شرایط کنونی تحت تاثیر کووید19بهترین زمان برای شروع تحول، سرمایه گذاری در تکنولوژی مدرن ابر و ورودِ نوآوری به فعالیت ها می باشد.

 

بدنبال درگیری کشورها با موج دوم یا سوم همه گیری کووید19، بسیاری از آنها از جمله انگلستان به دوران قرنطینه و تعطیلی فراگیرخود بازگشتند. درحالی که سازمان ها نسبت به روزهای اول از آمادگی بیشتری برخوردار هستند، آن دسته از افراد نیز که از تکنولوژی قدیمی بهره می جویند در معرض آسیب هستند؛ و شاید تنها بواسطه ی راه حل های خسته کننده و وقت گیر به منظور به حداقل رساندن اختلال وارده و حفظ دوام خود، تسکین می یابند. هرچند ممکن است درک این موضوع دشوار بنظر آید، اما شرایط کنونی بهترین زمان برای شروع تحول، سرمایه گذاری در تکنولوژی مدرن ابر و ورودِ نوآوری به فعالیت ها می باشد.

بسیاری از افراد زمان های تعطیلی را فرصتی برای تقویت خود مورد استفاده قرار دادند؛ اهداف شخصی را تعیین کردند، سرگرمی های جدیدی را انتخاب کردند و یا حتی در نحوه گذراندن اوقات خود آگاهانه رفتار کردند. با این حساب چرا کسب و کارها تمرکز خود را بیشتر صرف اختراعی مجدد نمی سازند؟

طبق تحقیقی که توسط رهبران کسب و کار حاضر در دانشکده اقتصاد لندن صورت گرفته است، 65درصد از سازمان ها برنامه های مربوط به بکارگیری فناوری های دیجیتالی را از حرکت بازداشته و متوقف ساخته اند. با این وجود چالش های نرم افزار قدیمی همچنان به قوت خود باقی هستند. ظهوری قدرتمند در کنار عدم یکپارچگی در قسمت پشتیبانی تا ناتوانی در کنترل تعاملات خارج از محدوده سازمان، نیاز نگهداری از سخت افزار کامپیوتر، تجهیزات شبکه ای و نرم افزار امنیتی، آنهم در شرایطی که سازمان های کاملاً دیجیتالی بسیار جلوتر هستند، بسیار دشوار خواهد بود. با تعویق هرچه بیشتر زمان سرمایه گذاری جهت مدرن سازی، عقب افتادگی سازمان در ایجاد استقامت جهت آینده نیز بیشتر خواهد شد. 

بحران اخیر هجوم به سوی دورکاری را موجب شده است و به نظر می رسد حاوی پیامدهایی دراز مدت باشد. شرکت هایی که در هر زمان و هر مکانی و با هر روشی دستگاهی را مطابق با سیستم های فناوری خود پیاده می سازند، نسبت به سایرین در مواجه با تغییرات جوّی حاصل از همه گیری جهانی و رویارویی با نیازهای متغیر مشتریان، از آمادگی بیشتری برخوردار هستند. لازم است که هر کسب و کاری به بررسی توانمندی خود جهت سازگاری با شرایط متغیر بپردازد و منافذ موجود در سیستم را که مانع از رودررویی کسب و کار با شرایط طوفانی و ظهوری قدرتمند می شوند، را بازشناسد. ممکن است سازمان هایی که بیشتر از هفت سال فناوری را مورد استفاده قرار می دهند خواستار نوآوری موجود در بازار و چگونگی بکارگیری آن برای دستیابی به تحولی موفق باشند.

 

http://www.jampersia.com/Userfiles/jam/erp/ERP9910122.png

 

انتخاب نرم افزار جدید

با گذشت چندین سال تغییر مسیر حرکت به سوی ابر افزایش یافته است. با این حال فرایندهای قدیمی انتخاب نرم افزار، بهترین نتایج را در آینده به همراه نخواهد داشت. بازار نرم افزار شاهد پیشرفتی چشمگیر است و درک آنچه فروشندگان مختلف تحت عنوان اطمینان از سرمایه گذاری مناسب در راستای نیازمندی های فعلی کسب و کار و پیشرفت اهداف ارائه می دهند، بسیار ضروری می باشد.

نرم افزار ابری نیازمند تغییری فرهنگی و درکی روشن از نیازمندی های کسب و کار جهت کسب موفقیت است. ابر با بهره مندی از بهترین روش ها موجب شده است که کسب و کارها بر تمایزها و نکاتی که بتوانند بر ارزش خود بیافزایند، تمرکز کنند. نیل به چنین مواردی، انجام متفاوت کارها و تغییر نحوه انجام کارها توسط افراد را می طلبد. 

 

 

***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ