بدنبال اتخاذ اینترنت اشیاء صنعتی (IIoT) توسط تولیدکننده، مدیریت پرسنل و الزامات آموزشی چالشی مهم خواهند بود.

 

اینترنت اشیاء صنعتی (IIoT) تغییر در نقش های انسان محوری را آغاز کرد. با این حال، سازمان ها به استراتژی های اینترنت اشیاء صنعتی (IIoT) اهمیت بیشتری می دهند.

 در حالی که اینترنت اشیاء صنعتی (IIoT) شاهد مختل سازی ماهیت نقش های سنتی انسان محور توسط خودکارسازی خواهد بود؛ با این وجود هنوز هم مردم به عنوان مهمترین عنصر در موفقیت استراتژی اینترنت اشیاء صنعتی (IIoT) قلمداد خواهند شد.

الزامات پرسنلی به شکلی فزاینده استعداد محور خواهند شد؛ نکته ای که تولیدکنندگان را به توسعه پیشنهادات جامع ارزش کارمندان که بر توسعه و آموزش مداوم متمرکز هستند، فرا می خواند. بنابراین احتمالاً تولید کنندگان برجسته در آینده از کارمندان کمتری برخوردار خواهند بود و در عین حال، نیروی کار سودمندتر، متصل تر و متخصص تری را در اختیار خواهند داشت.

 

 

در عصر اینترنت اشیاء صنعتی (IIoT)، تکنسین ها قادر به دریافت تخصیص وظائف خود در زمینه خرابی قریب الوقوع ماشین ها به دستگاه های هوشمند هستند. امکان مشاهده اقدامات اصلاحی، تجزیه و تحلیل و تشخیص بلادرنگ بواسطه ی عینک هوشمند، تکنسین را قادر می سازد دارائی را به شکلی اثربخش تعمیر و ترمیم کند. اگر تکنسینی با کاری چالش برانگیز مواجه شود، قادر است با یک مهندس ارشد خارج از سایت ارتباط برقرار کند؛ مهندس ارشد به فعالیت تکنسین واقف بوده و آن را مشاهده می کند و می تواند در حل مشکلات، آنها را یاری رساند. همانطور که مهندس ارشد ترتیب لازم مراحل را ترسیم می کند، تکنسین نیز می تواند با اشاره گر لیزری LED، به مشخص ساختن دستورالعمل های خاص و حذف ذهنیت و بهبودی ایمنی بپردازد.

 

 

***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ