در دنیای ERP ابری، فرایندهای انتخاب موجود در زمان گذشته خالق بهترین نتایج در آینده نیستند.

 

شاید یکی از مهمترین تصمیم گیری های رهبران کسب و کارانتخاب نمونه ی مناسبی از سیستم ERP باشد، از سویی انجام این کارنیز می تواند دلهره آور باشد. اگر در گذشته نمونه ای از سیستم های ERP را انتخاب کرده اید با این حساب مراحل فرایند را به خاطر دارید؛ شناسایی نقاط درد، تکمیل تجزیه و تحلیل وضعیت درآینده، مستند سازی لیست دقیقی از نیازهای عملکردی یا تکنیکی و در نهایت، ارائه ی لیستی از راهکارهای بالقوه جهت بررسی. در حالی که بسیاری از اصول همچنان بدون تغییر باقی می مانند، اما در دنیای ERP  ابری فرایندهای انتخاب موجود در زمان گذشته خالق بهترین نتایج در آینده نیستند.

 

 

نوآوری معرف نمونه ای از راهکارهای فناوری بوده است  و از طرفی هر سکویی پاسخگوی نیازهای هر سازمانی نمی باشد. بسیاری از سیستم ها از نظر امور مالی قدرتمند می باشند و از طرفی در زیرساخت هایی مانند مدیریت سرمایه انسانی (HCM) و زنجیره تأمین، دارای ضعف می باشند. بسیاری از آنها به صنعت اختصاص دارند و از همان ابزارهای ضروری جهت حسابداری، امورمالی و مدیریت منابع انسانی برخوردار می باشند، اما ازطرفی دارای پیشرفت داخلی و ماژول هایی مخصوص جهت کسب و کاری عمودی هستند.

فهم استراتژی شرکتی بزرگ تر، چگونگی مقایسه راهکارها در دنیای ابری، معنای تغییر عملکرد از سوی مردم و نمایی از فرایند اعمال تحول در کسب و کارو چگونگی  درک استراتژی بزرگتر شرکت ، چگونگی مقایسه راه حل ها در دنیای ابر ، تغییر عملیاتی از مردم و چگونگی هدایتی استراتژیکی کسب و کار، در کسب موفقیت بسیار حیاتی می باشند. گزینه های زیادی در دسترس می باشند، با این حساب چگونه می توان بهترین فرایند را ایجاد کرد و به دنبال آن، از بهترین نتیجه نیز بهره مند گردید؟

 

آگاهی از آنچه که برای انجام آن، در تلاش هستید!

 اگر تمرکزتنها بر ساخته های امروزی و مجموعه ای از ابزارهای متفاوت یا فناوری باشد، سرانجامِ انتخاب فرایندهای گذشته به کسب  نتایجی مطلوب درآینده خاتمه نمی یابد. درک آنچه که لازم است توسط ذینفعان انجام شود بسیار ضروری می باشد، بنابراین همگی افراد در آنچه که از سیستم انتظار دارند هم مسیر می باشند. از مستند سازی انجام کارها باید اجتناب ورزید چرا که انجام این کار به راهکارانتخابی بستگی دارد. پس از این کار مکالمه ی موجود باید فراتر از آن دلیلی باشد که  نرم افزار برای انجامش فراهم گشته است و فراتر از آن دلیل نیز سرمایه گذاری برای نرم افزار می باشد. آیا بهبود اثربخشی داخلی، دستیابی به ادغام پس انداز در پی ادغام یا اکتساب آن، کاهش هزینه کلی مالکیت (TCO) و یا پشتیبانی از بسط کسب و کار در بازارهای جدید یا همه ی موارد ذکر شده می باشد؟ آگاهی از اهداف کسب و کار، در تعریف سیستمی مناسب برای سازمان مؤثر خواهد بود.

 

پذیرای فرصت های موجود به منظور ایجاد تحول در کسب و کار خود باشید.

 فضای ابری ارائه دهنده بهترین فرایندهای کسب و کار است که ثبات سازمان را همگام با نوآوری مهیا می سازد. اتخاذ فرایندهایی که در گذشته و در بیش از صدها سازمان پیاده سازی شده است، منجر به تمرکز بر فعالیت های استراتژیکی کسب و کار می شود که در متمایز ساختن سازمان مؤثر عمل خواهد کرد. نحوه ی پردازش ورود به مجله خبری و یا پرداختی کارکنان به معنای تمایز نمی باشد. بهبودی سودمندی، همکاری و کار گروهی در سرتاسر سازمان ممکن است شما را در جذب و حفظ بهترین استعداد استراتژیکی یاری رساند. ابر در صورت نیاز به مقایسه فرایندهای کسب و کار می پردازد و انعطاف پذیری در پیاده سازی مورد نیاز امروزی و دیگر راهکارهای لازم مورد نیاز برای آینده را در همان نرم افزار مهیا می سازد. رویکردی تکراری و درست برنامه ریزی شده برای پیاده سازی و تأکید بر مدیریت تغییردر عین حال که سهولت انتقال به فضای ابر را به همراه دارد، سازگاری کاربر و سودمندی را تا حد قابل توجهی نیزافزایش می دهد.

 

 

***جهت مطالعه بیشتر کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ