کسب و کارها با اتخاذ گرایش های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) متوجه خواهند شد که در زمان جستجوی بهترین نرم افزار CRM برای شرکت خود، دقیقا بدنبال چه چیزی هستند.

 

زمان و تکنولوژی در حال تغییر می باشند و این موضوع مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) را نیز شامل می گردد. از طرف دیگر گرایش هایی از جمله ابزارهای موبایلی و اجتماعی CRM ، اینترنت اشیاء (IoT)، هوش مصنوعی (AI) و موارد بیشمار دیگری همچنان ما را در سال 2021 نیز همراهی می کنند.

در این مقاله به ادامه گرایش های نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در سال 2021 پرداخته شده است.

 

 

 

4- سیستم اجتماعی و موبایلی مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، راه را هموار می سازد.

یکپارچگی موبایل و شبکه اجتماعی با سیستم CRM، دیدگاه هایی پیرامون درک کسب و کارها توسط مشتریان را به آنها ارائه می دهد. شرکت ها با استفاده از ابزار اجتماعی مدیریت ارتباط با مشتریان (Social CRM)، سؤالات مصرف کننده را برطرف می سازند و قادرند با آنها ارتباطی مستحکم برقرار کنند و بازخوردهای سازنده ای را به منظور ایجاد استراتژی های مبارزاتی در آینده از سوی مشتریان دریافت کنند.

WhatsApp که در این روزها به عنوان یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسان فوری می باشد، به شکلی فزاینده به یکی از ابزارهای پیشرو در سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) تبدیل شده است. فعالیت کسب و کارها در برنامه WhatsApp آنها را در جذب مشتریان بواسطه اعلان هایی مانند یادآوری های قرارملاقات، ارائه هشدارها، اعلان های پرداخت و مواردی از این قبیل، یاری می رساند.

نرم افزار موبایلی مدیریت ارتباط با مشتریان (Mobile CRM) قادر است ارتباط میان کسب و کار با مشتریان را تقویت کند و تأثیر مستقیمی بر رقم فروش داشته باشد.

آمارهای موجود نشان می دهند که 50درصد از تیم های کسب و کار با بکارگیری ابزار موبایلی مدیریت ارتباط با مشتریان (A mobile CRM) سودمندی خود را بهبود بخشیده اند.

کسب و کارها بواسطه تعامل با مشتریان در کانال های موردپسند آنها می توانند سطح خدمات و تجربه مشتری در چندین کانال را بهینه سازند. از طرفی کسب و کارها با پاسخگوئی یکپارچه به روشی که بهترین تناسب را با مصرف کننده دارد، بهبودی خدمات مشتریان را باعث می گردند.

 

5- ویژگی های تجزیه و تحلیل الزامی می باشند.

داده ها کلید اصلی ایجاد یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) موفق هستند. داده ها هر چیزی از جمله شخصی سازی ارتباطات، پیشنهادات، کمپین ها و تجربه مشتری را هدایت می کنند. 

پیوستگی تحول در تعاملات مشتریان بواسطه روش های جدید تعامل، ضرورت تبدیل داده های جمع آوری شده مشتریان به اطلاعاتی سودمند بشکل فزاینده ای اهمیت یافته است.

کسب و کارها با دسترسی به داده های پیشرفته و تجزیه و تحلیل ها در مواجهه با شناسایی مشکلات، راهکارها و فرصت ها نسبت به سایرین موفق تر می باشند. بنابراین صاحبان کسب و کار با شناسایی این موارد در جستجوی ابزارهای قدرتمند تجزیه و تحلیل جهت پردازش و گزارش داده های بلادرنگ خود هستند.

این قابلیت به منظور شناخت گروه هایی از مشتریان که بیشترین بازده سرمایه گذاری (ROI) را باعث می شوند، طراحی شده است و بنابراین کسب و کارها مجاز هستند تبلیغات، بازاریابی و فروش خود را جهت ارزشمندترین افراد متمرکز سازند و با گذشت زمان، سود بیشتری را کسب نمایند.

 

 

***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ