شیوع کووید19 بطرز چشمگیری اقتصاد جهان را به سوی بحرانی دور از انتظار کشورها کشاند و بسیاری از کسب و کارها را به سوی فعالیت هایی بر پایه ی تحول ابری و یا خطر ایستی دایمی پیش راند. با ما همراه باشید...

 

شیوع کووید19 بطرزی چشمگیر اقتصاد جهان را به سوی بحرانی دور از انتظار کشورها کشاند و بسیاری از کسب و کارها را به سوی فعالیت هایی بر پایه ی تحول ابری و یا خطر ایستی دائمی پیش راند. در واقع از هر پنج کسب و کار حاضر، یکی از آنها حاضر است یک سال دیگر را سپری کند تا به بهبودی کامل دست پیدا کند و تخمین هزینه ی حاصل از حضور کووید19 برای هر شرکت بالغ بر 64000 دلار برآورد شده است.

کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMBs) به شکلی نامناسب تحت تأثیر شیوع جهانی کووید19 قرار گرفته اند، چرا که در این روزها خود را به ماندن در اذهان بدون دسترسی مستقیم به مشتریان وفق داده اند. در نتیجه بسیاری از کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMBs) به سرعت برق اقدام به پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) کرده اند و چرایی این موضوع نیز بر کسی پوشیده نمی باشد.

آن دسته ازافرادی که برای دسترسی به این راهکارهای پیشرفته به منظور بهبود وفاداری ، تعهد و بقاء مشتری سرمایه گذاری کرده اند، اوضاعی بسیار ایده آل تر از افرادی دارند که برای این کار اقدامی نکرده اند. طبق یافته های اخیر، پیشرفت در حفظ مشتری حتی به اندازه ی 5 درصد، سودی معادل 75 درصد را برای شرکت ها رقم می زند.

همانطور که همه ی ما می دانیم حفظ ارتباط با مشتری راه نجاتی برای هر شرکت و فارغ از نوع صنعت، به شمار می آید. استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای هر کسب و کاری مفید می باشد زیرا تفاوت بزرگی مابین افرادی که پیشرفت می کنند و کسانی که تنها برای بقاء به جدال می پردازند، وجود دارد.

 

 

سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان کسب و کارهای کوچک و متوسط را حد و مرز می بخشد

مدت ها قبل از پیدایش شیوع کووید19 و نقش آن در وارونگی جهان، مشتریان خواستار تعاملات شخصی ویکپارچه ی بیشتری بودند. گزینه های نامحدودی از سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) برای شرکت هایی در حد سازمانی وجود داشت، اما صحبتی از نیازها و بودجه ی کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMBs) نبود. از آنجایی که جهان تغییری شگرف به سوی ارتباطات مجازی را ایجاد کرده است، اکنون زمان سرمایه گذاری کسب و کارهای کوچک برای این راهکارهای نرم افزاری نوآورانه فرا رسیده است.

مدت های مدیدی است که از تکنولوژی مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) به عنوان یکی از ابزارهای ضروری کسب و کارها یاد می شود. ولی با وجود چالش های عملیاتی جدید در این روزها و نیز به دلیل محدودیت های ایمنی و سلامت، حضور این سیستم به منظور حفظ وضعیت کسب و کارها ضرورت پیدا کرده است.  با در اختیار داشتن این قابلیت نه تنها تجربه ی مشتریان درجه یک تقویت می گردد بلکه به صورت هم زمان باعث ایجاد درآمد و اعطای مزیتی رقابتی به کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMBs) می شود.

 

***جهت مشاهده ی مقاله کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ