سرعت بالای اتخاذ سیستم های ERP بیانگر این مطلب می باشد که از سال 2021 به بعد شاهد رُشد بی سابقه ی گرایش های آن خواهیم بود.

 

در بخش نخست این مقاله با دو مورد از گرایش های سیستم ERP در سال 2021 آشنا شدید. در این بخش نیز به ادامه مبحث اشاره شده می پردازیم. از همراهی شما خرسندیم.

 

 

- افزایش روزافزون سیستم های همراه ERP

 

در گذشته فروشندگان تنها زمانی قادر به اضافه کردن یا بروزرسانی اطلاعات مهم مشتریان خود بودند که در حوزه های کاری خود حضور یافته باشند. اما با ورود سیستم های همراه ERP توانستند امور مربوط به مشتریان را در همان مکانی که در آن حضور داشتند، به انجام برسانند. دیگر نیازی به یادداشت برداری یا حمل دفاتر کاری روزانه وجود نداشت. امروزه فروشندگان به لطف ERP های همراه می توانند خارج از محیط کار و ساعات اداری خود به فعالیت بپردازند. اپلیکیشن های ERP همراه براحتی در دستگاه های تلفن همراه، تبلت ها و یا هر وسیله ی الکترونیکی دیگر نیز قابل دسترسی می باشند.

از سوی دیگر ERP های همراه براحتی هر چه تمام تر کارکنان را در برقراری ارتباط با رهبران و مدیران تیم های کاری خود، یاری می رسانند. آنها می توانند در هر زمان و مکانی جویای دستیابی به منابع ضروری خود باشند. از دیگر مزیت های ERP همراه می توان به بخش موجودی اشاره کرد. در هر زمانی که مقدار مواد خام رو به کاهش از حد مشخصی باشد، امکان به اشتراک گذاری بلادرنگ اطلاعات کاهش مواد با مقامات مربوطه وجود دارد و اقدامات لازم برای به حداقل رساندن تأثیر منفی ناشی از آن صورت می پذیرد. تحقیقات صورت گرفته توسط گروه Aberdeen در همین زمینه گویای این مطلب می باشد: شرکت هایی که دست به پیاده سازی سیستم های همراه ERP زده اند، شاهد رشد 40درصدی اثربخشی فعالیت های خود هستند.

 

 

***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ