اثر حاصل از شیوع کووید 19 بر صنعت ERP ، منجر به تقویت و صعود این صنعت در انطباق تکنولوژی مدرن و برنامه ریزی دقیق فرایند شده است.

 

شیوع شدید کووید 19 ومتعاقب آن انتقال به سایر کشورها تقریباً هر صنعتی را به بن بست رسانده است. زنجیره های تأمین داخلی و جهانی با اختلال مواجه شده اند و تولیدکنندگان برای بهره وری بیشتر از حداقل ها، بیشتر از همیشه تحت فشارقرار گرفته اند. تولید کنندگان با تولید ضدعفونی کننده های دست و سیستم های تنفسی،  درمبارزه با شیوع بیماری کمک می کنند. با این وجود تأثیر موج دار  کرونا ویروس در صنایع پایین دستی و اقتصاد سراسری نمود یافته است. با این حال دولت از زمان شیوع به حالت آماده باش قرار دارد و به طور مداوم از کسب و کارهای محلی پشتیبانی می کند تا به موجب این حمایت، غول های صنعتی به هر شکل ممکن موقعیت خود را حفظ کنند.

مخصوصاً هنگامی که درباره ی صنعت زنجیره تأمین صحبت می کنیم، لازم است کسب و کارها فرایندهای مقیاس پذیر را حفظ کنند. نرم افزار ERP با حفظ ارتباطات فروشنده و تأمین کننده و با به همراه داشتن وضعیت در دسترس بودن مواد اولیه، نقش مهمی در پشتیبانی کسب و کارهای زنجیره تأمین ایفا می کنند. به منظور دسترسی به استانداردهای کیفیت و ثُبات، این اطلاعات به مثابه کتاب راهنمای جزئیات فروشنده و مواد اولیه عمل می کند. لیست تأمین کننده تأیید شده منجر به صرفه جویی در زمان مورد نیاز جهت شکار فروشندگان جایگزین هنگام بحران زنجیره تأمین یا عدم دسترسی در لحظه آخر شده است، چرا که سایر گزینه ها آزمایش و ثبت شده اند و دارای راهکار نیز می باشند.  سیستم نرم افزار ERP امکان کنترل ردیابی و بازنگری را توسط راهکاری بنام لایحه مواد (BOM) فراهم ساخته است، قابلیتی که توسط آن تولیدکنندگان قادر هستند درصورت عدم دسترسی به مواد اولیه اصلی، مواد خام مربوط به آنها را انتخاب کنند.

شیوع کووید 19 تولیدکنندگان را وادار ساخته است دفاتر فیزیکی خود را به صورت دورکاری تغییر حالت دهند. تولید کنندگان از زمان طراحی راهنمایی هایی جهت کار در منزل تا مدیریت نامشخص عرضه و تقاضا، در چرخشی مداوم به سر می برند و نرم افزار ERP همچنان به ارائه پتانسیل خود در این بحران پرداخته است. سیستم های ERP  در ایجاد اطمینان از ثُبات کسب و کار بواسطه ی دسترسی از راه دور، پردازش خودکار داده ای، تبادل داده ای آنلاین و کنترل های بلادرنگ ، نقشی حیاتی دارند.

تأثیر شیوع کووید 19 برصنعت ERP در بسیاری از جهت های مثبت تا حدودی چالش برانگیز می باشد. سیستم های ERP با ظرفیت موجود خود به منظور دسترسی از راه دور، بررسی وضعیت تسهیلات تولید و مدیریت الگوهای تقاضای غیرقابل پیش بینی تکامل یافته اند.

 

 

تأثیری که شیوع کووید 19 برصنعت ERP وارد ساخته است

شیوع کووید 19 سیستم های مدرن را در ارتقاء قابلیت های خود برای پشتیبانی دورکاری واستفاده از پتانسیل کامل خود، یاری رسانیده است.

در این قسمت به نحوه ی عملکرد دورکاری می پردازیم:

 

 

***جهت مشاهده ی ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ