نرم افزار جام پرسیا بعنوان سیستمی یکپارچه آماده همکاری با کسب و کارهای منحصربفرد است؛ فرصتی که در آن می توانید اپلیکیشن هایی منحصربفرد را با یکدیگر مورد استفاده قرار دهید!

 

جهان بحرانی خارق العاده را تجربه می کند؛ بحرانی که به وضوح بیانگر این نکته است که تقریباً هیچ شانسی برای مقاومت در برابر تحول دیجیتال وجود ندارد. استراتژی دیجیتال نزد شرکت ها دیگر بعنوان تدبیری لاکچری محسوب نمی گردد؛ بلکه در این روزها بعنوان ضروری ترین نیاز شناخته می شود. هم اکنون بسیاری از کسب و کارها می دانند که احتمالاً در آینده ای نه چندان دور نمی توانند به کار خود ادامه دهند؛ مگر اینکه در این میان اقدامی صورت گیرد. سیستم ERP که به عنوان گام نخست در تحول دیجیتال شناخته می گردد، می تواند بعنوان مناسب ترین ابزار برای گذر از این بحران در نظر گرفته شود.  

 

 

 

با در اختیار داشتن سیستم انعطاف پذیر مدیریت فرایندهای کسب و کار جام پرسیا، فعالیت های خود را با توجه به توسعه و نیازهای کسب و کار شکل دهید.

نظم جدید حاصل شده از شیوع کووید19 اهمیت مدیریت فرایندهای کسب و کار را بیش از پیش آشکار ساخته است. کسب و کارهایی که در گذشته بواسطه ی سیستم های قدیمی به مدیریت فرایندهای کسب و کار خود می پرداختند، امروزه قادر به فعالیت بشکل دورکار نمی باشند و سود حاصل از مزیت های سیستم های ابری که دارای اثر منفی قابل توجهی بر کسب و کار بود، را در اختیار ندارند. در نقطه مقابل نیز شرکت هایی که راهکار انعطاف پذیر مدیریت فرایندهای کسب و کار جام پرسیا را در اختیار دارند، خود را دائماً با نظم جدید متأثر از کووید19 سازگار می سازند و فرایندهای کسب و کار را با توجه به نیازهای خود شکل می دهند.

با در اختیار داشتن سیستمی از جمله راهکار مدیریت فرایندهای کسب و کار جام پرسیا که اپلیکیشن های مورد نیاز شما را میسر می سازد، بهینه سازی فرایندهای کسب و کار خود را میسر ساخته اید و انجام کلیه این امور بدون کوچکترین کدگذاری، امکان پذیر می باشد. با برخورداری از راهکار مدیریت فرایندهای کسب و کار جام پرسیا خالق تجربه ای جدید و شخصی باشید؛ تجربه ای که با آن می توانید امور کاری را که در طول چند ماه با انجام می رسند، تنها در عرض چند روز به پایان برسانید.

 

 

***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ