سیستم تجارت الکترونیکی یکپارچه با ERP قادر است مشتریان را از اطلاعاتی پیرامون محصولات، اولویت های اجرایی و حمل و نقل و یا تاریخچه سفارش، بهره مند سازد.

 

در این مقاله به ادامه ی مزیت های حاصل از یکپارچگی ERP، که در مقاله پیشین مواردی از آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت، پرداخته شده است.

 

استفاده مفیدتر از داده ها

از آنجایی که بسیاری از B2B ها حجم عمده ای از داده های خود را در سیستم ERP حفظ می کنند؛ یکپارچه سازی آن با سیستم eCommerce منجر به ایجاد گزارش های مفیدتر برای تیم های فروش و بازاریابی می شود. امکان نظارت داده ای و عملیات ساده ناشی از اتصال سیستم های متفاوت، تنها یک مزیت بشمار نمی آید.

برندهای تجاری با در اختیار داشتن داده های مناسب می توانند در راستای ارتقاء کسب و کار خود تصمیماتی آگاهانه و حساب شده را اتخاذ نمایند. یکپارچگی ERP گزارش سازی قابل تنظیمی را در پی دارد که منجر به ایجاد داده ها از سایر راهکارها می شود و اطلاعات مفید را از مفیدترین تقاضا، موجودی و پروژه های تأمین کننده در اختیار قرار می دهد.

 

 

مقیاس پذیری و امنیت

اکثر B2B ها داده های مربوط به مشتریان، محصولات، معاملات و کاربران را در سیستم ERP متمرکز می سازند و حجم آنها نیز با گذشت زمان افزایش می یابد. بنابراین برندهای تجارت الکترونیکی نیازمند ERP اثربخش و یکپارچه ای هستند که ایمن، مقیاس پذیر و مطابق با رُشد آنها باشد.

کسب و کارها با در اختیار داشتن سیستم ERP مبتنی بر ابر، بدون سرمایه گذاری چشمگیر صاحب سکویی قدرتمند می شوند. این نکته حیاتی ترین سودی است که بدنبال امنیت و مقیاس پذیری حاصل از ERP نصیب کسب و کارها می شود و عاری از هزینه و مسئولیت جهت استخدام کارکنان و یا ایجاد بخش فناوری اطلاعات (IT) می باشد.

 

ثُبات آینده کسب و کار

یکپارچگی ERP و تجارت الکترونیک جدای از مقیاس پذیری آسان، مزایای متعدد دیگری که به انعطاف پذیری و سفارش سازی مرتبط می باشند را نمایان ساخته است. بعنوان مثال امکان آسان سازی جریان های کاری مطابق با تغییرات سبک کسب و کار یا توسعه آن به سوی بازارهای جدید وجود دارد.

کسب و کارهای تجارت الکترونیکی B2B که کار خود را با نرم افزار یکپارچه ERP آغاز می کنند، در یکپارچه سازی عملکردهای اصلی آزادی عمل دارند و با تغییر در نیازهای خود، چرخش و ساخت ایده آل ترین سیستم ERP را در گذر زمان رقم می زنند.

چنین فرایند چابکی اثربخش می باشد و کسب و کار را جهت شرایط غیرمنتظره آماده می سازد و امکان واکنشی سریع تردر مقابل موقعیت ها را فراهم می سازد.

 

 

***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ