حداکثر 70 درصد کارها پتانسیل این را دارند  که در نسل بعدی تکنولوژی دارای سیستم اتوماسیون باشند .( McKinsey, 2016)

سیستم های هوشمند با استفاده از آگاهی های متنی، از الگوهای شما یاد می گیرند، گردش کار را به صورت خودکار انجام می دهند، بهترین اقدامات را ارائه می دهند و کارهای خود را به صورت خودمختار انجام می دهند، همه این موارد را انجام می دهند تا کارمندانتان بتوانند روی فعالیتهای با ارزش بالاتر متمرکز شوند.

مشاغلی که اتوماسیون فرایند را با استفاده از یادگیری ماشین امکان پذیر می کنند رقیب سرسختی برای کسب و کارهای قدیمی خواهند بود، زیرا کارکنان آزاد خواهند بود که بر فعالیتهای ارزش افزوده خلاقانه مانند استراتژی و برنامه ریزی متمرکز شوند.

 

 

 

کسب و کار رویداد محور

 

 

درک و بهره برداری از لحظه های دیجیتال

 

رهبران فناوری اطلاعات، برنامه ریزان و معماران باید پذیرای «تفکر رویدادی» باشند. تا سال 2020، آگاهی موقعیتی در زمان واقعی، یک ویژگی مورد نیاز برای 80 درصد راه حل های تجارت دیجیتال خواهد بود. و 80٪ اکوسیستم های تجاری جدید به پشتیبانی پردازش رویداد نیاز خواهند داشت.

 

ارائه نسل بعدی تجربه کاربری

 

بسیار دشوار است که تأثیر یک تجربه کاربری شهودی و لذت بخش را در مورد تأثیر برنامه ریزی منابع سازمان هوشمند (Intelligent Cloud ERP ) هنگامیکه صحبت از قابلیت های کسب و کار و توانمندسازی کاربران باشد نادیده گرفت. یک ارتباط یکپارچه بین کاربر و سیستم از هر دو جهت مزایایی را ایجاد می کند. کاربرانی که از نرم افزار خود لذت می برند، از قابلیت های آن به طور کامل استفاده کرده و از مزایای کامل ابزارها، داده ها و قابلیت های آنالیز آن استفاده می کنند.

 

در عین حال، این الگوهای استفاده به سیستم برنامه ریزی منابع سازمان هوشمند (Intelligent Cloud ERP ) می آموزند که چه اطلاعاتی، چه تحلیلهایی و چه ارتباطات تیمی برای کاربر با ارزش تر است و این سیستم را برای یادگیری و پیشرفت مبتنی نیازهای کاربران آماده می سازد. این چرخه ارزشمند منجر به ارائه اطلاعات هوشمند Cloud ERP با دسترسی سریع و مستقیم به اطلاعات و برنامه های مربوطه می شود، بنابراین بهره‌وری و اثربخشی را به دنبال خواهد داشت.

 

ERP ابری هوشمند می تواند با یکپارچه سازی اصول طراحی ساده و ساده سازی فرایندهای کسب و کار، تجربه کاربری بهتری را ارائه دهد

 

 

 

برای ایجاد سادگی در تجربه کاربر Intelligent Cloud ERP سه روش زیر را اجرا می کند:

 

1 . یادگیری ماشین برای ایجاد "دستیاران دیجیتال" که در پیش بینی نیازهای فردی هر کاربر (که هر چه بیشتر با سیستم ارتباط برقرار کنند بهتر می شود)، به کار گرفته می شود.

 

2 . اتوماسیون فرایند پایان به پایان(End-to-End Process) انعطاف پذیر، به طوری که کاربران بتوانند میزان ورودی داده های دستی را کاهش دهند و در عوض سیستم را پیکربندی کنند تا به آنها در اجرای سریع تر و با اطمینان بیشتر فرایندها کمک نماید.

 

3 . یک رابط بصری و در حال بهبود مداوم که منطبق با نحوه کار افراد است، بنابراین اطلاعات بدون نیاز به داده های بیش از حد یا نامربوط و با ابزارهای تعاملی تعبیه شده در هر فرآیند، برای حل سریعتر مسئله توسط تیم، ارائه می شود.

لینک مطلب

لطفا از سایت جام پرسیا دیدن فرمایید.

کانال تلگرام

اینستاگرام

لینکدین 

پینترست

گوگل پلاس

ردیت