هنگامی که صحبت از تحول دیجیتال می شود، ERP ابری مقبول ترین راهکار شرکت ها می باشد...

 

این روزها تحول دیجیتال بیشتر از آنکه گرایشی برای جبران عقب افتادگی باشد؛ به یک ضرورت تبدیل شده است. با بیشتر شدن طراحی مجدد استراتژی های موقعیت یابی شرکت ها، تحول دیجیتال برای مدت زمانی طولانی در این بازی حضور خواهد داشت. از همه مهم تر تکنولوژی ابر می باشد که به عنوان برجسته ترین قسمت، نقش کلیدی تحریک کل فرایند را ایفا می کند. تکنولوژی های نوظهور از جمله هوش مصنوعی (AI)، اینترنت اشیاء (IoT)، کلان داده و یادگیری ماشینی مشوق فعالیتی بلادرنگ، معاملات غیرکاغذی و تصمیماتی آگاهانه برای رُشد و سودمندی هرچه بیشتر می باشند.

 

 

برخی آمارهای تعجب برانگیز مربوط به سال گذشته بیانگر این مطلب است؛ در حالی که 90درصد از شرکت ها برخی نمونه های خدمات ابری را بکار می گیرند تنها 60درصد از شرکت ها داده های رسمی خود را در ابر ذخیره می سازند. ابر راهکاری جایگزین برای ذخیره سازی داده ها در آدرسی حقیقی می باشد. شرکت ها برای کسب انعطاف بیشتر و صرفه جویی درهزینه ها، سرورهای ابری را ترجیح می دهند.

از سویی دیگر نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان (ERP)، سازمان ها را در همکاری چندین حوزه تنها در یک سکوی واحد و بهره مندی از مزیت های عملکردی و ارتقاء سودمندی یاری می رساند. هنگامی که سازمان ها دارای چندین بخش با عملکردی یکسان هستند این امکان وجود دارد که ارتباطات سنتی، رویکردی مناسب و ایده آل بنظر نرسند. حجم وسیعی از تأخیرهای معقول و گُم شدن اطلاعات بوقوع می پیوندد. برعکس این قضایا و با بکارگیری نرم افزار ERP، بخش های متعدد با ببهره مندی از تنها یک نرم افزار واحد، فعالیت های خود پیرامون یک کار خاص را بدون هیچ مشکلی بروزرسانی می کنند. در قدم بعدی امکان مشاهده این مزایا برای کلیه شرکت کنندگان مسئول و بدون نیاز به برقراری ارتباطی واقعی در رسانه های سنتی می باشد؛ کاری که بسیار وقت گیر است. علاوه بر این نرم افزار ERP با خودکارسازی امور مالی، زنجیره تأمین و مدیریت منابع (Resources Management) شرکت ها را در اختصاص زمان بیشتر جهت موارد مهم تر یاری می رساند.  

ERP ابری سازمان ها را قادر می سازد داده های خود را در سروری مجازی که می تواند به صورت اشتراکی یا اختصاصی باشد، میزبانی کنند. با این قابلیت درهزینه های اضافی که جهت تأمین زیرساخت فناوری اطلاعات (IT) در محل شرکت درنظر گرفته می شود، صرفه جویی می شود. همچنین منابعی که جهت مدیریت چنین زیرساختی مورد نیاز می باشند، می توانند در مشاغلی سودمندتر بکار گرفته شوند. بدیهی است این نکته بدان معناست که شرکت ها با مدیریت آسان تأمین کنندگان، فروشندگان، شرکا و مشتریان، می توانند هزینه های عملیاتی خود را متقبل شوند.

ERP ابری نقش بسیار مهمی را در تحول دیجیتال ایفا می کند. ERP ابری پکیجی کامل است که شرکت ها با استفاده از آن می توانند توربین های کسب و کارهای خود را تا 360 درجه توانمند سازند. ERP ابری شرکت ها را برای انجام تحول دیجیتال به روش های زیر کمک می کند:

- هدایت اثربخش: دسترسی مشتریان به داده های مهم در هیچ زمانی به آسانی این روزها نبوده است. ERP ابری با ارائه راهکارهایی بلادرنگ شرکت ها را در توانمندسازی امورمالی، بازاریابی و تیم های خدماتی یاری می رساند.

- هوشمندی کسب و کار (BI): شرکت ها قادر هستند گزارش های هوشمند را از طریق الگوهایی داخلی و بر اساس نیازهای فردی، پدید آورند.

- حسابداری و امور مالی: امکان مشاهده و خودکارسازی داده های دقیق و جامع مرتبط با سرمایه گذاری ها، بازده سرمایه (ROI)، پرداخت ها و مطالبات طبق جدول زمانی وجود دارد.

- عملکردهای بلادرنگ: صرف نظر از محل قرار گیری تیم کاری، دسترسی به داده های مشتریان برای آنها امکان پذیر می باشد؛ قابلیتی که جهت تسریع در ارائه خدمات در هر زمان و هر مکانی قابل دستیابی است.

- افزایش سرعت کسب و کار: با ارائه تحرکی بی نظیر از سوی ERP ابری، امکان فعالیت مداوم و موفق کسب و کارها میسر می شود.

 

مزایای ERP ابری

- کنترل کامل کسب و کارمیسر می شود.

- راهکاری مقیاس پذیر است؛ ERP ابری با رُشد کسب و کار رُشد می کند.

- کلیه ویژگی ها تنها در یک نرم افزار گنجانده شده اند.

- امکان سفارش سازی بر اساس نیازمندی های موجود وجود دارد.

- کاهش عدم اثربخشی منجر به افزایش سودمندی است.

 

 

***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ