ماهیت منحصر به فرد شیوع کووید19 به همراه پیشروی کسب و کارها با هر وسعتی به سوی بهبودی، چالش های جدیدی را برای آنها فراهم می سازد. با ما همراه باشید...

 

خودکارسازی بازاریابی هدفمند

مصرف کنندگان امروزی نه تنها به سوی محتوایی شخصی و مرتبط، راغب می باشند بلکه متقاضی آن نیز هستند. در حالی که رویکردی با اندازه های متناسب با کسب و کارها، قدیمی و از دور خارج شده به شمار می آید، از طرفی تلاش برای شخصی سازی بازاریابی، بخصوص زمانی که داده های مشتری به شکلی نامرتب هستند نیز بسیار زمانبر می باشد. سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) تضمین می دهد که داده های مشتری قابل هضم ترباشد و مخاطبان اصلی و خاص بواسطه ی آن، هدفمند و مشخص می گردند.

 

 

 

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) اقدام به جمع آوری داده هایی بر اساس رفتار و علاقه مندی های مشتری می کند که با این قابلیت بازاریابان را مجاز به انجام اقداماتی آگاهانه به منظور بهبودی تجارب مشتری می سازد. با دور شدن از بازاریابی انبوه و ایجاد مکالمه ی دوطرفه مابین بازاریابان و مشتریان، هر کسب و کاری از رقابت جدا خواهد شد.

علاوه بر این ، راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) به تجزیه و تحلیل کمپین های سابق بازاریابی می پردازد تا مشخص گردد کدام روندهای اصلی به نتایجی ضروری منتهی گشته است ، همچنین بازاریابان را مجاز می سازد با آگاهی بیشترتصمیمات کمپین را اتخاذ کنند و بتوانند ساخت کمپین های باکیفیت را حدس بزنند.

 

افزایش سوددهی

سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) برای هر کسب و کاری که به دنبال استفاده از بانک داده های مشتری به منظور سودبخشی بیشتر است، حیاتی می باشد. نصب موفقیت آمیزسیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) درکسب و کارهای کوچک و متوسط (SMBs) با جلوگیری از اتلاف وقت کارمند و حفظ زمان، ارزشمند تلقی می گردد و با ایجاد تلاش های سودمندتر، در حفظ سرمایه مفید عمل می کند. با افزایش فروش ها و سودمندی، سرعت عمل شرکت ها در حفظ مشتری نیز رشدی صعودی را در پی خواهد داشت و در شرایط بالعکس با کاهش در سرعت فرسایش و فرار مشتری، نیز سود بیشتری را کسب می نمایند. در حقیقت و طبق گزارش Harvard Business Review ، با کاهش 5 درصدی در سرعت فرار مشتری، 95 درصد رشد در سوددهی کسب و کار حاصل می گردد.

 

***جهت مشاهده مقاله کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ