به چالش کشیدن موثر سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) علاوه بر افزایش مشارکت و تجارب مشتری، سود بیشتری از سرمایه را نیز به همراه دارد.

 

برای هر سازمانی ایجاد تغییر به منزله انگیزه ای برای رُشد و نمو می باشد. این همه ی نیازی است که برای آمادگی و حمایت سازمان و افراد حاضر در آن برای تحمیل هر تحول پیش رونده ای، ضروری می باشد. تغییرات استراتژیکی و مبتنی بر رویکردی سیستماتیک در کسب و کار به نقطه ی اوج خود می رسد و کسب و کار را به بالاترین درجات سوق می دهد. از هنگامی که فعالیت شرکت ها  بیشتر بر اساس مشتری مداری می باشد، شرکت ها بر روی تغییراتی متمرکز شده اند که منجر به افزایش مدیریت ارتباط با مشتریان گردد.

سناریوی فعلی نشان دهنده ی نمایی از تحول بازار و خدمات مشتری می باشد. اکثر سازمان های حاضر در دنیا بر بهبودی روابط خود با مشتریان متمرکز شده اند. با بکار گیری ابزارهای فناوری به منظور خودکار سازی فرایندهای کاری، اثربخشی سازمان ها با تغییر نحوه عملکرد تیم های کاری در تمامی زمینه ها حاصل می گردد.

هیچ دلیلی برای انکار این واقعیت که پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) چالش برانگیز می باشد، وجود ندارد. با این وجود مدیریت آن به شکلی اثربخش در حالی که مشارکت و تجارب مشتری را افزایش می دهد، سود بیشتری از سرمایه گذاری را نیز به ارمغان می آورد. موفقیت در پیاده سازی و اتخاذ سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) به میزان قابل توجهی بر چند اساس مبتکی می باشد.

 

 

اطمینان از مشارکت مردم

پیاده سازی موفقیت آمیز سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) با همراهی مدیریتی کم نظیر محقق می گردد. عدم حمایت کارکنان عالی رتبه، شکست در پروژه را باعث می گردد. هرچند سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) مشارکت یکایک کارکنان را در بر می گیرد، از طرفی مدیریت کم نظیر پروژه نیز تحت عنوان اولین پذیرندگان نرم افزار برای ایجاد تغییراتی سازمانی در نظر گرفته می شود.  نظرات مدیریت زمینه را برای ایجاد تغییرات اخلاقی و فرهنگی مهیا می سازد ، اعتبار را به ارمغان می آورد و الهام بخش دیگران برای ایجاد موفقیت در سازمان به شمار می رود.

طبق تحقیقات صورت گرفته، مشارکت کارکنان و مدیران ارشد یکی از مهمترین عوامل بروز موفقیت در سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) به شمار می آید. با توجه به اثربخشی طولانی مدت و نمای 360 درجه ای نظارت در سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، مشارکت و فعالیت کارمندان سطح بالای سازمان الزامی می باشد. فرقی نمی کند که مختص پشتیبانی فرایند پیاده سازی باشد یا اینکه به عنوان پشتوانه ی مالی تحریم نرم افزار بکار گرفته شود، حضور این سیستم حکم برگ برنده ای برای موفقیت کسب و کار را دارد.

 

***جهت مطالعه مقاله کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ