مشتری مهمترین قسمت هر کسب و کاری محسوب می شود و هر صنعتی که خواهان ترقی باشد، لازم است با سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) یکپارچه گردد.

 

با تداوم رشد صنعتی و بازارها، نیاز روزافزون به تکنولوژی هایی که قادر به استفاده از فرایندهای کسب و کار و رشد نتایج بازاریابی باشند، بیشتر از همیشه به چشم می خورد. با وجود چنین نیازهایی اهمیت تکنولوژی مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) برجسته می شود. از طرفی آیا این نیاز ارزش سرمایه گذاری را دارد؟

 

 

تکنولوژی مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

هنگاهی که تکنولوژی CRM به شکلی اثربخش بعنوان ابزاری جهت مدیریت ارتباطات با مشتریان بکار گرفته می شود؛ شانس رشد و کسب سود از این سیستم نیز افزایش می یابد. چرا که مهمترین قسمت در هر کسب و کاری به مشتری اختصاص می یابد و هر صنعتی که خواهان ترقی باشد، لازم است با سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) یکپارچه گردد.

علاوه بر این سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) نباید به عنوان یکی از ابزارهای اساسی بازاریابی کسب و کار در نظر گرفته شود؛ بلکه باید تحت عنوان سیستم مدیریت کسب و کار پویا به آن نگریسته شود که شرکت ها با بهره مندی از این سیستم می توانند به آسانی راهنمایی های پرورش و جذب مشتری را در سرتاسر معاملات خود بکار گیرند. بنابراین هدف از سیستم CRM از همان ابتدا ایجاد ابزاری پیچیده است که نویدبخش فراوانی و بازده سرمایه مناسب برای کلیه شرکت هایی است که از این ابزار استفاده می کنند. حال این سؤال پیش می آید که چگونه یک سیستم CRM ایده آل می تواند تحولی شگرف را به همراه داشته باشد؟ پس ما را تا انتهای این مبحث همراهی کنید

این مقاله بر آن است که نشان دهد تکنولوژی CRM توانِ افزودن بر بازده سرمایه را دارا می باشد.

 

تمرکز بر افراد

مشخص شده است تعدادی از شرکت ها که تکنولوژی کسب و کار CRM را اتخاذ کرده اند، توانایی این تکنولوژی را نادیده می گیرند. شرکت ها با عدم تمرکز بر آموزش افراد تیم های خود جهت اتخاذی اثربخش و مناسب، با شکست مواجه می شوند. این مورد استخدام کارکنان را با چالشی بزرگ رودررو می سازد و متعاقب آن، حصول نتایج با کُندی پیش می رود.

سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) به منظور بازدهی بیشتر از سرمایه گذاری در تکنولوژی CRM، لازم است که به بتدریج معرفی شود و جلساتی نیز جهت برجسته سازی مزیت هایی که این سیستم برای کارکنان و کسب و کار به همراه دارد، برگزار گردد. انتظار می رود پس از درک سیستم، سرعت اتخاذ آن نیز شدت یابد و در نتیجه تجربه و رضایت مشتری حاصل شود. در مقابل نیز شرکت مشتریان خود را با مزیت ها و بازتاب های ناشی از افزایش بازده، مشغول می سازد.

 

ورود داده های دقیق

داده های دقیق و معتبر اساس تصمیم های آگاهانه و نتایج بهبود یافته در کسب و کاربه شمار می آیند. نتایج با کیفیت به نوبه خود می توانند کسب و کار را در افزایش اعتماد مشتریان و کارکنان حاضر در سیستم یاری دهند.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) با جمع آوری داده های معتبر و دقیق مشتریان، به کسب و کارها کمک می کند. این قابلیت برای بهینه سازی کارایی کمپ، اولویت بندی فروش و ارائه بینش های کلیدی کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد. 

 

 

***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ