تا به حال قیف فروش آنلاین ساخته اید؟ با اهمیت روزافزون پل های ارتباطی در حوزه فروش، دیگر تعلل و درنگ جایز نمی باشد.

برای ساخت قیف فروش در ابتدا لازم است چند مرحله پشت سر گذاشته شود که عمدتاً به تجزیه و تحلیل و جلب توجه مخاطب مربوط می گردد. صفحات فرود، صفحات فشرده و کمپین های ایمیل جزء جدائی ناپذیر این پروسه هستند.

در ادامه به نکاتی می پردازیم که شما را با چگونگی ساخت قیف فروش آنلاین آشنا می سازند... .

 

تجزیه و تحلیل رفتار مخاطب

اولین قدم برای ساخت قیف فروش به تجزیه و تحلیل رفتار مخاطب برمی گردد. آشنائی بیشتر با مخاطب، سودمندی قیف فروش را بهمراه خواهد داشت. برای موفقیت در این کار لزوماً نیازی به بازاریابی هر فرد نیست؛ بلکه باید به افرادی توجه کرد که بیشترین تناسب را با پیشنهادات داشته باشند. به همین منظور ابزارهای بسیاری وجود دارند که به گزارش رفتار کاربر می پردازند؛ سایت های فعال را نشان می دهند و تعداد بازدیدکنندگان صفحات سایت را مشخص می سازند.

علاوه بر این چنین ابزارهایی می توانند اطلاعات مفیدی از محل کلیک مشتریان احتمالی؛ زمان فعالیت آنها و مدت زمان سپری شده در یک صفحه خاص را مشخص سازند. این داده های مهم در ارزیابی کسب و کارها و اصلاح شخصیت خریدار بسیار مؤثر می باشند. شرکت ها باید بکوشند راه های ورود مخاطبان نهائی به قیف بازاریابی را بیابند. این مقاله برای کسب اطلاعات بیشتر جهت شناسائی بازار هدف تقدیم شما همراهان می شود.

ضروریست کسب و کارها در مرحله کنترل آگاهی و بهنگام ورود افراد به قیف، هوشمندانه رفتار کنند؛ با این حساب چشم اندازهای فاقد ارزش و اعتبار باید به کنار گذاشته شوند. همچنین لازم است مرحله کنترل آگاهی از محتوا و تبلیغاتی بهینه برخوردار باشد تا بتواند حجم ترافیک قیف را بالا ببرد. آشنایی با شبکه های اجتماعی و کسب اطلاعات و نوع محتوایی که مورد پسند مخاطبان باشد و همچنین روش های مقرون بصرفه ای که مخاطبان را وادار می سازد به برندی جدید و نوپا مجالی برای ابراز وجود دهند، ضروری می باشد.

 

نرم افزار جام پرسیا ERP

 

جلب توجه مخاطبان

پس از مرحله تجزیه و تحلیل رفتار مخاطبان نهائی، نوبت به جلب توجه آنها می رسد. تنها راه موجود جهت فعالیت مستمر قیف فروش کسب و کار به جذب افراد مربوط می شود. این بدان معناست که با دنبال کردن مسیری طبیعی و ارسال محتواها در کلیه سکوها، محتوای درست در جایی درست بکار گرفته می شود. لازم است علاوه بر ارسال مقالات همیشگی، از ویدئوها و دیگر اینفوگرافیک ها نیز استفاده شود و با اینکار خلاقیت و تنوع ایجاد گردد.

علاوه بر اینها  مرحله طعمه سازی به معنای ارائه رایگان یا با اندکی هزینه آهنرباهای سربی به مخاطبان می باشد. طعمه می تواند به اشکال مختلف وجود داشته باشد؛ از جمله وبینارها، محتواهای رایگان، نمونه هایی از محصولات، دوره ها و مواردی از این قبیل. شرکت ها می توانند پیشنهاداتی ارائه دهند که هیچ سود یا زیانی در پی نداشته باشد؛ این بدان معناست که هیچ سودی شامل حال آنها نمی شود، بلکه همگام با پیشرفت قیف فروش منتظر سود نهائی خود در آینده ای نه چندان دور می مانند.  

کسب و کارهای آنلاین با ارائه رایگان برخی موارد در مرحله طعمه سازی مخاطبان خود را تشویق می کنند که در آینده دست به خریدی ارزشمند بزنند. این مرحله فرصتی مناسب برای حذف افرادی است که هیچ گونه علاقه ای به طعمه ارائه شده ندارند. بنظر می رسد افرادی که از پیشنهادات با حداقل ریسک استقبال نمی کنند، گزینه های خوبی برای خریدهای بزرگ تر و ریسک پذیرتر در آینده نیز نمی باشند.

 

 

***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resources planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resources Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resources Management ( HRM

. برنامه ریزی منابع تولید ( Manufacturing Resources Planning ( MRP

. مدیریت فرایندهای کسب و کار ( Business Process Management ( BPM

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

مدیریت وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboard)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ