جام پرسیا به عنوان سیستمی یکپارچه برای کمک به کسب و کارهایی منحصربفرد، یعنی درست در جایی که امکان بکارگیری برنامه های منحصربفرد با یکدیگر وجود دارد، آماده می باشد!

 

هر فرایند کسب و کار از هر سازمانی ساختار منحصربفرد خود را دارا می باشد که از عناصری قابل اندازه گیری تشکیل شده است. این ساختار منحصربفرد هنگام انتخاب مناسب ترین نرم افزار مدیریت فرایندهای کسب و کار (BPM) بسیار مهم واقع می شود. از آنجایی که صنعت نرم افزار با وجود شیوع کووید 19 همچنان به عنوان یکی از بخش های در حال رشد جهانی باقی مانده است، رقابت نیز از شدت بیشتری برخوردار شده است و سایر گزینه ها همچنان رو به افزایش می باشند. در میان این گزینه ها، هزینه و محبوبیت نرم افزار به عنوان دو معیار مهم برای کسب و کارها قلمداد می گردند. هر چند باورِ غلط محبوب ترین نرم افزار موفقیت کسب و کار را به همراه دارد بنوعی " قدیمی " شده است، از طرفی تعداد کسب و کارهایی که گمان می کنند گران ترین نرم افزار بهترین نرم افزار می باشد نیز کم نمی باشد که ارزش نادیده گرفته شدن را داشته باشد. با این حساب لازم است به منظور جلوگیری از عواقب بعدی  و خطرفرایندی تکرار شونده، کسب و کارها به هنگام انتخاب نرم افزاری مناسب به تجزیه و تحلیل نیازهای خود بپردازند. برای بررسی 3 معیار برتر که هنگام انتخاب فروشنده ی نرم افزار مدیریت فرایندهای کسب و کار (BPM) مورد ارزیابی قرار می گیرند، ما را همراهی بفرمایید.

 

 

 

با در اختیار داشتن نرم افزار منبع باز، در آینده سرمایه گذاری کنید.

بزرگترین دغدغه کسب و کارها هنگام سرمایه گذاری در نرم افزار، موضوع سوددهی سرمایه گذاری (ROI) می باشد. یکی از راه های حذف این نگرانی انتخاب یک منبع باز می باشد. کسب و کارها قادر هستند با در اختیار داشتن راهکار منبع باز نه تنها برای زمان حال خود که برای آینده نیز سرمایه گذاری خواهند کرد.

با در اختیار داشتن راهکار جام پرسیا (JAMERP) و با ایجاد برنامه هایی کاربردی، کلیه فرایندهای کسب و کار بهینه سازی می شوند. علاوه بر این کلیه ی فرایندهای کسب و کار بدون ایجاد حتی یک کُد انجام می شوند. با در اختیار داشتن این نرم افزار کار چندماهه در عرض چند روز به اتمام می رسند و مزیت های تجربه ای شخصی  در دسترس قرار می گیرند. از طرفی مدیریت فرایندهای کسب و کار منبع باز (Open Sources BPM) جام پرسیا که کاملاً با اکوسیستم یکپارچه شده است، از ماژول هایی کاملاً سفارش سازی شده برخوردار می باشد و کسب و کارها را قادر می سازد در سریع ترین شکل ممکن پاسخگوی تقاضاهای متغیر مشتریان و کاربران باشند. جام پرسیا با در اختیار داشتن ساختاری قابل تنظیم که به توسعه ی فرایندها حین تکامل آنها کمک می کند، در مبحث سودمندی سرمایه (ROI) برای کسب و کارها جای هیچ گونه نگرانی باقی نمی گذارد. 

 

 

***جهت کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید***
 

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ