یکپارچگی سیستم های اصلی کسب و کار با جدیدترین راهکارهای دیجیتالی برای بسیاری از سازمان ها امکان پذیر نمی باشد. با ما همراه باشید...
امروزه هر شرکتی با موج عظیمی از انتظارات مشتری مواجه می باشد و به همین دلیل، یکی از متداول ترین سؤالاتی که اخیراً مورد بحث قرار می گیرد بکارگیری تجارب مشتری می باشد.
مقایسه در این کار می تواند به معنای تفاوت میان بُرد و باخت باشد. گذشته از همه اینها، مشتریان حیات هر سازمانی به شمار می روند. با این وجود چه چیزی سد راه ارائه ی تجارب شخصی افراد شده است؟ طبق نظرسنجی Harvey Nash/ KPMG survey که تقریباً از سوی 4000 افسر ارشد اطلاعاتی صورت گرفته است، یکپارچگی به چالشی فزاینده مبدل گشته است. "یکپارچگی سیستم های اصلی کسب و کار با جدیدترین راهکارهای دیجیتالی ... که ثابت شده است برای بسیاری دست نیافتنی می باشد."
هدفِ بسیاری از سرمایه گذاری های کسب و کار، جذب مشتری و حفظ آن می باشد. به منظورمدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) و خط مشی فرصت ها و ارتباطات، در خودکارسازی و برنامه های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) سرمایه گذاری های هنگفتی انجام می شود.
***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***
جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی :
. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning ( ERP
. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM
. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM
. مدیریت بودجه (Budget Management)
. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM
. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP
. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS
. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM
. مدیر وظایف (Task Management)
. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent
. داشبورد مدیریتی (Dashboards)
. اتوماسیون اداری ( Office Automation)
. گزارش ساز( Report Generator)
تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244