متُدهای مدیریت ارتباط با مشتریان قادرند شرکت ها را در رُشد و ماندگاری مشتریان یاری برسانند.

 

مزایای CRM برای مدیریت فروش چیست؟ CRM چگونه می تواند برای پیاده سازی اقدامات مؤثر در مدیریت مشتریان، به بهترین شکل ممکن بکار گرفته شود؟

این واقعیت که وفاداری مشتری نه تنها بسیار مهم می باشد؛ بلکه در مقایسه با جذب مشتریان جدید نیز تنها ضرورت به اثبات رسیده، بشمار می آید. بهرحال چیزی که امروزه شاهد هستیم تصدیق این مطلب است که وجود فلسفه مشتری مداری در هر صنعت واقعی به اندازه ای مهم است که نتایج کسب و کار می توانند بواسطه آن و با ترویج روابط، بصورت اصولی بهبود یابند. همچنین اگر جذب مشتری جدید در مقایسه با حفظ آن دارای هزینه ای پنج برابری می باشد؛ با این حساب قانون اول در هر کسب و کاری باید براساس سرمایه گذاری جهت ساخت روابط ارزشمند، کاهش ریسک حاصل از ترک مشتریان و به حداقل رساندن یا پرهیز از هزینه های اضافی، ابداع گردد.

هر مصرف کننده ای  در نقاط  تماس موجود درهر مرحله از مسیر خرید که توسط برند کسب و کار طراحی شده است، ارزشمندترین اثرات اطلاعاتی را از خود بر جای می گذارد: نه تنها داده های شخصی مجاز به شناسایی می باشند؛ بلکه داده های کیفیتی و کمیتی نیز تعریف می گردند و تجارب حاصل در صورتی که بدرستی تفسیر شوند، به مصرف می رسند. در میان ابزارهایی که امروزه جهت مدیریت پایگاه مشتریان در دسترس قرار دارند و نیز گنجینه ارزشمندی از اطلاعات ذخیره شده، حضور اپلیکیشن های CRM بسیار چشمگیر بنظر می آیند.   

هرچند هدف اصلی افزایش وفاداری مشتریست؛ اما چگونه می توانیم پتانسیل موجود در پایگاه مشتریان را به منظور بقاء آنها مورد استفاده قرار دهیم؟

 

نرم افزار CRM جام پرسیا 

 

به شناخت مشتریان خود بپردازید؛ فرصت های تماس را چند برابر سازید، و به فعال سازی حیاتی ترین کانال های ارتباطی بپردازید.

مدیریت پایگاه مشتریان به بهترین شکل ممکن در هر سازمان و بازاری، ازمهم ترین اولویت ها به حساب می آید. برای کسب چنین رویکردی، هیچ قانون مشخصی وجود ندارد و لازم است هر پایگاهی با توجه به نیازمندی های مشخص کسب و کار ایجاد شود. سعی ما بر این است که با در نظر گرفتن این اصل، بهترین تجارب را در قالب یکسری پیشنهادات ارائه دهیم.

 

 - مشتریان فعلی و بالقوه خود را شناسائی کنید.

در اختیار داشتن دانش عمیقی از مشتریان می تواند شما را در درک نیازهای آنها و توسعه سرویس های مفیدتر، توانمند سازد. در صورتی که قادر باشید از تحقق خواسته های آنها (حتی بهترین درخواست ها!) چشم بپوشید و یا به پیش بینی آنها بپردازید، طراحی جذاب تری از تجارب مشتری برایتان میسر می گردد؛ می توانید حس کنجکاوی را زنده نگاه دارید و به پرورش اعتماد بپردازید. 

 

 

***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resources planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resources Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resources Management ( HRM

. برنامه ریزی منابع تولید ( Manufacturing Resources Planning ( MRP

. مدیریت فرایندهای کسب و کار ( Business Process Management ( BPM

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیریت وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboard)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ