در همه ی زمینه ها، اعم از کار، فرایندها، ابزارها، فناوری و ...، باید بازاندیشی صورت گیرد. این بهترین زمان برای تحول دیجیتال است.

 

همه ما کاملاً مطمئن هستیم که حتی با پایان یافتن شیوع کووید19 (COVID19) دیگر هیچ چیزی در جهان مثل سابق نخواهد بود. امروزه با بلاتکلیفی که بر همه ی زمینه های زندگی چیره گشته است، کسب و کارها به منظور اتخاذ تصمیماتی جدید شدیداً تحت فشار قرار گرفته اند. بویژه شرکت هایی که دریافته اند تنها راه نجات از شرایط فعلی فناوری می باشد، به دنبال برخورداری از زیرساخت هایی مناسب در سریع ترین زمان ممکن می باشند. سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) که از دیرباز جهت مدیریت فرایندهای کسب و کارمقوله ای انکارناپذیرو حیاتی بوده است، هم اکنون به اثبات منافع خود می پردازد.

 

 

با شیوع کووید19، اهمیت ابر بیشتر از همیشه آشکار شده است

از آنجایی که شیوع کووید19 همچنان مسبب خسارات زیادی می باشد؛ اما از طرفی نشان دهنده کاستی های ما نیز بوده است. شیوع کووید19 فرصتی بود که بفهمیم تصمیمات اتخاذ شده در گذشته تا چه اندازه سودمند بوده اند. هم اکنون شیوع کووید19 فرصتی ایده آل برای بررسی نقصان سیستم های قدیمی و مزیت های نمونه های جدید به شمار می آید.

مبحث ERP همچنان به عنوان اصلی ترین و حیاتی ترین جزء کسب و کار به حساب می آید. در بسیاری از صنایع انتقال به ابر، یعنی جایی که امنیتی بهتر، دسترسی آسان تر و ارزان تررا در اختیار قرار می دهد، هنوز صورت نگرفته است. کووید 19 اهمیت نرم افزار ابر به عنوان بهترین پاسخ برای دوران شیوع بر همگان را برجسته ساخته است. صنعت نرم افزار ابر بلافاصله  با اضافه کردن عملکردی جهت ردیابی بهترمنابع کووید19، حساب رسی و پیگیری هزینه های مربوط به شیوع کووید19، عکس العمل خود را به نمایش گذاشت و بهبودی پیگیری و ارتباط کارکنان با یکدیگررا با اضافه کردن منابع انسانی، مهیا ساخت.

 

 

***برای مطالعه بیشتر کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ