شیوع کووید19 و در پی آن ورود هشتگ « در خانه بمانیم »، برای اکثریت صنایع معنایی عمیق تر از « در خانه بمانیم » را به دنبال داشته است. با ما همراه باشید...

 

شیوع کووید19، جهان را به وضعیت نامشخصی محکوم کرد. در این وضعیت نامعلوم کسب و کارها، کارکنان و مشتریان سریعاً مدل « درخانه بمانیم » را که در این روزها به نظم نوین دنیا مبدل گشته است، برگزیدند. قطعاً بسیاری از کسب و کارها  به دلیل محدودیت های محلی و ملی نمی توانند ارائه دهنده ی خدمات به همان حالت چند ماه گذشته خود به مشتریان باشند. اگر هر بحرانی درسی را به همراه داشته باشد، این بحران اهمیت سرمایه گذاری زیرساخت و نرم افزاری صحیح را برای اطمینان از تداوم و موفقیت کسب و کار به وضوح نشان داده است.

 

 

نرم افزاری مناسب برای پایانی خوش!

شیوع کووید19 و در پی آن ورود هشتگ در خانه بمانیم، برای صنایع معنایی عمیق تر از « در خانه بمانیم » را به دنبال داشته است. لازم است که سازمان ها برای زمان های نامشخص همانند اوضاع غیرقابل پیش بینی شیوع کووید19 و با توجه به درجه امنیت کارکنان و مشتریان خود که از مهمترین مسائل در نحوه ی فعالیت کسب و کارمی باشد، تجدید نظر کنند و همگام با مدل دورکاری کارکنان که این روزها بعنوان یک اصل به نظر می آید، تدابیری بیاندیشند. از آنجایی که لازمه ی  محدودیت های محلی و ملی اعمال محدودیت هایی در تعاملات رودررو می باشد، ارائه ی خدمات مشتریان به همان روال سابق می تواند چالش برانگیز باشد. سرمایه گذاری برای ارائه زیرساخت های صحیح و در اختیار داشتن نرم افزاری مناسب جهت بقاء و موفقیت هر کسب و کاری، الزامی می باشد. نیل به این امر شامل ابزارهایی می شود که تجسمی قوی را می آفرینند و اشتراک گذاری داده ای را آسان می سازند و تعامل بین کارکنانی که به صورت انفرادی فعالیت می کنند، را مترقی می سازند.

شیوع کووید19 معرف حجم وسیعی از نوسان به بازار بوده است، تا جایی که مشاوران شعار« در خانه بمانیم » و کمبودهای زنجیره تأمین چندین صنعت را دگرگون ساخته است. نامشخص بودن اوضاع امروزی بر بخش های مالی  شرکت ها بسیار تأثیرگذار بوده است و بودجه ها و پیش بینی های مربوط به سال 2020 میلادی را که تنها چندی پیش به تصویب رسیده بودند، هم اکنون از حالت التزام خارج ساخته است. حتی در بهترین شرایط، افسران ارشد کسب و کارها (C- suite) دریافته اند که ارائه بودجه ای دقیق، برنامه ریزی، و  پیش بینی کسب و کار بسیارچالش برانگیز می باشد، از طرفی اثرات غیرمنتظره بازار از جمله شیوع کووید19، انجام این وظایف را بسیار دشوار ساخته است.  رویدادهایی از این قبیل می توانند به طور مستقیم بر برنامه ریزی درآمد سازمان ، هزینه ها ، تولید ، میزان سرمایه گذاری و کارکرد کلی کسب و کار اثر بگذارند. افسران ارشد امور مالی (CFOs) به منظور اجرای سناریوهای « چه می شود اگر...» برای هر سناریوی احتمالی،  باید نرم افزار خود را به همان شکلی که قبلاً بدان اشاره شد  بکارگیرند و با این حساب قادر هستند تنظیمات جهت انتقال را فراهم سازند. این رویکرد کسب و کارها را در تداوم اطمینان و کاهش خطرات یاری خواهد رساند.

 

فناوری در فرصتی دیگر قدرت خود را به اثبات می رساند.

یقیناً شیوع کووید19 کسب و کارها را هم زمان با سازگاری حالت کاری جدید مطابق با مدل های در خانه ماندن، وادار به بکارگیری نبوغ خود ساخت. بیشتر سازمان ها در حال توسعه و یا سرمایه گذاری برای زیرساخت های دیجیتالی خود می باشند و برای کارکنان خود صرفه جویی را به ارمغان می آورند تا آنها بتوانند در فضایی امن به فعالیتی یکپارچه بپردازند و در عین حال نیز به مشتریان خود خدمت رسانی کنند. اکثر کسب و کارهایی که در گذشته تمایلی به تعامل با فناوری ها نداشتند و یا در این زمینه نگران بودند، هم اکنون فرصتی بدست آورده اند که آنها را تجربه کنند. در نتیجه سهولت، سرعت و راحتی که این فناوری ها می توانند پیشنهاد دهند را درک کرده اند.

 

***جهت مطالعه مقاله کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ