یکپارچگی سیستم های اصلی کسب و کار با جدیدترین راهکارهای دیجیتالی برای بسیاری از سازمان ها امکان پذیر نمی باشد. با ما همراه باشید...

 

امروزه هر شرکتی با موج عظیمی از انتظارات مشتری مواجه می باشد و به همین دلیل، یکی از متداول ترین سؤالاتی که اخیراً مورد بحث قرار می گیرد بکارگیری تجارب مشتری می باشد.

مقایسه در این کار می تواند به معنای تفاوت میان بُرد و باخت باشد. گذشته از همه اینها، مشتریان حیات هر سازمانی به شمار می روند. با این وجود چه چیزی سد راه ارائه ی تجارب شخصی افراد شده است؟ طبق نظرسنجی Harvey Nash/ KPMG survey که تقریباً از سوی 4000 افسر ارشد اطلاعاتی صورت گرفته است، یکپارچگی به چالشی فزاینده مبدل گشته است. "یکپارچگی سیستم های اصلی کسب و کار با جدیدترین راهکارهای دیجیتالی ... که ثابت شده است برای بسیاری دست نیافتنی می باشد."

 

 

هدفِ بسیاری از سرمایه گذاری های کسب و کار، جذب مشتری و حفظ آن می باشد. به منظورمدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) و  خط مشی فرصت ها و ارتباطات، در خودکارسازی و برنامه های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) سرمایه گذاری های هنگفتی انجام می شود.

 

***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ