اگر به دنبال ابزار صحیح مدیریت فرایندهای کسب و کار (BPM) هستید، آدرس را درست آمده اید! با سیستم نرم افزاری جام پرسیا (JAMERP)، از تداوم فرایندهای کسب و کار خود اطمینان حاصل می کنید و در عین حال نیز ساختاری اثربخش تر و سودمندتر حاصل می گردد. با ما همراه باشید...

 

در حالی که جهان با سرعتی هرچه تمام تر در حال تغییر است، جامعه ی کسب و کار نیز بدنبال سازگاری بیشتر با این تغییرِ سریع، به سرمایه گذاری بیشتر در فناوری ادامه می دهد. بحران اخیرجهان باردیگراهمیت دیجیتالی بودن را ثابت کرد. شرکت هایی که تا کنون روش های تحول دیجیتال را طرح ریزی نکرده اند، با شتابی بالا در حال جستجوی ابزار مناسب فناوری هستند. تحول دیجیتال که در واقع به عنوان انتقالی طولانی و پرزحمت تلقی می گردد، در عین حال توانسته است به واسطه ی انتخاب ابزارهای صحیح و کاربردی در فرایندهای کسب و کار ساختاری اثربخش تر را کسب نماید. در دوران اخیر، کسب اعتماد از فرایندهای بدون اختلال و عاری از خطا در کسب و کارتبدیل به اصلی ترین موارد در دستورکارکلیه شرکت ها شده است. این موضوع منجر به گرایش بیشتر سازمان ها به سوی فعالیت هایی در زمینه ی مدیریت فرایندهای کسب و کار(BPM) شده است. اگر به دنبال ابزار صحیح مدیریت فرایندهای کسب و کار (BPM) هستید، آدرس را درست آمده اید! با سیستم نرم افزاری جام پرسیا (JAMERP)، از تداوم فرایندهای کسب و کار خود اطمینان حاصل می کنید و در عین حال نیز ساختاری اثربخش تر و سودمندتر حاصل می گردد.

 

 

با ساختار منعطف و ماژولی جام پرسیا، به کسب و کار خود سودمندی ببخشید.

 جام پرسیا در سال 2010 میلادی تأسیس شده است و تاکنون توانسته است با ارائه ی محصولات خود در بازار نرم افزار، تفاوت ها را بیافریند و تا به امروزکاربران خود را خلاقانه یاری رساند. جام پرسیا با در اختیار داشتن ساختاری منعطف و ماژولی قادر است خود را با فرایندهای کسب و کار به صورت بلادرنگ سازگار سازد و از طرفی نیز با پیکره بندی های ساده، توسعه ای متناسب با نیازهایتان را فراهم می آورد. جام پرسیا ارائه دهنده برنامه هایی با منبع باز و هزاران ویژگی برجسته ی دیگر است.

 

مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

اهمیت موضوع تجربیات مشتری همچنان از روندی رو به رشد برخوردار می باشد. بنابراین، میزان اهمیت حضور نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در بازار نرم افزار همه روزه در حال افزایش است. در صورتی که به دنبال اتصال دقیق محصولات و خدمات به مشتریان و در پیِ آن افزایش فروش هستید، می توانید در مورد سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) که به حالتی کاملاً جدا از سیستم جام پرسیا خریداری می شود، تحقیقاتی را بعمل بیاورید.

سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) امکان مدیریت همه جانبه چرخه ارتباط با مشتری را برایتان فراهم می سازد، همچنین شما را قادر می سازد مشتریان احتمالی خود را از اولین تماس آنها ردیابی کنید. می توانید پایگاه داده ای خود را به منظور مشتریان بالقوه خود متمرکز سازید و از مزیت های حاصل از ردیابی خودکار در کسب و کارتان بهره مند گردید. همچنین با ایجاد کمپین های بازاریابی توسط برنامه، ایمیل های شخصی سازی شده را ارسال کنید. می توانید کمپین های خود را برنامه ریزی کنید و با سادگی هرچه بیشتر نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) را برای برنامه ریزی فعالیت های مرتبط بکار گیرید و سیر تکاملی فرایند بازاریابی را دنبال کنید.

 

http://www.jampersia.com/UserFiles/jam/erp/jam2.jpg

 

منابع انسانی (HR)

جزء بسیار مهمی که نمایان کننده ی کیفیت محصولات و خدمات می باشد، کارکنان حاضر درکسب و کار می باشند. با در اختیار داشتن نرم افزار جام پرسیا که مدیریت منابع انسانی را ارائه می دهد، قادر به مدیریت کلیه اطلاعات منابع انسانی تنها از یک نقطه می باشید. همچنین با سیستم جام پرسیا قادر به اداره فرایندهای دقیقی از جمله مرخصی، هزینه ها، جداول زمانی و اضافه کاری می باشید و به سادگی کلیه ی قسمت های فرایند منابع انسانی (HR) از جمله فرم های کارمندان، قراردادهای کاری، تهیه حقوق و پاداش و مدیریت قبوض غذا را ردیابی می کنید. 

 

***جهت مشاهده ی مقاله کلیک کنید***
 

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ