کسب و کارها دائمأ به دنبال یافتن راهی جهت افزایش بهره وری و اثربخشی فرآیندهایشان هستند و این کار را می توانند با یکپارجه سازی فرآیندها در یک سیستم یکتا انجام دهند. این فرآیند می تواند برنامه ریزی، خرید موجودی، دارایی، منابع انسانی، بازاریابی و فروش را شامل شود. برنامه ریزی منابع سازمان یا ERP فرآیندی است که در جهت مدیریت و یکپارچه سازی فعالیت های کسب و کارها بکار گرفته می شود.

 

با شیوع کووید 19 و تعطیلی کسب و کارها و اجبار تیم های کاری به دورکاری ، اهمیت نرم افزار ERP در شرکتها در سراسر جهان مشهود می باشد. سیستم های ERP با تغییرات ناگهانی کسب وکارها، خود را وفق می دهند و باعث تسهیل در تنظیمات کار از خانه می گردند.

 JAMERP

 

وضعیت کنونی

 

به منظور درک بهتر این موضوع که سیستم ERP چگونه می تواند در زمان شیوع کووید19 مؤثر واقع شود، لازم است تا ابتدا به موضوعی که جهان در شرایط فعلی با آن روبروست، بپردازیم. با شناسایی بالغ بر سه میلیون مورد در سرتاسر دنیا، شیوع کووید19 باعث تعطیلی شهرها و ایالت ها شده است، کشورها را تحت تأثیر قرار داده و منجر به رکود عمده ی اقتصادی شده است.

بدنبال اقدامات فاصله گذاری اجتماعی انجام شده در راستای جلوگیری از گسترش کووید19، کسب و کارها مؤظف به تعطیلی موقت اداراتشان و درخواست از کارمندان برای انجام کار از خانه شدند. در حالیکه که تنها خدمات ضروری مجاز به فعالیت هستند، تأثیرکووید 19 بر اقتصاد و سایر مقوله ها کاملا محسوس می باشد.

 

بر اساس تحقیقات موجود، تأثیر کووید19 بر روی کسب وکارها می تواند به اشکال مختلفی ظاهر شود و مدیریت و پاسخگویی  به بحران، نیروی کار، فعالیت ها، و زنجیره ی تأمین، امور مالی و نقدینگی، مالیات، بازرگانی، مقررات، استراتژی و برند تجاری را شامل می شود.

 

با تمرکز بر روی نیروی کار، کسب و کارها ملزم هستند تا در کنار رفاه اجتماعی،از عهده ی چالش های دیگری نظیر درجه ی پشتیبانی دورکاری افراد بربیایند. نرم افزار ابریERP نظیر JAM ERP می تواند گزینه ی خوبی در این زمینه باشد و تنظیمات دورکاری را پشتیبانی می کند.

 

JAM ERP

 

ERP در زمان شیوع:

 

سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی  چگونه می تواند در کنار فعالیت دورکاری کسب و کارها و یا بکارگیری حداقل کارمندان در کسب و کار، مورد استفاده قرار بگیرد؟ سیستم ERP برپایه ی ابر یکی از راهکارهای ERP میباشد که توسط مدل ابری میزبانی و یا مدیریت می گردد. ذکر این نکته به این معناست که با دور نگه داشتن افراد از آنها محافظت نموده و لذا تیم های IT نیازی به حضور در محل ندارند.

 

***جهت مشاهده ی ادامه ی مطلب اینجا کلیک کنید***

 

جویا افزار ماندگار پرسیا (جام)

 

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی

 

  برنامه ریزی منابع سازمانی ( Enterprise resource planning  ( ERP

 

  مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

 

•  مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

 

  مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

 

  مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

 

•  مدیریت منابع تولید  ( Manufacturing Resource Management ( MRP

 

•  مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

 

 انبار داده ها ( Data Warehouse ( DW

 

 داده کاوی ( Data Mining ( DM

 

 

درصورت نیاز با ما تماس بگیرید 

 

*** 02188844244 ***

 

 

جهت پیام دادن در واتساپ روی عکس زیر کلیک کنید