سیستم کاربردی مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در اصل بر اتوماسیون، بهبودسازی و افزایش فرایندهای کسب و کار مبتنی بر ارتباط با مشتریان و پشتیبانی آنها واقع شده است.

 

سیستم کاربردی مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در اصل بر اتوماسیون، بهبودسازی و افزایش فرایندهای کسب و کار مبتنی بر ارتباط با مشتریان و پشتیبانی آنها واقع شده است. در واقع اهمیت سیستم CRM به چگونگی اتوماسیون مواردی از جمله فروش، بازاریابی و فرایندهای سرویس گرا وابسته می باشد و نیز اینکه سیستم های کاربردی CRM با کدامیک از اپلیکیشن های اصلی اتوماسیون که در ادامه به آنها می پردازیم، تعبیه می شود.

 

سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان جام پرسیا

 

اتوماسیون بازاریابی

اتوماسیون بازاریابی همانطور که از نامش مشخص است عمدتاً بر اتوماسیون فرایندهای بازاریابی متمرکز می باشد. مدیریت کمپین در بازاریابی شامل فروشندگانی است که اطلاعات خاص مشتریان را برای تعیین، ارزیابی و توسعه ارتباطاتی که برای مشتریان ضروری می باشد را از یکدیگر مشخص می کنند و به همان میزان نیز برای فضاهای چندسطحی و چندکاناله، آماده می سازند. کمپین هایی که جهت برقراری ارتباط با مشتریان به صورت جداگانه توسعه یافته اند، آسان می باشند و ارتباطات مستقیم و منحصربفردی را در بر می گیرند. پیاده سازی استراتژی های بازاریابی و مدیریت کمپین در فضای چندکاناله بسیار سخت و چالش برانگیز می باشد.   

به عنوان مثال برخی خرده فروشان دارای معاملات چندکاناله هستند؛ از جمله مغازه ها یا فروشگاه ها، فروشگاه های عمده فروشی، وب سایت ها، خرید از منزل و یا حتی خرید تلویزیونی. در چنین مواردی یکپارچگی و پیاده سازی استراتژی ارتباط بسیار دشوار می باشد ونیز لازم است که ارزیابی کارکرد و کیفیت کمپین ها اتوماسیون گردد و در برابر هر کانالی از تکنولوژی لازم برخوردار شده باشد. برای دستیابی به این مورد، استراتژی بازاریابی سیستم CRM و با عنوان بازاریابی مبتنی بر رویداد ارائه می گردد. ارتباطات بازاریابی مبتنی بر رویداد و ارائه اطلاعات موجود در مواقعی بکار گرفته می شود که مشتریان به آنها نیاز دارند. بعنوان مثال مشتری کارت اعتباری جهت اطلاع از نرخ فعلی بهره با مرکز تماس می گیرد و با این ارتباط، تمایز اینگونه مشتریان را مشخص می سازد و تلاش می کند نرخ بهره بدست آمده را با یافته های دیگر مقایسه کند و این احتمال نیز وجود دارد که برای یافتن معاملاتی ویژه به رقبایی مراجعه کند که با خواسته های او همخوانی بیشتری داشته باشند.

 

 

***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resources planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resources Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resources Management ( HRM

. برنامه ریزی منابع تولید ( Manufacturing Resources Planning ( MRP

. مدیریت فرایندهای کسب و کار ( Business Process Management ( BPM

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیریت وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboard)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ