مدیریت کسب و کار بدون شک کاری بسیار پیچیده است. زمانی که کسب و کار به ثباتی مشخص برسد؛ لازم است نسبت به مدیریت کارکنان، پرداخت حقوق آنها، مصاحبه با آنها و مواردی از این قبیل توجه شود. اهمیت این موضوع در ابتدا بسیاری از صاحب منصبان را متعجب می سازد؛ مخصوصاً اگر کسب و کار شدیداً در حال پیشرفت باشد.  

با این وجود چه تمهیداتی جهت بهبودسازی فرایندهای منابع انسانی و اجرای روان تر کسب و کار لازم است در نظر گرفته شود؟ هدف از این مقاله بررسی روش های فوق العاده ای است که برای آسان سازی و بهبود هر چه بیشتر فرایندهای منابع انسانی پیاده سازی می شوند. چنانچه بدنبال فرایندهایی با انعطاف پذیری بالا هستید، تنها کافیست روش هایی که در ادامه به آنها اشاره می شود را با دقت مطالعه بفرمایید.

 

آسان سازی فرایند مصاحبه

یکی از بزرگترین مشکلاتی که صاحبان کسب و کارها را سردرگم می کند، گزینش افراد و استخدام آنها است. به اشتراک گذاری آنلاین فهرستی از مشاغل بسیار آسان می باشد؛ اما از سوی دیگر بررسی رزومه کاری افرادی که جویای کار هستند و انتخاب بهترین گزینه از میان آنها، کاری بسیاردشوار است. خوشبختانه این روزها نرم افزار ردیابی افراد جویای کار توانسته است بسیاری از مشکلات موجود را برطرف سازد.

این نرم افزار هوشمند بوده و می تواند با شاخص هایی که توسط شما تنظیم می شود، عمل کند و رزومه هایی که با انتظارات شما همخوانی ندارند را حذف کند. در صورت تمایل می توانید رزومه  های رد شده را مجددا بررسی کنید. این امکانات زمان بیشتری را در اختیار بخش منابع انسانی قرار می دهند که بتوانند در اسرع وقت با گزینه های منتخب به مصاحبه بپردازند و در وقت و سرمایه خود صرفه جویی کنند.

 

نرم افزار جام پرسیا ERP

 

استفاده از نرم افزار منابع انسانی HR

صحبت ما پیرامون نرم افزارهای هوشمند است و امروزه برخی ابزارهای نرم افزاری منابع انسانی در اختیار کسب و کارها قرار گرفته است. شما با بهره مندی از نرم افزار منابع انسانی می توانید کلیه نیازمندی های خود را تنها در یک قسمت پیگیری کنید. این ابزارها هر چیزی را با یکدیگر ترکیب می کنند؛ از هزینه تا سود، از فعالیت های انضباطی تا آموزش و مواردی از این قبیل را با سایر سکوهای موجود مرتبط می سازند. بهترین توصیفی که می توان برای چنین نرم افزاری بکار برد آن است که تنها با فشردن یک کلید، تعامل با هریک از کارمندان قابل مشاهده می باشد. طولی نمی کشد که بخش منابع انسانی مجبور به نگهداری انبوهی از اسناد کاری کارمندان باشد و در چنین شرایطی کارمندان می توانند به سادگی هر چه تمام تر وارد سکوی منتخب کسب و کار خود شوند و در آنجا به فعالیت بپردازند.

 

 

***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resources planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resources Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resources Management ( HRM

. برنامه ریزی منابع تولید ( Manufacturing Resources Planning ( MRP

. مدیریت فرایندهای کسب و کار ( Business Process Management ( BPM

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیریت وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboard)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ