سیستم ERP، نگرشی بروز و یکپارچه از فرایندهای اصلی کسب و کار را به همراه بانک داده های متداول، میسر می سازد. این سیستم به شکلی فوق العاده موثرنقش خود را در تسهیل جریان اطلاعات بین همه فعالیت های کسب و کار و همچنین مدیریت اتصال مابین ذینفعان، به اثبات رسانیده است.

 

به لطف حضور خودکارسازی، سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) در مدیریت حجم انبوهی از فعالیت های کسب و کار و آسان سازی فعالیت های روزانه ی کسب و کار کمک شایانی نموده است.  نکته ی قابل توجه در باب سیستم ERP ، پیرامون خدماتی است که به کسب و کارتان پیشنهاد می دهد. این نرم افزار با هدف فراهم نمودن نگرشی فراگیر بر همه ی جنبه های کسب و کار، فرایندی دقیق و ظریف ایجاد نموده است. سیستم ERP، نگرشی بروز و یکپارچه از فرایندهای اصلی کسب و کار با همراهی بانک داده های متداول را فراهم می سازد. این سیستم به شکلی فوق العاده مؤثرنقش خود را در تسهیل جریان اطلاعات بین همه فعالیت های کسب و کار و همچنین مدیریت اتصال مابین ذینفعان، به اثبات رسانیده است. با کمک سیستم ERP، کسب و کارها نه تنها سودمندی و اثربخشی خود را بهبود می بخشند که متعاقب آن نیز در بهبودی خدمات مشتریان بسیارچابکانه عمل می کنند. این سیستم به مثابه وسیله ای برای یکپارچگی فناوری ها، فرایندها و فعالان کسب و کار عمل می کند. متخصصین نرم افزاری غالباً در درک این مطلب که «قلب هر سیستم ERP چیست»، در شگفتی به سر می برند. بمنظور کسب اطلاعات بیشتر ما را همراهی کنید.

 

 

یکپارچگی اطلاعات

سیستم ERP هنگام سازمان دهی داده ای همانند ابزاری فوق العاده رفتار می کند. عملکرد اولیه ی هر سیستم ERP، سازمان دهی داده هایی است که توسط هر شرکتی و تنها در یک انبار دریافت می گردد.  سیستم ERP به مثابه قطبی مرکزی برای اطلاعات مهم و مورد نیاز بخش های متعدد کسب و کار، به فعالیت می پردازد. این اطلاعات شامل فعالیت های روزانه ی کسب و کار از جمله خرید، حسابداری، و مدیریت پروژه می باشد. با توجه به لازمه ی در دسترس بودن منبعی واحد از داده ها و فرایندی متداول جهت دسترسی به آن، کلیه ی اعضای سازمان قادر به ساخت، ذخیره سازی و بکارگیری داده ها از منابع مشابه هستند. از هنگامی که بروزرسانی بلادرنگ اطلاعات میسر گشته است، در دقیق بودن اطلاعات هیچ گونه تردیدی وجود ندارد. سیستم ERP برای مدیریت فعالیت های روزانه ی کسب و کارها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار می باشد. از نظر کسب و کارها، سیستم ERP حکم منبع سوخت را برای آنها دارد که منجر به فعال بودن سیستم های زیرساختی می گردد.

 

***برای مطالعه بیشتر کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ