تغییر شدید در روش جدید کاری حضور تحول دیجیتال را ضروری تر ساخته است. شرکت های سازگار قادر به مدیریت شیوه های جدید کار و ادامه روند کاری هستند.

 

صبح روزی از خواب بیدار شدیم و دریافتیم که همه چیز تغییر کرده است. اگرچه نهایت تلاش خود را می کنیم که این محیط در حال تغییر را درک کنیم و با آن سازگار شویم؛ با این حال به نظر می رسد بدون در اختیار داشتن زیرساخت های فنی مناسب راهی برای نجات از این بحران باقی نمانده باشد. برخی شرکت ها با شناخت قبلی از ارزش تحول دیجیتال، شانس بهتری را در این فرایند دارا بوده اند، اما برخی از آنها نیز گرفتار وضعیت دشواری شده اند؛ چرا که هنوز از سوی آنها قدمی برداشته نشده است.

 

 

انتقال کار

در کسب و کار مردم محور ERP، انتقال به سوی دورکاری از ضروری ترین موارد بوده است. محل و چگونگی انجام کار یک شبه تغییر یافته است. در حالی که کسب و کارهای وابسته به هر صنعتی با شدیدترین تغییرات و چالش های جدید کنار می آیند، با این وجود اهمیت ابزارهای تعامل هرگز آشکارتر از این روزها نبوده است. سازگاری با چنین تغییراتی نیازمند راهکارهایی است که رهبران را قادر به اتصال، فهم و اقدام سازد.

شرکت های نرم افزاری سازمانی از جایگاه نسبتاً مناسب تری در برابر شیوع کووید 19برخوردار می باشند؛ چرا که فرایندهای تیم دیجیتال از قبل به طور کامل خود را به اثبات رسانیده اند. بسیاری از مشتریان ERP تا حدودی در برابر شدیدترین اثرات ناشی از تعطیلی محافظت می شوند، زیرا بسیاری از فعالیت های آنها از راه دور نیز ادامه می یابد. با این حال پایگاه مشتری برای هر ارائه دهنده، بزرگی اثر اقتصادی کلی را تعیین خواهد کرد.

 

کسب و کارها باید صحیح ترین زیرساخت را جهت ارتباط از راه دور دارا باشند.

وضعیت غیرمنتظره ای که همه ی ما در این روزها به تجربه آن مشغول هستیم، بسیاری از کسب و کارها در سرتاسر دنیا را وادار به تعطیلی دفاتر خود ساخته است. وضعیت حال حاضر نشان داد که چگونه مدل کار از منزل که در سال های اخیر به یک روند تبدیل شده است در واقع می تواند به واقعیت امروز ما مبدل گردد.

بسیاری از مدیران ارشد اجرایی (CEOs) تحت تأثیر تعطیلی دفاتر کاری در سطح جهان جهت ارتباط با کارمندان خود و گفتگو در مورد برنامه های مربوط به عملیات آینده، به ابزارهای ارتباط داخلی روی آورده اند. برنامه های متعدد، از جمله ایمیل، به اصلی ترین وسیله ارتباطی جهت متحد ساختن کارمندان و تعیین استانداردهایی برای آینده نیروی کار شده است.

حفظ تعامل و ارتباط با مردم از مهمترین مسئولیت های رهبران عهده دار کسب و کار می باشد. در این روزها که عدم اطمینان پیرامون همه گیری کووید 19 رو به افزایش است، دورکاری به شکلی تصاعدی افزایش می یابد و رفاه کارمندان نیز حفظ می گردد و حتی این مسئولیت بیشتر نیز می شود. سازمان ها و رهبرانی که سابقه ی اعطای اولویت نخست به افراد خود را دارند و از زیرساخت لازم جهت تحقق این امر بهره مند می باشند، در حفظ ارتباط و تعامل با آنها جزء موفق ترین افراد خواهند بود.

 

 

***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ