امروزه نرم افزار ERP راهکارهای مخصوص صنعتی را ارایه می دهد، و در نتیجه منجر به صرفه جویی زمان و هزینه در دراز مدت می گردد. با ما همراه باشید...

 

 

 

تنوعی بی نظیر از راهکارهای ERP در بازار موجود می باشد ولی ذکر این نکته به این معنا نمی باشد که همه ی این راهکارها گزینه ای مناسب محسوب می شوند. جدی به این موضوع بیاندیشید و لیستی از مشکلات خاص حیطه ی کاری خود و صنعت مربوطه را قبل ازاتخاذ تصمیم نهایی برای خرید نرم افزارمشخص کنید.

 به طور معمول راهکارهای ERP به منظور به خاطر سپردن دامنه ی وسیعی از نیازها و ملزومات صنایع به وجود آمده اند. در طول فرایند پیاده سازی، تیم فناوری اطلاعات ( IT) قادر است مطالعه ای بسیار دقیق از چالش های خاص مشتری را انجام دهد و سپس درباره ی خصوصیات سیستم ERP تصمیم بگیرد.  

در گذشته خرید ERP های عمومی هزینه بردار و اجرای آنها دشوار بود و لازمه ی نگهداری و بروزرسانی آنها، حضور کاملترین تیم متشکل از متخصصین فناوری اطلاعات (IT) بود. به همین خاطر است که اکثر کسب و کارها قبل ازاقدام بمنظور پیاده سازی نهایی، زمان قابل توجهی را به آن اختصاص می دهند.

با گذشت زمان فناوری نیز به تکامل رسید. امروزه نرم افزار ERP راهکارهای مخصوص صنعتی را ارائه می دهد، و در نتیجه منجر به صرفه جویی زمان و هزینه در دراز مدت می گردد. امتیاز فوق العاده ی نرم افزار ERP مخصوص صنعت از این قرار می باشد که کسب و کارها برای تنظیمات صنعتی نیازمند متخصصین فناوری اطلاعات نمی باشند. همچنین با حداقل سفارش سازی یا بدون نیاز به آن، از کلیه فرایندهای کسب و کارمراقبت بعمل می آید.

تحقیقات صورت گرفته نیز بیانگر مواردی مشابه هستند. طبق نظرسنجی که اخیراً توسط بیش از 200 نفر از مدیران اجرایی کسب و کار انجام گرفته است نشان می دهد که آنها نیازمند نمونه ای از نرم افزار ERP هستند که برای محقق ساختن راهکارهای موردنیاز صنعت آنها، ساخته شده باشد.

با پیشرفت فناوری ابری و ادغام ساده آن با سیستم های ERP، نرم افزار ERP ویژه ی صنعت به شتاب بالایی دست یافته است. تنها در سال 2018، سیستم های ERP ابری در برنامه سازمانی رشدی معادل20.7 درصد داشته اند. موسسه برجسته تحقیقاتی فارستر برآورد کرده است که تا سال 2020 تعداد اشتراک های ابری برنامه های کسب و کار بالغ بر 170 میلیارد دلار درآمد خواهند داشت.

حال بیایید با تعدادی ازمزیت های نرم افزار ERP مخصوص صنعت و اینکه چرا کسب و کارها هزینه و زمان زیادی را بدین امر اختصاص می دهند، آشنا شویم.

 

***جهت مطالعه مقاله اینجا کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ