CRM نه تنها به حوزه کسب و کار اختصاص می یابد؛ بلکه در ساخت ارتباطات مستحکم میان افراد نیز نقش بسیار مهمی را ایفاء می کند.

 

مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) بعنوان یکی از قدرتمندترین و اثربخش ترین رویکردها در ابداع و ماندگاری ارتباط با مشتریان می باشد. معرفی CRM نه تنها به حوزه کسب و کار اختصاص می یابد؛ بلکه در ساخت ارتباطات مستحکم میان افراد نیز نقش بسیار مهمی را ایفاء می کند. گسترش این ارتباطات به پیشرفت کسب و کار در جدیدترین مراحل از موفقیت بستگی دارد. 

زمانی که پیوند شخصی و عاطفی شکل می گیرد، شناخت نیازهای واقعی مشتریان و کمک به آنها و خدمت رسانی در مسیر بهتر نیز بسیار آسان تر می شود. همیشه این باور وجود دارد که پیچیده ترین استراتژی ها در پیاده سازی CRM خلاصه می شوند، چرا که این بخش یکی از قسمت های مفید و قدرتمند کسب و کار محسوب می گردد. اکثر سازمانها به منظور حفظ سیستم های CRM در مسیر کاری از ابزارهایی در سطح استانداردهای جهانی استفاده می کنند.

 

در ادامه با بررسی دیدگاه های گسترده می توانیم بآسانی به این نکته پی ببریم که چرا سیستم CRM همیشه برای هر سازمانی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

 

 

- سیستم CRM ترکیبی از دیدگاه ها و تجزیه و تحلیل های پیشین و مشتریان است. سیستم CRM از یکسو جستجو را کاهش می دهد و همبستگی مشتریان را به همراه دارد و از سوی دیگر، نیازهای اساسی مشتریان را پیش بینی می کند و ارتقاء کسب و کار را موجب می گردد.

- سیستم CRM جزئی ترین خصوصیات هر مشتری را دارا می باشد؛ با وجود این جزئیات پیگیری مشتری آسانتر می شود و سودمندی هر یک از آنها نیز مشخص می گردد.

 

 

***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ