما نیز خواسته ای مشابه دارید، هم اکنون زمان مناسبی برای بهره مندی از نرم افزار مدیریت کسب و کار جام ( JAMERP ) می باشد.

 

با چشم اندازی 360 درجه، کسب و کارتان را کنترل کنید.

اگر فرایندهای شرکت از کنترل خارج باشد، قادر به تصمیم سازی برای آینده نخواهید بود. از اینرو لازم است بر کلیه ی فرایندهای کسب و کارتان نظارت داشته باشید و با انجام این کار، گام های خود را بسوی آینده تقویت کنید. بویژه در دنیای امروزی، اهمیت نظارت دیجیتالی کلیه ی فرایندهای کسب و کار بیشتر از همیشه به چشم می خورد. مدیریت فرایندهای کسب و کار که تنها با در اختیار داشتنِ ابزارهای فناورانه مناسب ممکن می باشد، می تواند در صورت انتخاب ابزار نامناسب، باعث ایجاد آثار منفی در آینده ی کسب و کار گردد.

با در اختیار داشتن سیستم مدیریت کسب و کار JAMERP می توانید فرایندهای کسب و کار را خودکار نموده و کلیه ی عملیات کسب و کار شرکت را کنترل کنید. امکان ردیابی بلادرنگ کلیه ی مراحل کسب و کار، از مرحله ی فروش گرفته تا صدور صورتحساب،  و صرفه جویی در زمان، برایتان فراهم می گردد. سیستم مدیریت کسب و کار JAMERP و نظارت 360 درجه ای آن، امکان تخمین سود، توزیع صحیح منابع و اثر بخشی بیشتر زمان که در دنیای کسب و کار امروزی از مهم ترین فاکتورها به شمار می روند، را برای شما به ارمغان می آورد.

 

***جهت مطالعه بیشتر کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ