برقراری ارتباطی صریح و شفاف خواهد بود که تعیین کننده ی نتیجه ی پروژه ی ERP می باشد. همانند هر پروژه ی متحول پیچیده ای، احتمال هرگونه مصالحه و یا تحولات غیرمنتظره برای مقابله با پروژه ERP وجود دارد. با ما همراه باشید...

 

فعالیت روزانه با طیف گسترده ای از شرکت ها این باور را تداعی می سازد که مجموعه ای از ملاحظات اساسی جهت انتخاب نرم افزار ERP وجود دارند که صرف نظر از وسعت بستر شرکت، درست می باشند. سازمان های وسیع با در اختیار داشتن  بیش از هزاران کارمند در سرتاسر جهان با پیچیدگی های بیشتری در مقایسه با سازمان ها، صنعت و کسب و کار کوچکتر مواجه خواهند شد.

 

 

 

گام نخست، طرح ریزی به منظور مرور فرایند جامع در سرتاسر کسب و کار است. تجزیه و تحلیل به دست آمده در تعیین نقاط دردناک اضطراری، گلوگاه هایی که سد راه سودمندی هستند و زمینه های کلی بهبودبخشی، مؤثر واقع خواهند شد. توصیه موجود با توجه به منابع در دسترس، بهره مندی از مشاوری خارج از سازمان می باشد که بتواند در دستیابی به نتیجه ای کاملاً ذهنی وبی طرفانه، مفید عمل کند.  

هنگامی که توانستید مشکل موجود را درک کنید، در ادامه نیز می توانید جستجو در بازار را به منظور یافتن راه حل آغاز کنید.  بهرحال این شما هستید که انتخاب می کنید چگونه این مرحله را آغاز کنید؛ خواه انتخاب بهره مندی از مشاور باشد یا از طرف دیگر اتکاء به تخصص موجود درداخل سازمان باشد، معیارهایی که در ادامه به آنها پرداخته شده است به شدت توصیه می گردند:

- فروشنده نرم افزارکه  مشتاق برقراری ارتباط با ذینفعان مختلف در کسب و کار باشد و بتواند ارزش بالقوه حاصل از سرمایه گذاری به همراه هزینه کل مالک کسب و کار را در دسترسی قرار دهد. تلاش فراوان به منظور دستیابی به هدفی مشترک به طور چشمگیری احتمال دستیابی به موفقیت را افزایش می دهد.  توصیه موجود، تحقیق و پرسش پیرامون زمان و ارزش هرگونه سرمایه گذاری برای نرم افزار ERP می باشد.

 

***جهت مطالعه مقاله کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ